Gå til innhold

Ble sint fordi han ikke fikk seg noe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Vel, TS. Som du ser i tråden er det ikke bare exkompisen din og råger her som er slik. Ganske mange menn har holdninger som ikke tåler dagens lys hva kvinner og kvinners seksualitet angår. Desverre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en kompis som jeg har vært venner med i 7 år. Det har aldri vært noe mellom oss, what so ever, vi har vært venner og hengt i samme gjeng.

Jeg har vært til sengs med 2 stk i vennekretsen vår. En som jeg holdt på litt med og vi var til sengs gjentatte ganger over tid, og en som ble med meg hjem en natt. Dette er ingen hemmelighet, og det er ingen sure toner i gjengen og vi er like gode venner.

I går var vi ute, og da vi skulle gå så sa han at han ikke hadde nøkkel og lurte på om han kunne sove på sofaen min. Såklart kunne han sove på sofaen, så han ble med hjem, vi satt og pratet en liten stund, også sa jeg at nå skulle jeg legge meg. Så jeg redde opp sofaen til han, og gikk og la meg.

Logger på face før jeg sovner, og ser at han vil ha sjåfør "asap". Så hører jeg at han går ut av døra. Uten å si ifra, uten å si hade.

Jeg sender han melding og spør om han fant nøkkelen (litt spydig) og hva faen greia var for noe, for han var åpenlyst sur. Fikk til svar at jeg i det minste kunne tilbudt han senga og at jeg ikke hadde noe problem med å ha sex med kompisene hans og at han har villet dette lengst. Jeg sa til han at fordi jeg har vært med dem, så betyr det ikke at det er automatisk fritt fram for alle andre, og at han hverken hadde prøvd seg eller hintet til noe, så hvordan skulle jeg vite at "sofaen" betydde "sex". Han hadde blitt avvist uansett, men da kunne jeg ihvertfall unngått situasjonen. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å prate med han igjen. Jeg sa at han var urimelig, og han at han ikke gadd dette.

Så det var det da, 7 år med vennskap, fordi han tok det for gitt at jeg gir ut grupperabatt og tar med hele kompisgjengen til sengs. Jeg må da få gå til sengs med de jeg holder på med og om jeg vil ha med meg en fra byen så gjør jeg det også, uten at noen skal ta det for gitt at det er fritt fram for nestemann!

Og det er ikke sånn at jeg har noe stempel. Jeg har kun vært med 2 stk som jeg ikke har holdt på med over tid eller vært sammen med. Jeg drikker kun 1 gang i mnd ca, og sovner somregel alene om kveldene, jeg flyr ikke rundt og tar alle og en hver, og fra feb til juni så var jeg "opptatt".

Hvordan skal jeg reagere på dette? Jeg synes han er forferdelig kvalm i oppførselen, men samtidig så har jeg jo ikke lyst til å ødelegge vennskapet. Eller, jeg vil ikke at HAN skal klare å ødelegge det, for det har jo vært greit helt til nå. Hvordan ville du reagert?

Anonym poster: b62ce3690bf99b906abec847739d6d89

Høres umiskjennelig ut som en stut.

Anonym poster: 870e9f6c30a1ec711e75986d8b86d4a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, kanskje du burde revurdere hvilke "venner" du omgås med? :sjenert:

Anonym poster: 5e0f748801ff483a5db8b4547136a1de

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du puler på venner og avviser han kompisen som (du inners inne vet) er forelsket i deg og blir fornærmet firdi han blir sur når du behandler han som søppel? Kom deg ned fra pidestallen frøken og innse at når du leker med mennesker sine følelser så skjer ting som dette. Herregud... Kjerring!

hun fikk jo ikke engang anledning til å avvise han! Hvordan behandler hun han som søppel? Hun var hyggelig å lot en venn som hadde glemt nøkkelen, sove på sofaen. Mener du hun heller burde ha venner sove på yttertrappa?

Anonym poster: 866281eaae8c5d3628089e35ebf0f96e

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender han melding og spør om han fant nøkkelen (litt spydig) og hva faen greia var for noe, for han var åpenlyst sur. Fikk til svar at jeg i det minste kunne tilbudt han senga og at jeg ikke hadde noe problem med å ha sex med kompisene hans og at han har villet dette lengst.

Dårlig gjort av deg å avvise ham hvis han har stått på venteliste lengst. :sjenert::erter:

Huff, nøkkeltrikset. Du bør spandere en billett på ham til La Boheme, så han kan se hvordan nøkler skal "mistes" med litt mer stil.

Anonym poster: 09a1df15427e5dd0c7e68c9652a3f7ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Okei, mange morsomme teorier her. Vi er en stor gjeng, og det er flere som har vært borti hverandre, men som likevel er gode venner i dag. Denne kompisen som ble sur i går, var først sammen med venninna mi som jeg spleisa han med. Så holdt han på med ei anna jente i gjengen, og fortsatt er alle gode venner og hun var med i går (han ble dog avvist av henne før på kvelden). Alle i gjengen er stort sett i gjengen fordi de har vært sammen med eller holdt på med noen (i mitt tilfelle min ex som også var med i går), og det er flere gutter som har holdt på med samme jente uten at dette er et problem. Guttene snakker heller ikke dritt seg imellom, dette er i utgangspunktet ålreite gutter.

