Gå til innhold

Supramundane's


Supramundane

Anbefalte innlegg

*kremt*

Ser innom igjen, lenge siden sist. Skal fortelle litt mer om meg selv snart, men nå skal jeg spise middag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye:

Vet ikke om jeg trenger å skrive så fryktelig mye om meg selv når jeg tenker meg om. Dere kjenner jo meg, og resten driter jeg i. ;)

Kjapp oppdatering siden sist er likevel at skolen går bra, jeg har sommerferie, har gått ned 15kg så langt, elsker fjellet og .. trives generelt sett. Ikke en aller verst oppdatering om jeg skal si det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det oppsummerte bra det vel?

Ble det leilghet på dere tilslutt forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe ferieplaner for sommeren?

Sommerjobbing eller bare fri?

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen leilighet. Prisene her i byen er helt latterlige, samtlige visninger vi har vært på har gått mange hundre tusen over takst. Og nå er det under to år til vi flytter, så vi tør ikke binde oss til noe her. Planen nå er å kjøpe noe dit vi skal flytte og leie det ut til vi kan dra. Er bare vanskelig å gå på visninger i en annen landsdel, skjønner ikke hvordan folk organiserer sånt :P

Ingen ferieplaner.. Jeg er heldig som ikke skal jobbe, eneste jeg skal gjøre er å gå i fjellet. Så blir det vel en tur til trøndelag, pluss at jeg får besøk selv av søskenbarnet mitt nå på torsdag. Jeg skal rett og slett bruke sommeren på å gå i fjellet. Ikke det dummeste. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har herlige ferieplaner. :bolledeig:

Og ned 15kg da. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som supre ferieplaner!

Skulle gjerne hatt noen uker med tilsvarende planer gitt...

Her blir det jobbing i tre uker til, så tre uker ferie (noen dager i din by første uka :nigo: ) med sosialt og dill, og vips er det høst...

Hvor ønsker dere å flytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har herlige ferieplaner. :bolledeig:

Og ned 15kg da. :klappe:

Ja, ferien i år blir deilig. :D Takk for skryt, er ganske fornøyd med fremgangen selv! Rundet faktisk 17.4kg i dag ;)

Høres ut som supre ferieplaner!

Skulle gjerne hatt noen uker med tilsvarende planer gitt...

Her blir det jobbing i tre uker til, så tre uker ferie (noen dager i din by første uka :nigo: ) med sosialt og dill, og vips er det høst...

Hvor ønsker dere å flytte?

Vips er det høst ja, den følelsen kjenner jeg! Jeg prøver å gjøre minst mulig på mest mulig tid før skolen begynner igjen. ;)

Vi skal flytte til Krs. ;) Driver og følger med på Finn men føler det er vanskelig når vi ikke er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp vært ute på en trippeltur. Først syklet jeg til en venninne, så gikk vi tur rundt vannet, og så syklet jeg hjem. Til sammen 1t 48min, 11,5km, 658 kalorier. Sol, varmt, veldig hyggelig prat med henne. Da kan jeg lage en god middag med gooood samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Du er virkelig dødsflink som har gått ned så mye - jeg er imponert!

Skjønner boligvurderingen ja - det er utrolig surt når alt går langt over takst (dette vet jeg alt om), men det dukker alltids opp noe. Faktisk.

For min del omtrent akkurat da jeg hadde gitt opp faktisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Du er virkelig dødsflink som har gått ned så mye - jeg er imponert!

Skjønner boligvurderingen ja - det er utrolig surt når alt går langt over takst (dette vet jeg alt om), men det dukker alltids opp noe. Faktisk.

For min del omtrent akkurat da jeg hadde gitt opp faktisk....

Takk! Det har vært en utfordring å holde koken. Tidligere har jeg klart 5-6-7-8kg, bare for å legge dem på meg igjen. ;)

En av rekkehusene vi så på gikk 700.000 over takst, da blir man litt matt!

God morgen spreka! :kaffekopp:

Tur på programmet i dag også eller?

I dag ble det treningssenter! Har regnet mye, så sparer turen til en litt finere dag. Får besøk av søskenbarn på torsdag, og hun har lyst på full guidet tur i byfjellene! Gleder meg :D

:goodbye: Der fant jeg deg også! :klem:

:klemmer:

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner jeg savner laaaaaang sommerferie når jeg leser om lange turer, hekling og koselige kvelder... Kos deg og nyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen fjellklatrer!

En av rekkehusene vi så på gikk 700.000 over takst, da blir man litt matt!

Joda... ett av rekkehusene vi så gikk 1,2 mill over takst - og måtte totalrenoveres, så man kan fort miste motet. Standard var 300-600-tusen over. Og da mener jeg standarden.

Men vi fikk tilslutt - bare 60.000 over takst - så det er mulig ;)

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sommer til deg! Kommer nok til å snike meg innom i løpet av ferien, men du får tilgi meg hvis jeg ikke legger igjen noe spor! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...