Gå til innhold

Supramundane's


Supramundane

Anbefalte innlegg

Ja her MÅ det bli fint vær for jeg får søskenbarnbesøk og vi skal ha fjell-helg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Her er det meldt greit vær til og med fredag. Så kommer helga, og så kommer regnet... Same procedure as the last few weeks :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, gubben skal sørover i helgen og han snakket om det. MEn skulle det ikke bli veldig varmt også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, gubben skal sørover i helgen og han snakket om det. MEn skulle det ikke bli veldig varmt også?

Øhhhh...

22 grader fredag er vel det nærmeste vi kommer veldig varmt i følge yr.

Lørdag og søndag er det meldt 17 grader - ikke veldig varmt i min verden (nekter foreløpig å forholde meg til at de uti neste uke truer med 12-13 grader...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er sikker på at han sa det altså, men han kan jo godt ta feil :fnise:

Jeg må bare skryte, jeg var først på treningssenteret og trente 4x15min (mølle, ellipse, sykkel, roing), og så gikk jeg hjem via "fjellet" jeg bor ved. Det ble til sammen 2t10min og 1016kcal :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk damer ;)

Nå skal jeg straks hente søskenbarnet mitt på flyplassen. Med været i ryggen ligger dette an til å bli en hyperaktiv fjellhelg - gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I dag trosset jeg faktisk regnet og gikk meg en 45min lang tur. Første gang jeg fikk virkelig prøvd ut regnbuksen jeg har kjøpt meg hos Stormberg, og den forelsket jeg meg i. Helt fantastisk! God bevegelighet, ikke klam, ikke stram, lekker ikke. Helt topp! Noe annet er derimot den 5 år gamle Bergans-jakken min, den fungerte mest som svamp... Sukk! Men med den buksen og gore-tex-sko er det ingen unnskyldninger for å ikke gå! :D

Har folket en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Tøft å gå ut i regnet - jeg hater regn og gidder aldri gå ut og trene i regnvær - da er det innetrim som gjelder gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:vinke:

Du er imponerende flink til å gå i fjellet! Menjeg forstår deg godt, det er en herlig form for trim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...