*Lene* Skrevet 10. februar 2004 #1 Del Skrevet 10. februar 2004 Hva har dere tenkt å gjøre da? Tradisjonen tro skal jo liksom ikke det vordende ektepar tilbringe siste natten sammen. I min vennekrets har de tilbringet den siste kvelden og natten sammen med sin forlover! Hva er deres planer for denne kvelden? Hva er vanlig for brudgommen? Min tilkommende er litt smågretten for at jeg skal være borte denne siste dagen før bryllupet nemlig. Han vil at vi skal kose oss alene! Jeg er litt usikker nå, siden jeg ikke vil skuffe kjæresten min heller.. Han er litt lei disse "tradisjonene" som jeg gauler om hele tiden..hehe.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 10. februar 2004 #2 Del Skrevet 10. februar 2004 vi skal i være sammen natten før.. vi bor jo sammen og deler livet vårt sammen.. dessuten så skal vi være i en ukjent by.. så hva annet skulle vi gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 10. februar 2004 #3 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi hadde opprinnelig planlagt å sove hver for oss, men siden huset vårt var fullt av familie og det hadde blitt ekstra styr å sove hver for oss, endte vi opp med å sove sammen den siste natten også. det var utrolig koselig. Vi lå og småpratet om hva som var i vente og det var så koselig. Vi våknet også grytidlig på bryllupsdagen og da var det litt godt å ikke være helt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. februar 2004 #4 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg skal sove hos min forlover. Liksom den siste natten sammen som "bare venninder" på en måte... Dessuten er det der jeg skal pynte meg, og der vi blir hentet av sjåføren... Dessuten syns jeg det er litt romantisk å ikke våkne samme denne dagen..... Min kjære skal nok sove hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 10. februar 2004 #5 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi skal sove sammen, blir alt for mye styr om vi skal sove hver for oss. Vi skal både ha overnattingsgjester og må ordne diverse kvelden før og på morgenen på bryllupsdagen. Dessuten har vi sovet sammen i 7 år, hvorfor droppe siste natta før bryllupet? Tror ikke bryllupsnatta blir noe mer overaskende av den grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. februar 2004 #6 Del Skrevet 10. februar 2004 Siden vi giftet oss på vårt felles hjemsted overnattet han hos sin familie og jeg hos min. Min forlover var fra andre kanten av landet, og overnattet også hjemme hos "oss", og brødrene hans som også har flyttet hjemmefra overnattet også hjemme hos "dem". Vi hadde bodd sammen i over ett år vi også, og overnattet mye hos hverandres familier tidligere, men begge syntes det var hyggelig å være sammen med "sine egne" den siste kvelden. Dette hadde på ingen måte noe med "overraskelse" på den store dagen å gjøre, men var mer av praktiske årsaker. Jeg og forloveren min + min mor og min søster skulle jo tidlig-tidlig opp og til frisøren, mens han kunne kose seg med lang og god frokost med brødrene sine og resten av familien før de dro avgårde til kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi skal sove sammen' date=' blir alt for mye styr om vi skal sove hver for oss. Vi skal både ha overnattingsgjester og må ordne diverse kvelden før og på morgenen på bryllupsdagen. Dessuten har vi sovet sammen i 7 år, hvorfor droppe siste natta før bryllupet? Tror ikke bryllupsnatta blir noe mer overaskende av den grunn... [/quote'] Nei, ingen forventninger til det gitt men som skrevet først: Her er det snakk om TRADISJONER! Jeg innbiller meg at det blir dobbelt så koselig for kjæresten min å se meg komme opp kirkegulvet hvis vi har vært fra hverandre littegranne først.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. februar 2004 #8 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi skal være med på å pynte lokalene våre fredagskvelden, og når vi går fra hverandre da sees vi ikke før i kirken.... Syns det er litt stas jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 10. februar 2004 #9 Del Skrevet 10. februar 2004 Vet ikke, min kjære vil att vi holder på tradisjonene og syns vi ikke skal sove sammen siste natten, og har tilbudt seg å sove hos sin forlover, men jeg vil være sammen med kjæresten min siste natten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 10. februar 2004 #10 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi skla være sammen...Kose oss masse kvelden før den store dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 10. februar 2004 Vet ikke' date=' min kjære vil att vi holder på tradisjonene og syns vi ikke skal sove sammen siste natten, og har tilbudt seg å sove hos sin forlover, men jeg vil være sammen med kjæresten min siste natten!!! [/quote'] Kanskje dette er mer "viktig" for jenter enn gutter? Tror nemlig de fleste mannfolk vil sove sammen med sin kjære!!! Stemmer??? Er jenter mer opptatt av tradisjoner enn gutter kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 10. februar 2004 #12 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg tror nok vi skal sove sammen hjemme. Vi sover best begge to da, dessuten tror jeg vi da kommer til å ligge og småprate og glede oss til neste dag. Skjønner ikke helt den der med "siste dag" som fri kvinne og sånn folk prater om. Jeg kan ikke se at jeg får andre forandringer i hverdagen etter at jeg er gift, enn at jeg har et annet etternavn. Jeg bli ikke mere hans eiendom for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. februar 2004 #13 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi kommer nok til å sove sammen siden vielsen ikke er før kl seks. Det er nok litt som må gjøres sånn i siste liten tenker jeg. Dekke bord og pynting av lokalet kan vi bare gjør på fredagen og da ses vi jo uansett samme dagen, så hvorfor ikke sove sammen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. februar 2004 #14 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg spurte sambo og da bare snøftet han, det var jo klart vi skulle sove sammen!! Helt greit for meg, jeg sover så dårlig uten han ved siden av meg uansett.. Ikke det at jeg regner med at jeg får verdens beste søvn den natten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. februar 2004 #15 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg skal sove sammen med kjæresten. Kunne ikke tenke meg noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 10. februar 2004 #16 Del Skrevet 10. februar 2004 Her er vi ikke helt sikre ennå... Vi skal ha forloveren hans og hans kjæreste boende her så vi viil jo ikke være alene likevel og min forlover vil visst veldig gjerne at jeg skal være hos henne.. Får se hva det blir til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. februar 2004 #17 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg skal nok bo hjemme hos mine foreldre mens han...hvor han skal være aner jeg ikke! Han tar vel inn på Holmen kollen Park Hotell sammen med resten av familien sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsipessa Skrevet 10. februar 2004 #18 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg skal sove hos min forlover... Vi skal nok bare sitte og kose oss med litt vin på kvelden. Og stå opp tidlig dagen ett og pynte oss sammen. Hun skal sminke meg og ordne håret mitt... Så jeg ser ikke min kjære før jeg går opp kirke gulvet!! Hjelp det kribler i magen av tanken på det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 10. februar 2004 #19 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi skal være med på å pynte lokalene våre fredagskvelden, og når vi går fra hverandre da sees vi ikke før i kirken.... Syns det er litt stas jeg..... Helt enig. Min forlover og jeg skal sove hos mamma. Frisøren kommer dit på selve dagen. Veldig deilig egentlig. Så da blir hos mamma hele dagen, og rett til kirken. Forloveren til min mann skal sove hos oss. De skal kose seg med sigar og konjakk fredagen. Vårt barn skal være hos svigerforeldrene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 10. februar 2004 #20 Del Skrevet 10. februar 2004 Vi kommer også til å sove sammen. Dagen før bryllupet kommer det familie som skal bo i leiligheten vår, så vi kommer til å sove på hotell både natten til bryllupet og bryllupsnatten. Planen er at vi spiser frokost sammen og så drar kjæresten min til forloveren sin, mens min forlover kommer til hotellet og drar til frisøren sammen med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå