charactouy Skrevet 1. juli 2012 #61 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg puler den jeg vil, når jeg vil. Og jeg puler ikke den jeg ikke vil. Er jeg i forhold, vil jeg ikke pule andre enn partner - sånn bare i tilfelle (hah, tilfelle!) noen synes det er noe å kverulere på. Om jeg henger sammen med A, B, C, D, E og F, og har pult A, B og C, så betyr det på ingen måte at D, E eller F skal forvente det samme. Om D, E eller F har lyst til å pule meg, så forventer jeg at de kommer med litt mer klar tale enn "kan jeg låne sofaen". Har de ikke vett til å være tydelige, har de heller ikke rett til å bli fornærmet når jeg ikke inviterer dem opp i senga mi. Har de vett til å være tydelige, betyr det ikke at de har rett til å bli fornærmet om jeg høflig takker nei til å dele seng med dem. Makan til oppførsel fra den kompisen din, TS! Først har han ikke vett til å fortelle deg (i ord og/eller handling) hva han er ute etter, og så har han frekkhet nok til å bli fornærmet når du ikke inviterer han opp i senga? Kvitt deg med ham og vær glad til, sier nå jeg! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 1. juli 2012 #62 Del Skrevet 1. juli 2012 Så hun er ansvarlig for at han forventer sex? For at hun har hatt sex med andre, og at hun tilbød han en sofa å sove på når hun trodde han var nøkkelløs? Han har ikke et ansvar for å vært interessert i lengre tid, ikke sagt noe, og oppføre seg som et barn når han ikke fikk viljen sin? (Som han i tillegg ser ut til å ha ment hun skulle vite uten at han sa noe) Nei, folk kan ikke oppføre seg som de vil uten at det får konsekvenser. Å forvente tankelesning, eller "andre fikk looooooooooooov!" ender sjelden bra. Nei, men hun bør forstå at hun fremstår som et felleshøl som puler alle mannfolk hun kjenner. Å ikke tro at det ikke fører til krøll før eller senere er så grenseløst naivt at hun burde fått medalje for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 1. juli 2012 #63 Del Skrevet 1. juli 2012 Nei, men hun bør forstå at hun fremstår som et felleshøl som puler alle mannfolk hun kjenner. Å ikke tro at det ikke fører til krøll før eller senere er så grenseløst naivt at hun burde fått medalje for det. Eventuelt så burde mannfolka begynne å innse at kvinnfolk ikke er felleshøl, uansett hvor mange og hvem de har pult? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 1. juli 2012 #64 Del Skrevet 1. juli 2012 Du med dine holdninger fortjener rett og slett ikke respekten til en kvinne. Jeg sa ikke noe om at du burde voldtas, er mer det at det er på tide at det blir noe på deg så bitter og atal du er. Anonym poster: 27642df1f09692485a46e55d30fe0e4a Tro meg, mitt siste ønke er å være nødt å ha sex med en kvinne igjen. Men du sier jeg bør samles i et digert rom og bli pult vettet av, at jeg ikke fortjener respekten til en kvinne. Er det da rart at elementer som sex mot min vilje er det første jeg tenker på? Om jeg ikke hadde liten pikk fra før av så kan jeg love deg at den krymper seg kraftig når jeg leser det du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 1. juli 2012 #65 Del Skrevet 1. juli 2012 Eventuelt så burde mannfolka begynne å innse at kvinnfolk ikke er felleshøl, uansett hvor mange og hvem de har pult? For all del. Men vi som har gjort det blir jo bare kalt for bittre fordi vi ikke behandler damer som prinsesser, men som de "likestilte" individene de skriker at de vil være. Utover det så har TS en fin kammerat som forstår et nei uttrykt gjennom subtile hint og som har vett til å gå hjem når han forstår at hun ikke vil. Med andre ord, TS har en kompis verdt å ta vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #66 Del Skrevet 1. juli 2012 Tro meg, mitt siste ønke er å være nødt å ha sex med en kvinne igjen. Men du sier jeg bør samles i et digert rom og bli pult vettet av, at jeg ikke fortjener respekten til en kvinne. Er det da rart at elementer som sex mot min vilje er det første jeg tenker på? Om jeg ikke hadde liten pikk fra før av så kan jeg love deg at den krymper seg kraftig når jeg leser det du skriver. Da burde du ta en ekstra titt på dine egne innlegg også. Du sitter jo der og forsvarer en gutt som har behandlet TS som en dritt. Det er nettopp sånne holdninger som gjør at jeg får null sympati for deg. Anonym poster: 27642df1f09692485a46e55d30fe0e4a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 1. juli 2012 #67 Del Skrevet 1. juli 2012 For all del. Men vi som har gjort det blir jo bare kalt for bittre fordi vi ikke behandler damer som prinsesser, men som de "likestilte" individene de skriker at de vil være. Utover det så har TS en fin kammerat som forstår et nei uttrykt gjennom subtile hint og som har vett til å gå hjem når han forstår at hun ikke vil. Med andre ord, TS har en kompis verdt å ta vare på! Nei, TS har en kompis som ikke eier respekt for jenter, og holdninger som hører steinalderen til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 1. juli 2012 #68 Del Skrevet 1. juli 2012 For all del. Men vi som har gjort det blir jo bare kalt for bittre fordi vi ikke behandler damer som prinsesser, men som de "likestilte" individene de skriker at de vil være. Utover det så har TS en fin kammerat som forstår et nei uttrykt gjennom subtile hint og som har vett til å gå hjem når han forstår at hun ikke vil. Med andre ord, TS har en kompis verdt å ta vare på! Hadde kompisen hatt vett, hadde han tatt natta på sofaen for å fremstå som en skikkelig fyr i stedet for en fornærmet smågutt... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2012 #69 Del Skrevet 1. juli 2012 Nei, men hun bør forstå at hun fremstår som et felleshøl som puler alle mannfolk hun kjenner. Å ikke tro at det ikke fører til krøll før eller senere er så grenseløst naivt at hun burde fått medalje for det. Så siden hun har hatt sex med to personer, men ikke den tredje, så fremstår hun som noen som har sex med alt og alle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2012 #70 Del Skrevet 1. juli 2012 For all del. Men vi som har gjort det blir jo bare kalt for bittre fordi vi ikke behandler damer som prinsesser, men som de "likestilte" individene de skriker at de vil være. Utover det så har TS en fin kammerat som forstår et nei uttrykt gjennom subtile hint og som har vett til å gå hjem når han forstår at hun ikke vil. Med andre ord, TS har en kompis verdt å ta vare på! Eventuelt en kar som forventer at hun skal gjette seg til at noen som mister en nøkkel og ber om å få sove på sofaen er ute etter et knull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 1. juli 2012 #71 Del Skrevet 1. juli 2012 Da burde du ta en ekstra titt på dine egne innlegg også. Du sitter jo der og forsvarer en gutt som har behandlet TS som en dritt. Det er nettopp sånne holdninger som gjør at jeg får null sympati for deg. Anonym poster: 27642df1f09692485a46e55d30fe0e4a Og derfor fortjener jeg å bli utsatt for seksuelt missbruk? Fordi du er uenig med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #72 Del Skrevet 1. juli 2012 Og derfor fortjener jeg å bli utsatt for seksuelt missbruk? Fordi du er uenig med meg? Jeg sa ikke noe om seksuellt missbruk. Eneste jeg gjorde var å snu dine egne ord tilbake på deg. Anonym poster: 27642df1f09692485a46e55d30fe0e4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2012 #73 Del Skrevet 1. juli 2012 Og derfor fortjener jeg å bli utsatt for seksuelt missbruk? Fordi du er uenig med meg? Personen har sagt det var rettet mot at du fremstår som en som hadde hatt godt av å fått deg et ligg, ikke at du bør voldtas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 1. juli 2012 #74 Del Skrevet 1. juli 2012 Nei, TS har en kompis som ikke eier respekt for jenter, og holdninger som hører steinalderen til. Hadde kompisen hatt vett, hadde han tatt natta på sofaen for å fremstå som en skikkelig fyr i stedet for en fornærmet smågutt... KOmpisen til TS stikker hjem. Hvorfor er det ikke å være en skikkelig fyr? Hadde det vært bedre