AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Er en gutt jeg har holdt på med og jeg har sovet hos han i 2 netter. Den første natta hadde vi sex og dagen etter. Siste dagen på morgen hvor vi lå i senga og jeg var trøtt begynte han å klå på meg. Jeg sa at jeg ikke ville, men han fortsatte. Jeg bare lå der helt stille og turte ikke si så mye imot. Han tok på puppene mine, jeg prøvde å dra hånda vekk, men han bare fortsatte. Har ikke vist puppene mine til han noen av de andre dagene fordi jeg er flau over dem. At han bare dro de fram fra bh'n og ikke respekterte min grense syns jeg var dårlig gjort. Han dro av meg trusa selvom jeg ikke var noe villig til sex eller gjorde noe tilbake. Han spurte om det var deilig og jeg sa nei, men han fortsatte.. Syns dere det gikk litt langt når han ikke hørte på meg? Føler at det var litt ubehagelig, har sett på han som kjæreste materiale, men er veldig usikker nå. Anonym poster: d1638c4a4b9cdd2c8c7647901e4204bc
SemperFi Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Nei er nei. Når han ikke klarer å respektere deg nå som dere holder på, tror du han vil respektere deg når dere er sammen? 16
Alina X Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Hvorfor kjempet du ikke imot? Jeg forstår at du kanskje var nervøs og redd, men du burde ALLTID kjempe ordentlig imot hvis noe slikt skjer. Mange anser det ikke som overskriding av grenser hvis du bare skyver hånden vekk eller sier nei lavt, men allikavel lar ham fullføre. Du må bite, slå, klype og skrike hvis noen gjør noe mot deg mot din vilje. 12
Satoshi Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 (endret) Må si det er litt din feil også, da det virker som om du ikke sa bestemt i fra. Du kunne da reist deg og gått.. Å bare ligge der og ta i mot virker ikke så særlig overbevisende. Endret 1. juli 2012 av Satoshi 12
Gjest Marmot Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 Må si det er litt din feil også, da det virker som om du ikke sa bestemt i fra. Du kunne da reist deg og gått.. Å bare ligge der og ta i mot virker ikke så særlig overbevisende. For en holdning. Man skal ikke trenge å virke overbevisende, man skal kunne si nei og få det respektert. 8
Eriks Skrevet 1. juli 2012 #7 Skrevet 1. juli 2012 For en holdning. Man skal ikke trenge å virke overbevisende, man skal kunne si nei og få det respektert. De hadde hatt frivillig sex de to dagene før. I tillegg sier jenter veldig ofte nei selv om de ikke mener det. 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #8 Skrevet 1. juli 2012 De hadde hatt frivillig sex de to dagene før. I tillegg sier jenter veldig ofte nei selv om de ikke mener det. Så da er det ikke lov å si nei? Et nei betyr nei, selv om du tror at det betyr ja. Anonym poster: 55df7514db2cfb38870277d7bd084207 12
Janis Skrevet 1. juli 2012 #9 Skrevet 1. juli 2012 Har du sagt nei, så betyr det nei. Kutt kontakten med han. Og i fremtiden må du være veldig tydelig når du ikke er interessert i sex. Håper det går bra med deg 4
Gjest Marmot Skrevet 1. juli 2012 #10 Skrevet 1. juli 2012 (endret) De hadde hatt frivillig sex de to dagene før. I tillegg sier jenter veldig ofte nei selv om de ikke mener det. Det der hører jeg ofte menn si, men jeg har aldri møtt en eneste kvinne som har påstått at de har sagt nei uten å mene det (selvsagt med unntak av de som driver med den type rollespill, da er det klart og tydelig avtalt på forhånd). Menn må slutte å lure seg selv, nei betyr nei, og man skal være 100% sikker på at hun vil før man har sex med noen. Endret 1. juli 2012 av Marmot 9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #11 Skrevet 1. juli 2012 For en holdning. Man skal ikke trenge å virke overbevisende, man skal kunne si nei og få det respektert. dette er helt riktig. MEN sånn er nå engang enkelte mannfolk. de driter i det. hvis du virkelig ikke vil at det skal skje, da lar du det ikke skje heller. reis