Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes foreløpig sukker virker greit. Har vært der inne siden i vinter, først som supermedlem (= fler meldinger, men ikke bedre kvalitet), nå som gratisbruker. Har kommet i kontakt med en god del menn, vært på date med fem. Tre hadde jeg lite kjemi med, men de var hyggelige å prate med for noen timer. To har jeg møtt igjen, han ene var nokså useriøs, det var nok jeg også på det tidspunktet. Han andre er en bra fyr, men ikke en jeg kommer til å satse på. De andre jeg har møtt har også vært bra og seriøse, men ikke min smak.

Nå har jeg kontakt med et par fyrer som virker veldig bra. De har gitt mye info om seg selv, slik at jeg vet de "har et liv" og en akseptabel fortid, de ser ok/bra ut (han ene tror jeg nesten er for kjekk for meg, får håpe han har noen sære sider som kompenserer) og vil treffe meg :)

Folk bruker nok sukker forskjellig, men jeg ser for eksempel at min ekssamboer traff to damer der inne og likte begge veldig godt. Han er nå sammen med den ene av disse :) Virket som han fikk grei respons på meldinger, og også fikk noen førstemeldinger fra damer. Han ser bra ut, og ikke minst hadde han en ærlig profil som viser at han ikke er "hvem som helst". Samme får jeg tilbakemelding på, at jeg er ærlig og har en tekst (og bilder) som skiller meg fra mengden. Det skremmer sikkert noen, men tiltrekker også menn jeg faktisk har noe felles med.

Om jeg finner meg kjæreste gjenstår å se - for en ting er profilbilde og tekst, noe helt annet å møte folk ansikt til ansikt.

Anonym poster: f9bea7c963f28ead0e727c53e0a823f5

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Problemet mitt på Sukker er egentlig at jeg møter ganske mange kjekke menn som virker utrolig hyggelige. Men så raskt de vil møte meg så trekker jeg meg, fordi jeg vet at de egentlig bare vil ha sex.

Så jeg vet ikke om det er jeg som er useriøs eller om jeg bare tiltrekker meg useriøse typer? Eller at jeg bare er superparanoid? Idag var det forresten 15 meldinger i innboksen, blant annet fra en som beskrev seg selv som en mann med stor "M". På bildene så det ut som han ikke var kommet ut av puberteten..

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at de bare vil ha sex? Det går jo tildels an å finne ut på forhånd, og en må jo ikke bruke tid på å holde kontakten med menn som virker som de bare er ute etter en ting...

Kanskje du er litt paranoid :) Ellers MÅ en jo ikke ha sex selv om en drar på date. Kan være greit å kaste seg uti det, jeg har i hvert fall senket min terskel for å møte nye menn etter at jeg begynte å date, noe jeg tror er bra for meg. Og jeg har så langt ikke ligget med noen av dem - har rota med en, riktignok (på andre date).

Gjest Svampebob1
Skrevet

Problemet mitt på Sukker er egentlig at jeg møter ganske mange kjekke menn som virker utrolig hyggelige. Men så raskt de vil møte meg så trekker jeg meg, fordi jeg vet at de egentlig bare vil ha sex.

Det er flere jeg kjenner som er ute etter et fast forhold og som ikke har sex/ONS i mellom letingen.

Pass på å møtes på et mer personlig ståsted, så vet du at det er deg han er ute etter og ikke bare sengehygge :-).

Skrevet

Å huttemegtu, så fælt dere har det! Det har ikke slått dere at det å være søt ikke nødvendigvis er nok om dere skal ha en bra kar? ;-)

Man blir hva man spiser, sier bare jeg ;-)

Vel, jeg kan vel bare snakke for meg selv, men jeg ser ikke akkurat for meg et langt liv sammen med en solbrent fyr med en ølflaske i hånda på alle bildene, og som ikke har noe vettugt å komme med utenom "halla søta!" pepret med smilefjes

Når jeg sender meldinger (ja, det har skjedd) så ser jeg på adskillig mer enn bare utseendet, og jeg starter definitivt ikke samtalen med "halla kjekken!"