om han sneik seg inn udner dyna til TS? Greit nok, TS har fått rykte på seg for å være enkel å få til sengs, han prøver alle triks i boka, men feiler. Fint, han blir skuffet og sur og stikker hjem. Det jeg ikke forstår er TS sitt behov for å trykke fyren enda mer ned i søla etter at han innser at han gikk på trynet. TS fremstår som en kvinne som tror hun kan gjøre hva pokker hun vil her i verden uten at det skal få noen som helst negative konsekvenser. Ubrukelig og arrogant kvinnemenneske spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 1. juli 2012 #75 Del Skrevet 1. juli 2012 KOmpisen til TS stikker hjem. Hvorfor er det ikke å være en skikkelig fyr? Hadde det vært bedre om han sneik seg inn udner dyna til TS? Greit nok, TS har fått rykte på seg for å være enkel å få til sengs, han prøver alle triks i boka, men feiler. Fint, han blir skuffet og sur og stikker hjem. Det jeg ikke forstår er TS sitt behov for å trykke fyren enda mer ned i søla etter at han innser at han gikk på trynet. TS fremstår som en kvinne som tror hun kan gjøre hva pokker hun vil her i verden uten at det skal få noen som helst negative konsekvenser. Ubrukelig og arrogant kvinnemenneske spør du meg. Det jeg ikke forstår er ditt behov for å trykke TS ennå lenger ned i søla. Hun har blitt psykisk sextrakassert og det er ikke ok. Hvis man vil ha sex med noen får man prøve seg da, men da må man også tåle et avslag. TS har full rett til å bestemme hvem hun velger å ha sex med, uten at noen menn kan bli sure fordi det ikke blir dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 1. juli 2012 #76 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Du tror ikke gutten faktisk liker deg da? Man reagerer jo ikke slik med mindre man faktisk liker den andre personen? Ellers så har han noe ego problemer, med at kompisene hans er gode nok for sex, mens han er ikke? Vet ikke. Du bør kanskje finne ut om han har likt deg, if thats the case, så er det faktisk ganske kjipt for han. Endret 1. juli 2012 av .-L-. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 1. juli 2012 #77 Del Skrevet 1. juli 2012 Han har ingen grunn til å bli forbannet. Men, dette er begges feil ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 1. juli 2012 #78 Del Skrevet 1. juli 2012 Eventuelt en kar som forventer at hun skal gjette seg til at noen som mister en nøkkel og ber om å få sove på sofaen er ute etter et knull. He he. Det er mer enn en håndfull ganger lignende triks har blitt prøvd av kvinner opp gjennom årene. Jeg er ikke spesielt oppvakt når det kommer til kvinnfolk og deres subtile måte å kommunisere på. Men til og med jeg forstod hva de faktisk ville oppnå. Ikke at de fikk seg noe da Var tilfresstillende å sende dem hjem med uforettet sak og en skikkelig sur mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 1. juli 2012 #79 Del Skrevet 1. juli 2012 Det jeg ikke forstår er ditt behov for å trykke TS ennå lenger ned i søla. Hun har blitt psykisk sextrakassert og det er ikke ok. Hvis man vil ha sex med noen får man prøve seg da, men da må man også tåle et avslag. TS har full rett til å bestemme hvem hun velger å ha sex med, uten at noen menn kan bli sure fordi det ikke blir dem. Jeg tror jammen vi må gi TS krisepsykolog på det offentlige sin regning. Samtidig bør vi endre lovene slik at vi kan fø dømt denne mannen for seksuelle overgrep! Dette er for dumt, til og med for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 1. juli 2012 #80 Del Skrevet 1. juli 2012 KOmpisen til TS stikker hjem. Hvorfor er det ikke å være en skikkelig fyr? Hadde det vært bedre om han sneik seg inn udner dyna til TS? Greit nok, TS har fått rykte på seg for å være enkel å få til sengs, han prøver alle triks i boka, men feiler. Fint, han blir skuffet og sur og stikker hjem. Hadde han enda prøvd ett eneste av triksene i boka... Eller har du skrevet en ny bok der det å "miste nøkkelen" og "låne sofaen" er triks? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå