Gå til innhold

Han har ligget med mange, jeg syns det er turn-off

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg har de siste månedene fått god kontakt og kjemi med en kjekk gutt og jeg må innrømme at jeg liker han veldig godt. Saken er den at jeg ikke har vært i forhold med så mange og har ikke gått til sengs med mange gutter. Årsak? Fordi jeg ikke vil det, jeg syns på en måte at en person blir litt ødelagt om hun eller han har ligget med mange. Jeg har alltid hatt drag på gutter, men har alltid avvist de om jeg ikke er interessert. Det tar litt tid for meg å utvikle slike følelser og jeg har i mine 23 år kun vært forelsket og i et forhold en gang. Jeg har flørtet med en del, men aldri vært sammen eller hatt sex med noen av dem.

Til problemet: Jeg har fått vite at denne gutten har hatt maaange sexpartnere og har vært litt player. Jeg takler ikke tanken om at han har ligget rundt og gitt av seg selv til så mange. Det er litt avstøtende og følelsene jeg hadde, begynner sakte å forsvimnne. Jeg sa det til han at jeg ikke likte det jeg fikk høre, han sa alt for å få meg på bedre tanker og at han ikke gjorde slikt lenger, og at han aldri har møtt en sånn jente som meg... Men, følelsene mine har kjølnet, og jeg har vanskeligheter med å godta dette og vil ikke være sammen med en gutt som har ligget med (så) mange.

Hva tror dere? Er jeg for prippen? Jeg mener ikke selv det, siden jeg selv har hatt muligheten til å ligge med mange og har fått og får mye oppmerksomhet, så har jeg allltid takket nei og aldri hatt random sex, for jeg er ikke den type jente.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg har de siste månedene fått god kontakt og kjemi med en kjekk gutt og jeg må innrømme at jeg liker han veldig godt. Saken er den at jeg ikke har vært i forhold med så mange og har ikke gått til sengs med mange gutter. Årsak? Fordi jeg ikke vil det, jeg syns på en måte at en person blir litt ødelagt om hun eller han har ligget med mange. Jeg har alltid hatt drag på gutter, men har alltid avvist de om jeg ikke er interessert. Det tar litt tid for meg å utvikle slike følelser og jeg har i mine 23 år kun vært forelsket og i et forhold en gang. Jeg har flørtet med en del, men aldri vært sammen eller hatt sex med noen av dem.

Til problemet: Jeg har fått vite at denne gutten har hatt maaange sexpartnere og har vært litt player. Jeg takler ikke tanken om at han har ligget rundt og gitt av seg selv til så mange. Det er litt avstøtende og følelsene jeg hadde, begynner sakte å forsvimnne. Jeg sa det til han at jeg ikke likte det jeg fikk høre, han sa alt for å få meg på bedre tanker og at han ikke gjorde slikt lenger, og at han aldri har møtt en sånn jente som meg... Men, følelsene mine har kjølnet, og jeg har vanskeligheter med å godta dette og vil ikke være sammen med en gutt som har ligget med (så) mange.

Hva tror dere? Er jeg for prippen? Jeg mener ikke selv det, siden jeg selv har hatt muligheten til å ligge med mange og har fått og får mye oppmerksomhet, så har jeg allltid takket nei og aldri hatt random sex, for jeg er ikke den type jente.

Hvis han ikke player deg, og ikke har noen sykdommer burde det ikke være noe galt. Jeg kan forstå deg men hvis du virkelig liker han, ikke la det ødelegge for deg. Det er jo deg han vil ha:)

Anonym poster: 80f9eea89c27845f6bdf61d5b2c1ccdc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fortid er fortid.

Ja, jeg hører at mange sier det, men jeg syns det sier veldig mye om en person... Og det sier meg at han er veldig forskjellig fra meg. :\

Hvis han ikke player deg, og ikke har noen sykdommer burde det ikke være noe galt. Jeg kan forstå deg men hvis du virkelig liker han, ikke la det ødelegge for deg. Det er jo deg han vil ha:)

Anonym poster: 80f9eea89c27845f6bdf61d5b2c1ccdc

Han har vært veldig ordentlig og god med meg hele veien, og dette med sykdommer vet jeg ikke noe om. Blir jeg sammen med ham, noe jeg egentlig tviler på, så må han teste seg. Jeg liker han, eller jeg likte ham veldig godt - men dette ødela gleden. Jeg blir så frustrert, for jeg syns han var en topp fyr før jeg fikk vite dette. Jeg syns det sier veldig mye om en person :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Min subjektive mening er at du er for prippen. Om jeg møter en person jeg virkelig liker, så er det meg revnende likegyldig hvor mange han har ligget med før. Jeg er mer opptatt av hvem han er nå, hvordan han behandler meg og hva vi har sammen.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fyren så bra at du kan overse antallet sexpartnere? Hvis ikke, gå videre med én gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Min subjektive mening er at du er for prippen. Om jeg møter en person jeg virkelig liker, så er det meg revnende likegyldig hvor mange han har ligget med før. Jeg er mer opptatt av hvem han er nå, hvordan han behandler meg og hva vi har sammen.