Gjest Anna.S
Skrevet

Hvordan vet du at de bare vil ha sex? Det går jo tildels an å finne ut på forhånd, og en må jo ikke bruke tid på å holde kontakten med menn som virker som de bare er ute etter en ting...

Kanskje du er litt paranoid :) Ellers MÅ en jo ikke ha sex selv om en drar på date. Kan være greit å kaste seg uti det, jeg har i hvert fall senket min terskel for å møte nye menn etter at jeg begynte å date, noe jeg tror er bra for meg. Og jeg har så langt ikke ligget med noen av dem - har rota med en, riktignok (på andre date).

Ja sånn tenker jeg også! Hvordan VET du at de bare er ute etter sex? jeg tror du lider av noe av det som jeg led av før. Når en bra mann dukket opp fikk jeg panikk for jeg følte meg ikke bra nok for han og regnet med at han enten bare var ute etter sex eller kom til å dumpe meg uansett.

Når det kommer til min erfaring så føler jeg at mange som er på sukker er ute etter å flørte. De har også ganske høye tanker om seg selv kontra de mennene som er på Møteplassen. Bare nick'ene mennene bruker der inne sier sitt synes jeg "Thebest24" "Vestkanten" "Super345" osv. De bygger seg selv opp til noe de mest sannsynlig ikke er.

Min siste "kjæreste" traff jeg på sukker. Vi datet i 2 måneder og jeg trodde jeg hadde tuffet gullfuglen, men så viste det seg at det som glitrer ikke alltid er gull, men det har veldig lyst til å være det!

Nå skal jeg på date med en fra Møteplassen og han som så mange andre virker mer jordnær.

Gjest HunterLady
Skrevet

Nei, det er klart at jeg vet ikke, bortsett fra de som sier det rett ut med en gang. Men jeg føler alltid at det kommer snikende noen kommentarer om ar jeg har "veldreid og fin kropp" og at "jeg må forresten bare si at kroppen din er helt fantastisk, håper du ikke tror jeg er en gris pga det.. smiley". Og dette kommer ofte fra menn som jeg begynner å få en slags ekte kjemi med, som jeg selv tror iallefall. Men så tar jeg alltid feil og innser til slutt at jeg var naiv og godtroende.

Men er det feil av meg å tro slikt bare fordi de kommer med kroppskommentarer, eller er det riktig av meg?

Jeg har faktisk veldig liten date-erfaring, siden jeg nesten alltif har vært i forhold, og kanskje de bare mener det godt uten å være seksuelt frampå.. Ikke vet jeg.. :)

Skrevet

Du tolker disse mennene helt korrekt jaktdama.

Gjest HunterLady
Skrevet

Hehe, ok. Da har jeg iallefall intuisjonen i orden så langt :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok ikke det stemmer at de kun er ute etter sex bare fordi de kommer med kroppskommentarer altså.

Det at du er såpass skeptisk kan vel også ha noe med at du egentlig ikke er helt klar for noe nytt. Det at du fortsatt beskytter deg selv gir nok menn en følelse av at du ikke er klar for noe mer og kan være derfor du tiltrekker deg de som kun vil ha sex.

Som mann har jeg vel relativt dårlige erfaringer med sukker. Mye fordi jeg trenger mer enn ett møte for å føle at det er noe kjemi, og de fleste ( ihvertfall de jeg har møtt ) trenger ett smell fra første treff.

Kjenner også mange seriøse menn på sukker som ikke bare er ute etter sex. så der er nok antagelsen helt på jorde. Men er mange useriøse på begge sider som er der for helt andre grunner enn forhold.

Anonym poster: 4c265d1c2e4ba20cd3e9072ae7430e52

Gjest Anna.S
Skrevet

Både og.. Menn er like uerfarne som vi er innimellom og sier noen ganger det de tenker høyt, selv om de ikke burde.

Hvis det er en du føler du har kjemi med så burde du ikke avfeie han bare fordi han sier noe pent om kroppen din. Treff han og se hva hvordan han er i virkeligheten, det kan hende du tar feil, det kan hende du har rett, men jeg personlig synes det er greit å vite og ikke bare tro.

