Gå til innhold

få min elskede til norge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

nei vi ringes ikke, vi snakker på skype en liten time hver kveld. for dyrt å ringe med telefon. han er 21 og jeg er 29. tror ingenting på at han har flere norske jenter der nede. han hadde kun øyne for meg mens jeg var der og jeg fikk møte alle vennene hans og de var kjempehyggelige mot meg :) han har albansk pass... vet ikke hvor lett det vil være for ham å lære seg norsk der nede siden han sliter en del med dysleksi...

jeg hadde aldri trodd det gikk an å elske noen så fort jeg heller, men det gjør jeg virkelig. har aldri vært så forelsket i noen før... ikke han heller virker det som, han gråt en skvett på skype igår kveld... :(

Anonym poster: 4423fdf2b87a40356b25733b36a05a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeez, Louise!

Grenseløs Kjærlighet er ei seriøs gruppe. Para har gjerne vore saman i svært lang tid, gjerne til og med gifte, samme bupæl, barn osv.

Det er ikkje heilt situasjonen for TS, som har møtt ein sjarmerande kelner ein gong og som ikkje syns det er minste merkeleg at han så tydeleg gjer kva som helst for å komme til Norge.

Du driver elendig reklame for GK og får oss til å fremstå som noen naive idioter!

Anonym poster: 70a10a8dba3bf2f03d6d4ed8bdd0bbe4

Er du tett i hodet? Den informasjonen som finnes på Grenseløs Kjærlighet er gull verdt for enhver som er nyforelsket i en utlending. Kom ikke her og påstå at den nettsiden bare er for VELETABLERTE PAR! JESUS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tett i hodet? Den informasjonen som finnes på Grenseløs Kjærlighet er gull verdt for enhver som er nyforelsket i en utlending. Kom ikke her og påstå at den nettsiden bare er for VELETABLERTE PAR! JESUS!!

Du hjelper TS med å grave sin egen grav her.... jeg er 100% enig med aB som skrev du fremstiller brukerne av GK som naive idioter.

Anonym poster: 10ddc61b14799b8f875bf19bd3cf3a17

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du hjelper TS med å grave sin egen grav her.... jeg er 100% enig med aB som skrev du fremstiller brukerne av GK som naive idioter.

Forklar hvor og hva jeg skriver som fremstiller brukere av Grenseløs Kjærlighet som naive idioter?

Dere tar helt feil. Brukere av Grenseløs Kjærlighet har min aller største respekt. Det er derfor jeg nevnte siden. Men, tro hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forklar hvor og hva jeg skriver som fremstiller brukere av Grenseløs Kjærlighet som naive idioter?

Dere tar helt feil. Brukere av Grenseløs Kjærlighet har min aller største respekt. Det er derfor jeg nevnte siden. Men, tro hva du vil.

Jeg venter fortsatt på at du kan lenke til en relevant side der for TS ... :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes veldig synd på de jentene som ikke har lært seg at varselslamper burde blinke klart og tydelig når en gutt planlegger forlovelse etter 1 uke...

TS, ta deg sammen... :kjefte:

Anonym poster: 78d3ade42cc108677281bfe24285c4da

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan det vere fordi du klikker i vinkel over å møte motstand på eit forum?

Og i raseri kallar AB stygge ting, samt skriv med STORE bokstavar. Litt som ein 5-åring som blir motsagt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

LINKGrenseløs Kjærlighet og les spesielt under HISTORIER.

Og til deg som er litt ut på viddene her:

Klikker i vinkel? Vel, er det rart? Se bare her:

Jeez, Louise!

Grenseløs Kjærlighet er ei seriøs gruppe. Para har gjerne vore saman i svært lang tid, gjerne til og med gifte, samme bupæl, barn osv.

Det er ikkje heilt situasjonen for TS, som har møtt ein sjarmerande kelner ein gong og som ikkje syns det er minste merkeleg at han så tydeleg gjer kva som helst for å komme til Norge.

Du driver elendig reklame for GK og får oss til å fremstå som noen naive idioter!

Hva hvis følelsene mellom disse to ER EKTE? HVA DA? Er det da ikke ganske respektløst å komme med dette? Skal ikke ts, og andre som nettopp har møtt noen, og som trenger hjelp til å finne ut av situasjonen, ha samme rett til å benytte seg av infoen på denne siden? Og du påberoper deg at siden jeg linker til denne siden så får jeg dere til å fremstå som naive idioter? Seriøst? HVOR tar du dette ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, lykke til i hvert fall :vinke: Tviler på at dette er sant. Dersom dette er sant og du er 29 burde du skaffet hjelp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hva hvis følelsene mellom disse to ER EKTE? HVA DA? Er det da ikke ganske respektløst å komme med dette? Skal ikke ts, og andre som nettopp har møtt noen, og som trenger hjelp til å finne ut av situasjonen, ha samme rett til å benytte seg av infoen på denne siden? Og du påberoper deg at siden jeg linker til denne siden så får jeg dere til å fremstå som naive idioter? Seriøst? HVOR tar du dette ifra?