Den gangen jeg hadde med meg han ene hjem for en natt, så var han jeg hadde holdt på med i forveien med, og dro hjem og visste at han skulle ligge over her. Han brydde seg ikke om det, det er veldig lite drama i denne gjengen. Han var forøvrig her nettopp og vi snakket sammen angående gårsdagen, og han var rett og slett sjokkert over oppførselen til han som dro hjem i går, og mente han ikke hadde rett på å bli sur, for ingen av oss har moralske forpliktelser ovenfor han. Han har aldri nevnt for kompisene at han har vært interessert i meg før heller.

Jeg har aldri enset noe som helst om at denne kompisen noen gang har vært forelsket i meg. Vi har aldri flørtet eller vært borti hverandre.

Så nei, jeg er nok ikke noe "felleshøl", og jeg er ikke den eneste som har vært borti guttene i gjengen.

Oi dette ble rotete.

Jeg sende han ihvertfall melding og spurte om han hadde tatt til fornuft nå når han var enig. Han svarte bare "hvis dette blir mellom oss". Ingen unskyldning eller beklageligheter eller noe. Vel, jeg hadde allerede snakket med han andre om det, så synd. Tror ikke jeg gidder å ha mye mer med han å gjøre.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Hvis det er en sådan gjeng hvor alle har holdt på med alle, så blir det på et tidspunkt krøll. Det der er galt, rett og slett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en sådan gjeng hvor alle har holdt på med alle, så blir det på et tidspunkt krøll. Det der er galt, rett og slett.

Vel, alle holder ikke på med alle, men vi har hatt noen krysninger innad gjengen og det har gått helt fint mtp vennskapet.

Og hvem er det om bestemmer at det er galt? Du?

TS

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Kvitt deg med drittsekken av en kamerat du har. Sånne folk er ikke verdt å være venn med. Blir irritert bare av å høre om han.

Endret av _Blomsten_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn tror at kvinner bare er et glorifisert ord for fitterespirator, og de vil oppføre seg deretter også. Kompisen din høres litt sånn ut - fordi han vil og da fortjener han deg... Det handler nesten ikke om deg heller, bare at han tenkte at det var hans tur på karusellen, og når han ikke får lov så blir den fem år gamle gutten i ham trassig og sur.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn tror at kvinner bare er et glorifisert ord for fitterespirator, og de vil oppføre seg deretter også. Kompisen din høres litt sånn ut - fordi han vil og da fortjener han deg... Det handler nesten ikke om deg heller, bare at han tenkte at det var hans tur på karusellen, og når han ikke får lov så blir den fem år gamle gutten i ham trassig og sur.

enig,virker som om han ikke brydde seg nok til å flørte engang,bare håpet på det beste liksom!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vel, alle holder ikke på med alle, men vi har hatt noen krysninger innad gjengen og det har gått helt fint mtp vennskapet.

Og hvem er det om bestemmer at det er galt? Du?

TS

Vel, det ser jo ut til at det er noen i gjengen som vil holde på litt mer, så jo, det er en gjeng hvor alle puler alle. Og de her fyrene snakker seg i mellom, han kom ikke med det der på egen hånd.

Og det er vanlig ordinær folkeskikk og ikke pule kameratene sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det ser jo ut til at det er noen i gjengen som vil holde på litt mer, så jo, det er en gjeng hvor alle puler alle. Og de her fyrene snakker seg i mellom, han kom ikke med det der på egen hånd.

Å "pule en kompis" har absolutt ingenting med folkeskikk å gjøre. Hva folk gjør er da virkelig opp til dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Hva har dette med folkeskikk å gjøre? Hvis to voksne mennesker har lyst til å ha sex med hverandre, så kan de da det.

Den med dårlig folkeskikk i denne historien er kompisen som først bare antok at ts ville ligge med han, og deretter storme ut når han innså at det ikke kom til å skje.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne gjengen til TS bør samles i et digert rom og bare pule vettet av hverandre...

Du bør samles i et digert rom og bli pult vettet av :sjenert:

Anonym poster: 27642df1f09692485a46e55d30fe0e4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør samles i et digert rom og bli pult vettet av :sjenert:

Så fordi jeg mener at gjengen til TS, og TS især, har omgangsformer som garrantert fører til bråk, så skal jeg stenges inne og voldtas?

TS er selv ansvarlig for den suppen hun har rotet seg inn i og bør fatte at en ikke kan gjør hva en vil her i verden uten at det får konsekvenser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi jeg mener at gjengen til TS, og TS især, har omgangsformer som garrantert fører til bråk, så skal jeg stenges inne og voldtas?

TS er selv ansvarlig for den suppen hun har rotet seg inn i og bør fatte at en ikke kan gjør hva en vil her i verden uten at det får konsekvenser.

Du med dine holdninger fortjener rett og slett ikke respekten til en kvinne. Jeg sa ikke noe om at du burde voldtas, er mer det at det er på tide at det blir noe på deg så bitter og atal du er.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så hun er ansvarlig for at han forventer sex? For at hun har hatt sex med andre, og at hun tilbød han en sofa å sove på når hun trodde han var nøkkelløs?

Han har ikke et ansvar for å vært interessert i lengre tid, ikke sagt noe, og oppføre seg som et barn når han ikke fikk viljen sin? (Som han i tillegg ser ut til å ha ment hun skulle vite uten at han sa noe)

Nei, folk kan ikke oppføre seg som de vil uten at det får konsekvenser. Å forvente tankelesning, eller "andre fikk looooooooooooov!" ender sjelden bra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...