Skrevet (endret)

Nei, det er klart at jeg vet ikke, bortsett fra de som sier det rett ut med en gang. Men jeg føler alltid at det kommer snikende noen kommentarer om ar jeg har "veldreid og fin kropp" og at "jeg må forresten bare si at kroppen din er helt fantastisk, håper du ikke tror jeg er en gris pga det.. smiley". Og dette kommer ofte fra menn som jeg begynner å få en slags ekte kjemi med, som jeg selv tror iallefall. Men så tar jeg alltid feil og innser til slutt at jeg var naiv og godtroende.

Men er det feil av meg å tro slikt bare fordi de kommer med kroppskommentarer, eller er det riktig av meg?

Jeg har faktisk veldig liten date-erfaring, siden jeg nesten alltif har vært i forhold, og kanskje de bare mener det godt uten å være seksuelt frampå.. Ikke vet jeg.. :)

Jeg gir ALDRI komplimenter på utseende, kanskje unntagen nesa eller ørene :gjeiper:

Men ofte på stil, klær, hår, tekst, humor, osv.

Jeg tror du kan ha rett i tolkningene dine, ofte ihvertfall.

Endret av Sommee
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg kommenterer ofte kroppen til menn, selv om jeg har lyst til å gifte meg.

• Liker 2
Gjest Svampebob1
Skrevet

Vel, jeg kan vel bare snakke for meg selv, men jeg ser ikke akkurat for meg et langt liv sammen med en solbrent fyr med en ølflaske i hånda på alle bildene, og som ikke har noe vettugt å komme med utenom "halla søta!" pepret med smilefjes

Når jeg sender meldinger (ja, det har skjedd) så ser jeg på adskillig mer enn bare utseendet, og jeg starter definitivt ikke samtalen med "halla kjekken!"

Det er nok noen sider ved nettdating for dere damer som vi gutta ikke forstår...

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hehe, ok. Da har jeg iallefall intuisjonen i orden så langt :)

Fortsett å stole på den, men still deg åpen for at det kan komme annen info som kan gi deg en ny vinkling på ting.

Intuisjonen tar nemlig også i bruk erfaringen din, så du har sikkert rett uansett. Alle menn er ute etter sex ;-). Men det kan hende den der ene er ute etter sex med den rette med evt. Påfølgende langvarig forhold ;-).

Ps! Om intuisjon dersom du er interessert: http://www.pludge.com/?p=1739

:-)

Gjest Anna.S
Skrevet

Alle menn er ute etter sex ;-). Men det kan hende den der ene er ute etter sex med den rette med evt. Påfølgende langvarig forhold ;-).

Nettopp! Og forøvrig bra bloggpost! :)

Gjest Svampebob1
Skrevet

Nettopp! Og forøvrig bra bloggpost! :)

Takk! :-)

Du har noen gode noen selv som har vært meg til nytte i det siste :-).

Og ang. Arbeidet med selvintegritet som vi var inne på for litt siden (menn som dater seg selv :-p), så begynner det å bære frukter alt nå :-):-)

Gjest Anna.S
Skrevet

Takk! :-)

Du har noen gode noen selv som har vært meg til nytte i det siste :-).

Og ang. Arbeidet med selvintegritet som vi var inne på for litt siden (menn som dater seg selv :-p), så begynner det å bære frukter alt nå :-):-)

Så bra :D

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg kommenterer ofte kroppen til menn, selv om jeg har lyst til å gifte meg.

Ja, men.. Du er jo ikke mann. Så da er det intensjonalt sett greit! :briller2:

Gjest spavalica
Skrevet

Ja, men.. Du er jo ikke mann. Så da er det intensjonalt sett greit! :briller2:

Helt enig med deg :)90 % er bare ute etter sex eller f....friend :sjenert: Jeg var medlem på Sukker i ca 1 år,mange dates,mange kjekke,greie og hyggelige mannfolk,men ikke noe kjæreste-materiale.Et bra sted å bli kjent med folk,men thats all :natti: :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...