Gå til innhold

Vi hadde sex

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg har hørt mange kvinner forklare at de sier nei selv om de ikke mener det. At de ønsker at mannen virkelig skal ville ha dem og måtte jobbe for det. Dette er ifølge meg noe forbannet tull, da jeg tolker et nei som et nei uansett i slike situasjoner. Selv om kanskje kroppsspråk forteller meg annerledes. Her er det ikke rom for misforståelser, spør du meg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt mange kvinner forklare at de sier nei selv om de ikke mener det. At de ønsker at mannen virkelig skal ville ha dem og måtte jobbe for det. Dette er ifølge meg noe forbannet tull, da jeg tolker et nei som et nei uansett i slike situasjoner. Selv om kanskje kroppsspråk forteller meg annerledes. Her er det ikke rom for misforståelser, spør du meg.

Jo, men det er vel ikke noe man gjør første gangen, eller helt i starten av noe som kanskje blir et forhold?

Å lekent si nei på en åpenbar måte i et forhold hvor man er trygg på hverandre blir noe helt annet.

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Jo, men det er vel ikke noe man gjør første gangen, eller helt i starten av noe som kanskje blir et forhold?

Å lekent si nei på en åpenbar måte i et forhold hvor man er trygg på hverandre blir noe helt annet.

Det er helt klart forskjell på hvor man er i forholdet. Nå snakker jeg selvsagt om begynnelsen, der man ikke kjenner hverandre så godt. Det er mange som bedriver leker og spill allerede da. Her bør regelen være at et nei er et nei for oss gutta. Uansett. Så slipper man misforståelser, og kanskje til og med en voldtektstiltale og ødelagt omdømme i ettertid.

AnonymBruker
Skrevet

Det virka ikke som han skjønte at han hadde gjort noe galt etter at det hadde skjedd.

Turte heller ikke si noe til han før jeg kom hjem over sms..

Han er så lei seg nå og han gråt i telefonen og sa at han angra seg for det han hadde gjort og for at han hadde ødlagt det vi hadde sammen. Han sa han ville snakke ordentlig ut om det med meg til helga.

Jeg vet ikke om jeg kommer til å tilgi han eller ikke...

Anonym poster: d1638c4a4b9cdd2c8c7647901e4204bc

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre...

Er forelska og kjempe glad i han, har så lyst til å tilgi han og fortsette forholdet om han angrer seg ordentlig og vi får snakka ut. Håper på at det var noen store missforståelser som gjorde at det skjedde. Samtidig så er jeg kjempe såra og sur, prøver å si til meg selv at jeg ikke skal fortsette forholdet med han.. Er det tilgivelig det han har gjort?

:(

Gjest Awzm me
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre...

Er forelska og kjempe glad i han, har så lyst til å tilgi han og fortsette forholdet om han angrer seg ordentlig og vi får snakka ut. Håper på at det var noen store missforståelser som gjorde at det skjedde. Samtidig så er jeg kjempe såra og sur, prøver å si til meg selv at jeg ikke skal fortsette forholdet med han.. Er det tilgivelig det han har gjort?

Please, ikke vær så naiv. Du vet hva han har gjort, og det finnes egentlig ikke noen unnskyldning for det. Man kan ikke "misforstå" et nei. Jeg synes du burde gjort mer, selv om det ikke alltid er lett, men det er fortsatt ikke til å misforstå.

Med mindre han har en veldig god grunn, så burde du ikke tilgi det. "Jeg var såå kåt", er ikke en god grunn, forresten. Ikke la han bruke deg, det finnes plenty med fisk i havet som respekterer deg! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Selvom han sier at han omtrent ikke sover om natta pga det og at han har prøvd å finne ut hvorfor har gjorde det, men han vet ikke hvorfor han har gjort det. Jeg vet han har dårlig sosiale antenner, men det er vel ingen unnskyldning ? .. Vet han er kjempe lei seg og angrer for det han har gjort.

Skrevet

Selvom han sier at han omtrent ikke sover om natta pga det og at han har prøvd å finne ut hvorfor har gjorde det, men han vet ikke hvorfor han har gjort det. Jeg vet han har dårlig sosiale antenner, men det er vel ingen unnskyldning ? .. Vet han er kjempe lei seg og angrer for det han har gjort.

Det at han ikke respekterer deg så tidlig i forholdet viser bare hvordan han kan bli senere i forholdet.

Det finnes ingen unnskyldning for det han har gjort. Nei, finn deg en ordentlig mann du, det finnes så mange der ute som vil behandle deg bedre enn han her, selv om du tror han er den beste akkurat nå, og du er så forelska i han.

Det er like fullt en voldtekt, dersom du ikke vil men blir presset inn i det.

Gjest Janus
Skrevet

Er det tilgivelig det han har gjort?

