Gå til innhold

Hvor raskt har du blitt sammen med noen ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem av dere tok initiativet til å hinte eller spørre den andre om dere var kjærester da ?

Og hva svarte den andre, hvilken ord ble sagt ?

Jeg ga henne et kort der det sto "vil du bli kjæresten min"? På en romantisk tur i skogen. Hun sa ja, og vi kasta oss om halsen på hverandre. Var et utrolig stort og lykkelig øyeblikk for meg! (Og sikkert skikkelig klissete, hehe).

Forklar hvordan du følte deg da dere var offisielt blitt kjærester, husker du den dagen og den følelsen du følte på det tidspunktet ?

Jeg følte meg veldig, veldig lykkelig forelska! Husker dagen veldig godt. Jeg tenkte "wow, hun vil være min", og var veldig glad over at jeg endelig hadde klart det jeg trodde jeg aldri skulle få oppleve : Å få kjæreste. En måneds tid etterpå la vi det ut på FB, og jeg ble veldig glad over alle lykkeønskningene.

Da du skulle sove den natten dere nettop hadde blitt kjærester, gikk du til sengs med et smil og tenkte på hva som nettop hadde skjedd ? Drømte du godt ?

Husker ikke hvordan jeg drømte, men vi lå ved siden av hverandre og sa ting som "kjæresten min...DU er kjæresten MIN!!". Har aldri smilt så mye og følt så mange galopperende sommerfulgelefanter i magen! Følte meg skikkelig fjortis! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min nåværende kjæreste:

Hva raskt har du blitt sammen med en du nettop har blitt kjent med ? Etter 9 uker ca.

Hvor mange dates før dere ble et par ?

MANGE, var sammen hele tiden. 5-6 ganger i uken.

Hadde dere sex før dere ble sammen ?

Ja, første gang vi møttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av dere tok initiativet til å hinte eller spørre den andre om dere var kjærester da ?

Jeg ga henne et kort der det sto "vil du bli kjæresten min"? På en romantisk tur i skogen. Hun sa ja, og vi kasta oss om halsen på hverandre. Var et utrolig stort og lykkelig øyeblikk for meg! (Og sikkert skikkelig klissete, hehe).

Forklar hvordan du følte deg da dere var offisielt blitt kjærester, husker du den dagen og den følelsen du følte på det tidspunktet ?

Jeg følte meg veldig, veldig lykkelig forelska! Husker dagen veldig godt. Jeg tenkte "wow, hun vil være min", og var veldig glad over at jeg endelig hadde klart det jeg trodde jeg aldri skulle få oppleve : Å få kjæreste. En måneds tid etterpå la vi det ut på FB, og jeg ble veldig glad over alle lykkeønskningene.

Da du skulle sove den natten dere nettop hadde blitt kjærester, gikk du til sengs med et smil og tenkte på hva som nettop hadde skjedd ? Drømte du godt ?

Husker ikke hvordan jeg drømte, men vi lå ved siden av hverandre og sa ting som "kjæresten min...DU er kjæresten MIN!!". Har aldri smilt så mye og følt så mange galopperende sommerfulgelefanter i magen! Følte meg skikkelig fjortis! :rodmer:

Veldig koselig svar å lese :klemmer:

Anonym poster: d5d0546052ff92adc94b69fd6929473a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeg vil ha meeer!!

Hvor lenge holdt dere på før du sporte?

Hvor gammel var dere? :rodmer:

Anonym poster: abcf0c39f33dfd0447e5431652faf733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 1 date, neste date overnatta han, og etter det har vi vært sammen. ;-)

Det gikk fort, ja... :P

Anonym poster: 9394a3fac6a90e956f46522df82ba251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeg vil ha meeer!!

Hvor lenge holdt dere på før du sporte?

Hvor gammel var dere? :rodmer:

Anonym poster: abcf0c39f33dfd0447e5431652faf733

Tjihi, så koselig! :) Nå ble jeg glad!

Vi hadde datet i to uker, og to uker før det på nett. (Skrev litt om det lenger opp i tråden)

Var 29 og 26. (Ikke fjorten, hehe) :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva raskt har du blitt sammen med en du nettop har blitt kjent med ?

En og en halv uke, ca.

Åtte, kanskje?

Hvor raskt/sakte synes du det bør gå frem generelt ?

Ikke mer enn et par måneder, hvert fall.

Husker faktisk ikke. Kanskje, mest sannsynlig.

Har du blitt sammen med en først og så sex etterpå ?

Bare min første, da jeg var tenåring. Ville ikke gjort det i dag, hadde nok ikke klart å vente de ideelle par månedene ;)

Anonym poster: d5d0546052ff92adc94b69fd6929473a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Hvor raskt har du blitt sammen med en du nettopp har blitt kjent med ?

Vi ble sammen 10 dager etter vi var på "date" for første gang.

Eh.. Vet ikke helt hva som blir definert som date jeg :fnise: Men hvis det er snakk om middag, kino, o.l., så 0.

Hvor raskt/sakte synes du det bør gå frem generelt ?

Alt ettersom hva en selv føler. Intuisjon sier jeg bare ;)

Nei.

Har du blitt sammen med en først og så sex etterpå ?

Ja, han jeg er sammen med nå og skrevet om i dette innlegget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...