Jeg skulle ønske at jeg ikke reagerer slik som jeg nå reagerer, men dette ødelegger bildet mitt av ham. Han er faktisk ikke den jeg trodde han var, men jeg likte og liker fremdeles han som person eller jeg likte de sidene han har vist meg, men å være intim med ham tror jeg kan bli litt vanskelig akkurat nå. Jeg blir lei meg over å tenke på dette, over hvor mange og hvem han har ligget med...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er fyren så bra at du kan overse antallet sexpartnere? Hvis ikke, gå videre med én gang.

Jeg har fått veldig godt inntrykk av fyren, han behandler meg bra og jeg har fått følelser for ham, noe som ikke skjer så ofte... Men antallet sexpartnere har gjort at følelsene mine har kjølnet. Jeg må vel gå videre, trenger bare tid til å glemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at du ikke er alene;) jeg er også sånn.. jeg mister interessen for en gutt hvis han har ligget rundt. Det har ikke noe med at jeg synes det er skittent, men jeg respekterer så inderlig mye mer en gutt som har moralske standarder for seg selv og ønsker å være kostbare..at sex og roting er litt "hellig" (er ikke religiøs så mener ikke i den betydningen).

Når man da er intim med noen man har følelser for, så betyr det så mye mer og blir litt "magisk";)

Anonym poster: b23d1c56a06f74d99b54bb71c30c8ded

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått veldig godt inntrykk av fyren, han behandler meg bra og jeg har fått følelser for ham, noe som ikke skjer så ofte... Men antallet sexpartnere har gjort at følelsene mine har kjølnet. Jeg må vel gå videre, trenger bare tid til å glemme...

Men vet du hvorfor dette antallet ødelegger ditt bilde av han? Kan su tenke deg frem til hvorfor denne forskjellen mellom dere betyr så mye for deg?

Om dine grunner stikker dypt inn på deg som person og en oppdragelse og moral du holder kjær, så synes jeg det er bedre for dere begge at dere ikke er sammen med en som er såpass radikal forskjellig på et punkt dere anser som viktig. Hvis du derimot tenker mer i emosjonell baner og tenker konsekvens av hans fortid for han i nåtid, så synes jeg du burde tenke deg godt i gjennom dersom vedkommende ellers er en du liker godt.

Jeg er av en mer konservativ kaliber enn deg på denne fronten, og enhver person med et antall jeg synes er uanstendig blir direkte diskvalifisert som mulig partner, uansett hva jeg måtte ellers mene om vedkommende. Enkelte premisser og moral setter jeg høyere enn de fleste bekjente av meg gjør. Er vedkommende forøvrig stort sett en knasende kar, vil jeg prøve alt i min makt for å holde kontakten som venner, og det går heilt greit så sant han har interesse av det han og. Som partner er de for min del utelukket, men det er nå ikke sikkert dette er tilfelle for deg, og kun du vet hvorfor antallet hans plager deg og om du eventuelt kan håndtere det på andre sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så unormalt at folk har en rekke svin på merittlisten, så dette er på sett og vis vanlig.

Men blir denne gutten stormforelsket i deg, er jeg bombesikker på at du blir den dama som overgår alle de andre han har vært borti ;)

Jeg har selv holdt litt på med ulike menn, før jeg møtte min nåværende kjæreste. Så på den måten takler jeg hans tidligere eskapader..

Men skjønner at du synes dette er vondt å svelge, vedrørende fyren din :/

Men dette tror jeg nok at han selv har slettet fra minnet, for det har nemlig jeg selv også gjort.

Man må rett og slett velge hvilke følelser man skal legge opp i dette forholdet.

Skal man fokusere på hans tidligere liv, eller det bedre livet han nå er i ferd med å legge seg op nå?

Tror nok mye er basert på selvtillit her :) Og det er for all del naturlig å få sjalusitanker rundt andre personer ens date/kjæreste før har hatt troen på..

Du kan uansett bevise alle disse kvinnene at DU er mye bedre ;) For de andre greide nemlig ikke å kapre han ordentlig, slik som deg!

Jeg ville kanskje ha gitt han en sjangse, om jeg var deg :)

Og skulle det gå til h*****e med forholdet, får du gå videre og friste lykken et annet sted.

Ingen problem :klemmer:

Anonym poster: 72e82f36592021befd611fcd58c641bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg skulle ønske at jeg ikke reagerer slik som jeg nå reagerer, men dette ødelegger bildet mitt av ham. Han er faktisk ikke den jeg trodde han var, men jeg likte og liker fremdeles han som person eller jeg likte de sidene han har vist meg, men å være intim med ham tror jeg kan bli litt vanskelig akkurat nå. Jeg blir lei meg over å tenke på dette, over hvor mange og hvem han har ligget med...

