Gjest "gjest" Skrevet 4. juli 2012 #61 Skrevet 4. juli 2012 Lav, så man lettere kommer til under stuebordet når man støvsuger. Bredehofter? Deilige fødehofter, vil nå jeg si. Smale skuldre øker mobilitet og gjør deg mer aerodynamisk. Liten pikk? Det heter analsexpikk, og alle veit at analsex er kulere enn vanlig sex. Alle disse tingene er flotte salgsargumenter! Skulle jeg noensinne skape et reklamebyrå skal jeg hyre deg som copywriter. 2
psst Skrevet 5. juli 2012 #62 Skrevet 5. juli 2012 Jeg var medlem på sukker i en måned. Snakket kun med én person, og vi er i dag samboere
Sommee Skrevet 5. juli 2012 #63 Skrevet 5. juli 2012 Jeg var medlem på sukker i en måned. Snakket kun med én person, og vi er i dag samboere Gratulerer! Og du er litt heldig dom ikke har blitt vant til datingkarusellen. De to seriøse forholdene jeg hatt gjennom sukker var med "nye" damer. Kommer til å fokusere på nye medlemmer igjen neste år når jeg har rast fra meg. Nyttårsforsettet på damefronten var jo, 2012- Rock'n Roll. Så blir det vel 2013- finne meg ei ung og spretten:p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå