Gå til innhold

Ble sint fordi han ikke fikk seg noe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest .-L-.

Det jeg ikke forstår er ditt behov for å trykke TS ennå lenger ned i søla. Hun har blitt psykisk sextrakassert og det er ikke ok. Hvis man vil ha sex med noen får man prøve seg da, men da må man også tåle et avslag. TS har full rett til å bestemme hvem hun velger å ha sex med, uten at noen menn kan bli sure fordi det ikke blir dem.

Slik jeg forstod det, så prøvde han ikke i det hele tatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Jeg tror jammen vi må gi TS krisepsykolog på det offentlige sin regning. Samtidig bør vi endre lovene slik at vi kan fø dømt denne mannen for seksuelle overgrep! :filer: Dette er for dumt, til og med for deg...

Er det noen som burde hatt krisepsykolog på det offentlige sin regning er det deg :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke noe om seksuellt missbruk. Eneste jeg gjorde var å snu dine egne ord tilbake på deg.

Anonym poster: 27642df1f09692485a46e55d30fe0e4a

Jeg er ikke i en gjeng der alle ligger med alle... Det er det TS som er. Hvorfor skal en, det vil si meg, som opplever sex som noe negativt tvinges til sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

He he. Det er mer enn en håndfull ganger lignende triks har blitt prøvd av kvinner opp gjennom årene. Jeg er ikke spesielt oppvakt når det kommer til kvinnfolk og deres subtile måte å kommunisere på. Men til og med jeg forstod hva de faktisk ville oppnå. Ikke at de fikk seg noe da :ler: Var tilfresstillende å sende dem hjem med uforettet sak og en skikkelig sur mine :fnise:

Joda, jeg vet det er endel som driver spill. Er sannsynligvis heldig der, alle som kjenner meg vet at jeg responderer ikke på hint, dels pga at jeg ikke tar de, og dels pga at jeg ser det som en uting.

Men hyggelig du har funnet deg en hobby. Bare synd den sannsynligvis bare forsterket de problemene som du allerede peker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Slik jeg forstod det, så prøvde han ikke i det hele tatt.

Nei, og dermed kan han heller ikke forvente seg noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i en gjeng der alle ligger med alle... Det er det TS som er. Hvorfor skal en, det vil si meg, som opplever sex som noe negativt tvinges til sex?

Herregud det var ment som en artig spøk for å påpeke hvor utrolig dum den kommentaren du kom med var.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dagdrømmer

Å ha respekt for hverandre og tolerer en avvisning er overhodet ikke noe som burde defineres av kjønn eller hvor mange en har ligget med, slik som enkelte hevder i denne debatten. Selv om TS har ligget med et par av sine kamerater så er det da overhodet ingen invitasjon til at andre kan "kreve" at hun skal ligge sammen med dem.

Og så lenge TS ikke har noe problem med at hun har hatt seksuell omgang med enkelte i vennekretsen så skjønner jeg heller ikke at enkelte debattanter setter fokus på dette istedenfor den umodne oppførselen til denne kameraten - det er faktisk vennskapet deres hun spør om hvordan hun skal takle, ikke om hun er "løs" eller ei.

Skjerpings folkens!

Endret av Dagdrømmer
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men de, som ikke nødvendigvis oppfatter sex som noe positivt med alle de kjenner (noe som er lite sannsynlig), skal tvinges til det?

Det at person A har sex med B, C, D, E betyr ikke at B, C, D, E har noen interesse av å ha sex, eller at det skal forventes at A har sex med B2, C2, D2, E2 osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Kommer egentlig helt ann på saken hvilken side jeg tar. Dersom han er den som har vært i friendzone i 7 år, og samtidig sett kompisene få damen, forstår jeg godt at han plutselig får en utblåsning i fylla.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Så han BØR snike seg inn under dyna til ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud det var ment som en artig spøk for å påpeke hvor utrolig dum den kommentaren du kom med var.

HA ha, jeg ler meg ihjel :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kan heller ikke bli sur for at det ikke ble noe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Nei, han burde spurt om han kunne sovet i senga hennes, og når TS svarte nei så burde han respektert det. Enkelt og greit.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde han enda prøvd ett eneste av triksene i boka... Eller har du skrevet en ny bok der det å "miste nøkkelen" og "låne sofaen" er triks?

Dette er triks jeg har blitt utsatt for av kvinner... Men jeg visste ikek at det var egne øker for menn og egne bøker for kvinner. Beklager så meget :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så, alternativene du ser er at kvinnen skal se mannens hint, eller at han skal mer eller mindre presse seg på henne?

Hjelpes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han burde spurt om han kunne sovet i senga hennes, og når TS svarte nei så burde han respektert det. Enkelt og greit.

Er det rart jeg har gitt opp kvinner? Damned if you don't, damned if you do. Kvinner er umulige å tilfredsstille rett go slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er triks jeg har blitt utsatt for av kvinner... Men jeg visste ikek at det var egne øker for menn og egne bøker for kvinner. Beklager så meget :filer:

Da har du vært utsatt for meget dårlige triks. Mine favoritter er "vil du bli med hjem", "kan jeg bli med hjem" og "blir du med å pule og spise pizza".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det rart jeg har gitt opp kvinner? Damned if you don't, damned if you do. Kvinner er umulige å tilfredsstille rett go slett...

Finne nye måter kanskje? Det virker som du muligens peiler deg inn på ytterpunktene, og det skal litt til for at det går bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, alternativene du ser er at kvinnen skal se mannens hint, eller at han skal mer eller mindre presse seg på henne?

Hjelpes.

Ut fra denne tråden så tydeligvis... Hele tråden er et digert eksempel på en av flere grunner til at en har pensjonert seg fra sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Ut fra denne tråden så tydeligvis... Hele tråden er et digert eksempel på en av flere grunner til at en har pensjonert seg fra sex.

Tror du gjør den kvinnelige befolkningen en tjeneste i så fall :takke:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...