Altså, om du opplever å få følelser for folk ofte, så dropp det. For min del, så skjer det ganske sjelden. Altså tar jeg meg heller ikke "råd" til å avvise noen noen for noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg synes du er prippen og snerpete. Og dere to passer overhodet ikke sammen. Hører jo det, hvordan du surmuler over hans fortid. Hadde du virkelig vært forelsket og du hadde hatt ekte følelser for han & tennt på han & hatt god kjemi med han. Hadde du aldri aldri dømt han og tenkt på hans fortid.Og syntes han var TURN - OFF ! Hvorfor vil du ha en du ikke tenner på og synes er turn-opp ???? Pga tidligere sexpartnere han har hatt.

Hadde du virkelig likt han - Da hadde du vært mer opptatt av å kose deg med han : ) Også FYSISK...og ikke vært så prippen og snerpete. Reine " tante-pose " er du jo : ) Skjønner heller ikke hvorfor noen menn vil ha så snerpete prippne damer ? Må bli et utrolig anstrengt og vanskelig sexliv - med en slik prippen frøken : )

Folk som gidder å tenke på sin nye partners tidligere sexpartnere og fortid. Har antageligvis store komplekser for sitt eget manglende sexliv i fortiden, manglende erfaringer, redsel for å ikke strekke til eller være " god nok " i sengen etc. Dere som dømmer andre slik - må ha utrolig lav selvtillitt når det gjelder EGNE SENGE FERDIGHETER : )

Folk med mye erfaring ( som er et gode ) og som er selvsikre og vet de fungerer både fysisk og psykisk sexuelt GODT - sitter ikke å surmuler over sin nye partners tidligere sexpartnere...

De gir fan - og koser seg heller : ) Uten å gidde å offre tid på slike negative tanker engang : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes du er prippen og snerpete. Og dere to passer overhodet ikke sammen. Hører jo det, hvordan du surmuler over hans fortid. Hadde du virkelig vært forelsket og du hadde hatt ekte følelser for han & tennt på han & hatt god kjemi med han. Hadde du aldri aldri dømt han og tenkt på hans fortid.Og syntes han var TURN - OFF ! Hvorfor vil du ha en du ikke tenner på og synes er turn-opp ???? Pga tidligere sexpartnere han har hatt.

Hadde du virkelig likt han - Da hadde du vært mer opptatt av å kose deg med han : ) Også FYSISK...og ikke vært så prippen og snerpete. Reine " tante-pose " er du jo : ) Skjønner heller ikke hvorfor noen menn vil ha så snerpete prippne damer ? Må bli et utrolig anstrengt og vanskelig sexliv - med en slik prippen frøken : )

Folk som gidder å tenke på sin nye partners tidligere sexpartnere og fortid. Har antageligvis store komplekser for sitt eget manglende sexliv i fortiden, manglende erfaringer, redsel for å ikke strekke til eller være " god nok " i sengen etc. Dere som dømmer andre slik - må ha utrolig lav selvtillitt når det gjelder EGNE SENGE FERDIGHETER : )

Folk med mye erfaring ( som er et gode ) og som er selvsikre og vet de fungerer både fysisk og psykisk sexuelt GODT - sitter ikke å surmuler over sin nye partners tidligere sexpartnere...

De gir fan - og koser seg heller : ) Uten å gidde å offre tid på slike negative tanker engang : )

Nå var du ganske drøy, må jeg si...

Hvis TS vil ha en mann som har likt syn på sex som henne selv, så er det helt greit! Jeg forstår ikke at antall sexpartnere skal være noe å henge seg opp i, men jeg vil inntil døden forsvare andres rett til å henge seg opp i det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der TS, det er skikkelig turn-off

heldigvis fant jeg en som hadde 2 forhold bak seg og ingen ONS akkurat som meg. Så nå er vi gift og har 2 barn sammen:) ville aldri hatt en gutt som hadde hatt s¨å mange sexpartnere og playet rundt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er som du er , og vil du ha jomfruelige gutter så er det hauger av dem i din alder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal du ha jomfrugutt , så må du ikke forvente og forlange at han skal ha like gode kvinnehåndteringsferdigheter som de mer rutinerte. iallfall ikke det første halvåret.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei TS!

Hvis DU synes det er turn-off for deg, så ER det det. Jeg er nok tilbøyelig til å mene det samme. Tror nok man trives best med en som har mer de samme oppfatningene om sex.

Synes du bør tenke gjennom dette ordentlig, kan du godta at han har hatt mange partnere? For det må du hvis du skal være sammen med ham. Eller er dette så turn-off for deg at du mister lysten på ham? Hvis det siste gjelder, bør du trekke deg ut før forholdet utvikler seg mer, og dere får enda dypere følelser for hverandre. På den måten slipper du å såre gutten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart han fremdeles er interessert i deg etter at du har fortalt han hva du føler.

Dersom jeg hadde datet en mann som hadde sagt han mistet følelser og syntes jeg var turn-off på grunn av fortiden min, hadde han indirekte sagt at jeg ikke er bra nok som jeg er, og slike menn ville jeg ikke brukt tid og energi på.

Jeg synes du bør la han gå, så han kan finne en jente som respekterer han og elsker han for den han er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...