Gå til innhold

Siste natten før bryllupet!

*Lene*

Anbefalte innlegg

Vi pyntet ferdig lokalene sammen kvelden før og så hverandre ikke før i kirken dagen etter.

Jeg overnattet på hotell sammen med min forlover og han overnattet hos sine foreldre etter en liten tur ut sammen med sin forlover.

Når jeg skal være forlover nå i mars, skal venninden min og jeg overnatte på hotell og hennes kjære overnatter hos sin forlover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jager sambo og småguttene hjem til moren hans, både av tradisjoner og praktiske grunner, det er veldig behagelig å slippe å tenke på pyntingen av så mange. Så de drar dit og jeg og datteren min blir her og koser oss på dagen før og pynter oss sammen her hjemme. Om min forlover kommer hit eller møter oss ved kirken vet jeg ikke, men jeg regner med at pappa henter meg og datteren min her, og at vi tar vår bil til kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sove hos søsteren min, og samboeren og sønnen vår skal sove hos moren hans. Syns det er veldig koselig jeg, og litt gammeldags... Liker det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis får vi til å få sove hver for oss, men både vårt hus og hans foreldres hus blir fulle av gjester, så om det ikke er plass så sover vi hjemme sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har igrunn ikke diskutert det, men tipper at vi skal sove sammen.

Flere ting som taler for at det blir slik:

1) Vi har overnattings-gjester

2) Resten av familien i har også masse overnattingsgjester

3) Både hans og min forlover er tilreisende og vi kan ikke være hos "dem"

4) Jeg sover MYE bedre hjemme i min egen seng på armen til min kjære enn noe annet sted. Tipper det kan bli vanskelig nok å få sove natten før bryllupet, så da er det ingen grunn til å satse på en fremmed seng om jeg ønsker å få skjønnhetssøvnen min den natten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover MYE bedre hjemme i min egen seng på armen til min kjære enn noe annet sted.

Selv klarer jeg ikke sove tett inntil min mann....

Gi meg litt "space" please!!!

:hoho:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal sove fra hverandre. Igjen: "Hei! Mitt navn er Isiselin. Jeg er en tradisjonsjunkie!" Jeg skal sove på hotell regner jeg med og min kjære skal sove hos sine foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også sove hver for oss, ikke nødvendigvis fordi vi har så lyst til det, men mest fordi det er tradisjon. Lenge leve tradisjonen :roll:

Uansett, det er jo litt spennende at vi ikke skal møtes før i kirken. Jeg må innrømme det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og forloveren min samt noen andre gode venninner skal overnatte på hotell. Blir sååå koselig, skal ta et langt bad på kvelden, tasse rundt i slobrocken, drikke vin og bare nyte dagen før dagen! Med andre ord lade opp i rolige omgivelser. *gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overnattet hos foreldrene mine natta før bryllupet. Ville ikke at vi skulle se hverandre på bryllupsdagen før i kirken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet fortsatt ikke hva vi skal gjøre jeg.......Vil sove sammen med ham, og vil samtidig ikke. Meningen er att mine to forlovere kommer og sover hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har blitt enige om at han skal sove hos sine foreldre (evt. sin forlover), mens jeg kommer til å sove hjemme i huset. Familien min er tilreisende og kommer til å overnatte hos oss, i tillegg tror jeg forloveren min kommer til å overnatte. Så koser vi oss med en deilig frokost og brudepynting på formiddagen, før jeg endelig får se min kjære igjen i kirken :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi arrangerte pølsefest for alle tilreisende, og sov deretter sammen!

Og spenninge på selve Dagen ble ikke noe mindre av den grunn!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Vi sov hver for oss siste natten. Jeg hos min mor (min forlover tilbragte siste kvelden med oss med god mat og masse god vin), min mann hjemme hos oss med sin forlover (som også overnattet).

Hadde også en liten avtale om ikke å snakke sammen etter kl 24:00 kvelden før. (Men det ble ettpar telefoner iløpet av natten da ingen av oss fikk sove særlig godt...) Kun for å skape litt ekstra spenning... Jeg hadde så mye å gjøre den dagen så tiden for min del gikk raskt. For min mann derimot var det litt vanskeligere å holde seg. Han ringte min frisør (som også er min svigerfar) da jeg var der. Min mor fikk også ettpar 3 telefoner iløpet av dagen. Ingen av gangene for å snakke med meg, men kun for å høre hvordan hans brud hadde det. Så søtt :hjerter:

Absolutt å anbefale, for det var utrolig herlig å ankomme kirken og vite at jeg skulle ta pusten fra min kommende mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...