Det er ikke så lett for oss å lese nøyaktig hvordan situasjonen var, men om du tydelig sa nei og han ikke respekterte det, så mener jeg personlig at det ikke er tilgivelig. I hvert fall med hensyn til å innlede et forhold til denne gutten.

Både menn og kvinner vil ofte si akkurat det de tror du vil høre når de har gjort noe galt og vil gjøre bot for sine synder, men det betyr ikke at det ligger genuin anger bak. Det kan like gjerne være ren egeninteresse.

Mitt personlige råd er at du kommer deg videre. Du finner garantert en som er bedre for deg enn han her.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Vet dere hva jeg finner bekymringsverdig? TS er usikker på om hun vil tilgi og men ønsker kanskje å fortsette. Det jeg stusser over er hvor redd hun er for å si meningen sin rundt denne gutten. Hvilken makt har han over henne allerede nå? Hvor vil det ende hvis han tar seg sånn til rette og ikke tar nei for et nei så tidlig i forholdet. Enten må du gro deg noen baller så du kan sette han på plass TS, eller satse på en gutt som faktisk respekterer deg, for han her, gjør det ikke.

Anonym poster: 913417b7203179249525558a731012d3

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd å komme på alt jeg husker.. Tror det her er riktig.

Det starta med at jeg var trøtt og ikke så villig til å kline med han, men han fortsatte. Han begynte å fingre meg, jeg dro vekk hånda hans en gang, men han fortsatte. Jeg var litt sånn halvsøvnig og ikke noe spesielt overbevisende når jeg sa det. Han dro hånda mi til kuken sin og jeg strøk på den. Deretter sa han at jeg trengte bare å ligge der under sex om jeg var sliten, jeg svarte ikke på det. Han la seg over meg, jeg sa ingen ting lå barer stille mens han hadde sex med meg. Han begynte å tafse på puppene mine, jeg sa nei. Han vet jeg ikke liker de. Han dro de ut av bh'n. Holdt på litt før han spurte om det var deilig, jeg sa nei. Han spurte litt etterpå om han skulle stoppe, jeg sa ja og han stoppa uten å få utløsning. Er det jeg som har vært for utydelig eller burde han skjønt det ? Håper det et lettere å forstå situasjonen nå. Håper på svar her, skal snakke ut med han i morgen. Altså tror ikke jeg sa nei til selve sexen før han starta , husker ikke helt.

AnonymBruker
Skrevet

Det var også han som dro av meg trusa uten at jeg hjalp til.

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd å komme på alt jeg husker.. Tror det her er riktig.

Det starta med at jeg var trøtt og ikke så villig til å kline med han, men han fortsatte. Han begynte å fingre meg, jeg dro vekk hånda hans en gang, men han fortsatte. Jeg var litt sånn halvsøvnig og ikke noe spesielt overbevisende når jeg sa det. Han dro hånda mi til kuken sin og jeg strøk på den. Deretter sa han at jeg trengte bare å ligge der under sex om jeg var sliten, jeg svarte ikke på det. Han la seg over meg, jeg sa ingen ting lå barer stille mens han hadde sex med meg. Han begynte å tafse på puppene mine, jeg sa nei. Han vet jeg ikke liker de. Han dro de ut av bh'n. Holdt på litt før han spurte om det var deilig, jeg sa nei. Han spurte litt etterpå om han skulle stoppe, jeg sa ja og han stoppa uten å få utløsning. Er det jeg som har vært for utydelig eller burde han skjønt det ? Håper det et lettere å forstå situasjonen nå. Håper på svar her, skal snakke ut med han i morgen. Altså tror ikke jeg sa nei til selve sexen før han starta , husker ikke helt.

Tja da jeg leste dette ble jeg litt usikker på om det han gjorde egentlig var så ille. Det hendelsesforløpet kan se nogenlunde likt ut mellom meg og kjæresten min noen ganger, på en måte hvert fall!

omtrent slik: Jeg er kjempetrøtt og sliten og orker egentlig ikke ha sex, selv om jeg vil! Han begynner å fingre meg etc, jeg drar handa hans litt vekk men han forsetter å kåte meg opp og jeg lar han gjøre det. Han sier jeg bare kan ligger der å nyte det, så kan han gjøre hele jobben. Jeg kvikner som oftest ganske raskt til og blir med på leken da, men utifra slik du forklarer det er det jo ikke så mye som skiller opplevelsen til gutten du holder på meg og kjæresten min. Om du skjønner hva jeg prøver å komme frem til. Han stoppet jo faktisk også opp når du sa du ikke likte det.

Om han virkelig mener det når han sier han angrer syntes jeg at du burde gi han en sjanse til, men om han prøver på noe slikt igjen, og du sier ordentlig i fra at du ikke vil, da er det rett ut med han :)

Anonym poster: 606b0a89d765ac4727630cb58a16c54a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...