Gå til innhold

Nysingel for første gang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp gått ut av mitt aller første ordentlige forhold som varte i over 3 år. Han var også min første sexpartner. Jeg har altså bare ligget med en... Er i starten av tyveårene og ettersom jeg var veldig ung og jomfru sist jeg var singel, så føltes det som jeg er singel for første gang i hele mitt liv.

Jeg føler da at jeg kanskje aldri vil finne noen som eksen min igjen.. Eller altså, ikke en som er lik eksen min (nei takk hehe) men en som jg kan ha lignende følelser for. En jeg kan bli ordentlig glad i og ha et forhold med.

Føltes som jeg har brukt opp den sjansen eller hva jeg skal si.

Er det normalt å føle/tenke det sånn? Alle sier at "Selvfølgelig vil du oppleve det igjen! En sånn smart og pen jente som deg" osv osv. Men det er ikke så lett å bare tro på det folk sier... Lettere sagt enn gjort på en måte.

Jeg håper virkelig jeg møter en fyr jeg får sånne spesielle følelser for som jeg hadde (har) for eksen min. Jeg har aldri følt noe så dypt for en person før og aldri elsket noen. Eksen er den eneste.

Anonym poster: 5904bc0012f8d9a31114d4c68dadbec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Maja*

Du kommer garantert til å bli forelsket igjen;)

Akkurat nå burde du bare nyte singellivet, date og bli kjent med deg selv på nytt :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg skal nyte singellivet litt framover nå... :) Men merker at jeg ikke har noe imot å møte drømmemannen om ikke så lenge! hehe. Jeg elsker å være i et forhold. Bare det å ha en kjæreste som elsker meg og sånt. En virkelig god følelse. Jeg er en skikkelig kjæresejente... om jeg kan si det sånn :P

Jeg håper bare jeg får oppleve det igjen en vakker dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Ja. Jeg skal nyte singellivet litt framover nå... :) Men merker at jeg ikke har noe imot å møte drømmemannen om ikke så lenge! hehe. Jeg elsker å være i et forhold. Bare det å ha en kjæreste som elsker meg og sånt. En virkelig god følelse. Jeg er en skikkelig kjæresejente... om jeg kan si det sånn :P

Jeg håper bare jeg får oppleve det igjen en vakker dag!

Det gjør du. Når den rette mannen kommer inn i livet ditt. Frem til det: ikke let etter han! Nyt hver dag så vil resten gå av seg selv :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...