deg opp og kle på deg, fortsetter han å tafse så dytt ham bort. gir han seg fortsatt ikke, brøl og slå og kom deg til helvete ut... Anonym poster: 932c8f27ea0b8e56469f0185b74e6dfb 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #12 Skrevet 1. juli 2012 Må si det er litt din feil også, da det virker som om du ikke sa bestemt i fra. Du kunne da reist deg og gått.. Å bare ligge der og ta i mot virker ikke så særlig overbevisende. Jeg har ikke ord... Anonym poster: a8c441dd16025b977737323180ee25ce 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #13 Skrevet 1. juli 2012 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, vi har felles venner så kommer til å se hverandre igjen. Virker som han er litt dårlige sosiale antenner når han ikke tar nei for et nei.. På morningen når han kysset meg så prøvde jeg å dytte han bort og si ikke nå, men han skjønner ikke at jeg ikke syns det er så delikat å kysse når man har dårlig ånde og nettop har våkna så han bare fortsetter. Anonym poster: d1638c4a4b9cdd2c8c7647901e4204bc 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #14 Skrevet 1. juli 2012 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, vi har felles venner så kommer til å se hverandre igjen. Virker som han er litt dårlige sosiale antenner når han ikke tar nei for et nei.. På morningen når han kysset meg så prøvde jeg å dytte han bort og si ikke nå, men han skjønner ikke at jeg ikke syns det er så delikat å kysse når man har dårlig ånde og nettop har våkna så han bare fortsetter. Anonym poster: d1638c4a4b9cdd2c8c7647901e4204bc Gi han tyggis (Y) Anonym poster: b0d63f35b5a39a3c16bfbf52034a4d07
Mr.Omg Skrevet 1. juli 2012 #16 Skrevet 1. juli 2012 (endret) Når en kvinne sier nei OG dytter bort hånda, så er det tydelig at hun ikke vil. Amnesty vil jo at den norske lov skal definere det han gjorde som voldtekt (i mange andre land gjør de det allerede) Han er hvertfall ikke kjærestemateriale. Kutt all kontakt med han med engang. Har heller aldri møtt jenter som sier nei når de egentlig mener ja. Heller ikke hørt om noen som holder på sånn Endret 1. juli 2012 av Mr.Omg 5
Joe Skrevet 1. juli 2012 #17 Skrevet 1. juli 2012 De hadde hatt frivillig sex de to dagene før. I tillegg sier jenter veldig ofte nei selv om de ikke mener det. Selv om om man frivillig har hatt sex tidligere, er man ikke pliktig til å stille opp og ta i mot hva som helst når som helst, og man har ikke gitt fra seg retten til å få et "Nei" respektert. Om man er usikker på om et nei er et nei, så får man spørre hva hun egentlig mente da. 5
Gjest Janus Skrevet 1. juli 2012 #18 Skrevet 1. juli 2012 Syns dere det gikk litt langt når han ikke hørte på meg? Føler at det var litt ubehagelig, har sett på han som kjæreste materiale, men er veldig usikker nå. Ja, han gikk langt over streken og når du sier tydelig nei er det faktisk et overgrep. Han er definitivt ikke kjærestemateriale om du er interessert i en kjæreste som behandler deg bra og med respekt. Håper det går bra med deg. 2
Gjest Katten. Skrevet 1. juli 2012 #19 Skrevet 1. juli 2012 Hva sa du, ordrett, når du sa at du ikke ville? Kan hende han bare tolket det som du ikke var kåt nok, og ville få deg i humør. Men om du var tydelig i din mening, så er dette definitivt på feil side av loven og moral. 4
charactouy Skrevet 2. juli 2012 #20 Skrevet 2. juli 2012 Ja, han gikk for langt. Det skal ikke en lengre avhandling til for å vise at man ikke vil ha sex. Et enkelt "nei" bør og skal holde for at den andre skal stoppe. Når man da attpåtil fysisk fjerner motpartens hånd, skal det ikke være nødvendig å si tydeligere ifra enn som så. Når det er sagt, så er det absolutt nødvendig å si tydeligere ifra dersom "nei" og fjerning av hånd ikke fører fram. Mer bestemt stemme, flytte seg unna, kle på seg og evt gå derifra. Skrike etter hjelp om nødvendig. Kjemp imot. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå