Gå til innhold

Faller du for en spesiell "type" menneske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å tenke på dette med mennesketyper etter å ha diskutert med en kamerat.

Hvilken type er du og faller du for en spesiell type mann eller kvinne? Når du sier "h*n er absolutt ikke min type", hvilken type mener du? :popcorn:

Anonym poster: 60d0cf74645c5a74a55588b60e16f813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg faller for de som ikke sjekker meg opp med en gang de ser meg. De som henger mye med kamerater og et bra forhold til de, jeg føler de har litt bra verdier hvis de tenker mer på kamerater enn mus. haha!

Grunnen til det er vel at de som sjekker opp jenter hver helg ikke pleier å være så veldig trofaste eller klar for noe forhold.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller for damer som er ærlige, gir av seg selv, viser at de har en hjerne de kan bruke, er tolerante og viser empati og omsorg/omtanke. Ser jeg på damene jeg har falt for finner jeg dette igjen hos alle sammen. Utseende og kroppsform spriker så mye at jeg innser at det betyr veldig lite.

Endret av isklar4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Av én eller annen grunn skriver de fleste jeg har falt for relativt greit og er over snittet opptatt av musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille vann

Av de jeg har falt for er det kun en fellesnevner: de har alle hatt mørkt hår, eller ikke noe hår!

Bortsett fra det har de alle vært veldig forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Åpne. Ofte innenfor det autistiske spekteret. Svært ofte personer med utradisjonell/flytende kjønnsidentitet. Et sted mellom normalt intelligent og geni. Enten dominant, eller submissiv. Begge deler fungerer, så lenge det er klare rollefordelinger. Tolerant. Fleksible. Selvstendige.

Utseende er jeg mindre "typete", og tror egentlig ikke jeg har noen konkret mal der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg begynte å tenke på dette med mennesketyper etter å ha diskutert med en kamerat.

Hvilken type er du og faller du for en spesiell type mann eller kvinne? Når du sier "h*n er absolutt ikke min type", hvilken type mener du? :popcorn:

Anonym poster: 60d0cf74645c5a74a55588b60e16f813

Utseendemessig eller personlighetsmessig?

Utseendemessig: Mørk, brune eller grønne øyne, passe høy, glimt i øyet, kjekk, business aktig etc,

Personlighetsmessig? Smart, intellektuell, god humor, snill, ambisiøs, bestemt, tålmodig og vet hva han vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de har en genuinitet og ikke bryr seg for mye om hva andre tenker om dem. Også behandler alle med respekt ikke bare de det gagner seg å behandle på en hviss måte. Dette er de menneskene jeg generelt foretrekker å omgås generelt, ikke bare romantisk.

Anonym poster: 4698e86f089ca4f4ef3b5d130bd19d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Det de har tilfelles er tilstedeværelsen og respekten for andre. At jeg kan se det gode vesenet i hele personligheten og en dose tålmodighet. Hjertelig utstråling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, menn jeg får interesse for har mange likhetstrekk. De kan jo være veldig forskjellig så klart men ser ofte flere fellestrekk i humor og visse interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vært veldig forskjellige, men noe felles har de vel: Kreative på ulike måter, gode til å skrive (språkbevisste, på en måte) og snakke... også har de vært litt sære og kanskje litt kaotiske, det siste tror jeg henger sammen med at jeg har hatt litt dårlig selvtillit når det gjelder menn, så jeg har valgt noen med visse svakheter. Også har jeg gått mest etter den fysiske tiltrekningen, ikke tenkt så mye over om vi passer sammen. Skal bli interessant å se hvordan min neste kjæreste er, for jeg tenker annerledes nå enn før.

Anonym poster: 699c9f1f74dce7f564b41ea1b599b034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utseende-, kles- og musikksmakmessig: alle helt forskjellige, men de har en ting til felles: flinke, snille gutter som behandler morra si bra, god i språk og rettskriving, gode karakterer, som ikke klarer å slutte å kysse på meg, HEEHE:) Men det skjer alltid et eller annet etter en stund som gjør at forholdet sprekker og til slutt ender.

En kalte meg feit når jeg veide 53kg

Han siste sa at jeg ikke kom til å bli den siste dama hans

En drog meg utav avholdslivet som 16åring og dumpa meg dagen etterpå

OSV, jeg orker ikke, skal leve alene resten av livet og det er greit, hadet

Anonym poster: a4016ee621dbbfab1e2e512fbadef907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller for snille, tolmodige menn som har hjerne, meninger og interesser uten å overkjøre andre/ta for stor plass. Menn som genuint elsker hobbyen sin altså, og driver med det for sin egen del, ikke har den for å skryte og imponere og må snakke om det dagen lang eller mener at andres interesser er "lavere".

Anonym poster: 1b5cd77fcc22582be1d3ab04caadd148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Ingen regel uten unntak selvfølgelig, men jeg faller nok ekstra hardt for kreative mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mysticgirl

Jeg faller for litt rare menn som faller litt utenom normalen :gjeiper:

Gjerne litt sjenerte i det intime, så jeg kan ta styringen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jenta

Det går vel litt i perioder og endrer seg i løpet av livet, men nå for tiden er jeg svak for unge pene afrikanske jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg faller for gutter som er sporty, pent kledd, liker seg på fjellet og ved sjøen, blid og sjarmerende men trenger ikke å være overdrevent lykkelig. Må ha en drivkraft og en lyst til å utrette noe fremfor å være en livsnyter. Utseendemessig 165-180 da jeg selv er ganske lav, og fortrinnsvis blond med blå øyne, må være slank.

Anonym poster: 4518cea7509f329fa6579a6dae31c58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...