Ekte?

De traff hverandre for noen få uker siden. De har tilbrakt 1 uke sammen på et feriested. Hun er forelsket, og kanskje han også. Av den grunn planlegger man flere treff for å se om sjarmen holder til noe mer enn en sommerflørt.

Man forlover seg ikke etter 1 uke. Hun vet nada om hans familie, religion, seriøsitet eller noe som helst annet etter 1 ukes bekjentskap. Enhver som påstår noe annet er på viddene.

Det vanskelig for trådstarter å se annet enn idyllen - men det hun trenger er hjelp til å sjekke at idyllen faktisk er mer enn en påklistret fasade, ikke sludder om den store varige kjærligheten som har oppstått etter en ukes bekjentskap.

Og: jeg gir ikke 5 øre for sydlige strøks bartendere og deres trofasthet. Jeg har vært nok i sydlige strøk til å vite at de verken er kresne eller ærlige.

I tillegg kommer at vi alle sammen vet hva slags økonomiske situasjon Hellas er i - enhver med vett i behold vil gjøre hva som helst for å komme til det rike nordlige Europa. Enhver nordmann med vett i behold bør være ufattelig skeptisk. At ikke trådstarter er skeptisk etter 1 ukes romanse og forslag til forlovelse forteller mer enn resten av historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min kone og det ble kjærlighet ved første blikk. Hadde min kone møtt en slik motbør fra sin familie, ville det aldri blitt oss. Selv om jeg er norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg møtte min kone og det ble kjærlighet ved første blikk. Hadde min kone møtt en slik motbør fra sin familie, ville det aldri blitt oss. Selv om jeg er norsk.

Og dere forlovet dere etter en uke? Eller gikk det litt tid slik at dere ble ordentlig kjent?

Jeg betviler ikke at man kan oppleve kjærlighet ved første blikk - jeg betviler at man blir ordentlig kjent med sin utkårede på en uke. Så kjent at en inngår bindende forpliktelse om å gifte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarandus

Han var fantastisk for deg? Med en gang du reiste var det en annen skandinavisk jente - med penger, naivitet og billett til rikdom - han var fantastisk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her. nei vi er ikke forlovet ennå, må jo få oss ringer først... vi elsker hverandre og vil være sammen. han har ikke noen ordentlig jobb i hellas, bare hjelper til litt rundt omkring og det tjener han ikke all verden på. skjønner ikke hvorfor så mange har fordommer mot forholdet vårt. familien min støtter oss heller ikke. men jeg tjener godt og kan forsørge oss begge når jeg får ham hit. :) jeg skal ringe udi og spørre dem om hjelp! :)

Du er bare billetten hans til Norge, uansett hvor "ekte" du mener kjærligheten deres er. Det er ganske teit at du skriver et innlegg om det, og nesten alle (inkl. 40 likes på en post) forteller deg at han bruker deg, og du nekter for det etterpå. For all del: finn noen bedre!

Anonym poster: 5b39364ed6d1480748ae8625e3036479

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja selvfølgelig ventet vi litt med forlovelsen, men vi snakket om når vi skulle la det skje. Kunne ikke vente lenge vi vet du.

Du vet, noen ganger bare vet du at det du føler er riktig. Jeg kjenner ikke min kone til bunns den dag i dag jeg, enda vi har vært gift i 45 år. Min kone har mange hemmeligheter, og Kvinneguiden var en av dem. Nå koser vi oss med å lese sex-tråder, og forbarmer oss over usikre unge som har møtt kjærligheten. Verden er blitt så kynisk de siste 30 årene. Det kan ikke være enkelt for de unge elskende idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her. nei vi er ikke forlovet ennå, må jo få oss ringer først... vi elsker hverandre og vil være sammen. han har ikke noen ordentlig jobb i hellas, bare hjelper til litt rundt omkring og det tjener han ikke all verden på. skjønner ikke hvorfor så mange har fordommer mot forholdet vårt. familien min støtter oss heller ikke. men jeg tjener godt og kan forsørge oss begge når jeg får ham hit. :) jeg skal ringe udi og spørre dem om hjelp! :)

Tviler på at udi vil hjelpe deg hvis du sier at du skal forsørge ham. De vil nok ha garanti for at fyren har jobb slik at han ikke havner på sosialen om det blir slutt mellom dere.

Anonym poster: d4d1b69fc2341c6f1393a2b03399fde6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være historiens mest blåøyde tulling. Fyren sjarmerer sikkert en annen skandinaver i senk i dette sekund

Anonym poster: 5b39364ed6d1480748ae8625e3036479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her. nei vi er ikke forlovet ennå, må jo få oss ringer først...

Hvem betaler ringene?

Betaler dere hver deres ring, betaler han eller er det kun du som må åpne lommeboka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...