Gå til innhold

Små pupper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker alle typer pupper. De ikke-eksisterende så vel som de gigantiske.

Det var veldig selvmotsigende.

Anonym poster: 0f454dab6beefb37b4aac8c5dadb2130

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Det var veldig selvmotsigende.

Det var veldig pirkete.

• Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg liker små, store, og i alle mulige former... Akkurat som jeg liker mange ulike kvinner med ulike kropper og personligheter. Og helt ærlig foretrekker jeg naturlige kropper.... (det er sikkert gøy å leke med en barbi kopi, men begrenser seg hvor lenge det er spennende..)

Det er helt greit å like en bestemt type pupper....har du en puppefetish på små pupper er det greit det også. Seksualitet er en fantastisk ting ! Lev den ut !

Skrevet

Liker stort sett alle typer kvinner, men som har ekstremt små gjør meg sinnsykt kåt. Forstår ikke dem som opererer inn silikon, det naturlige er best. Er jeg alene som drømmer om jenter som er nesten flate pupper?

Anonym poster: 37e738840516afbf2ff372385de2baac

Vi menn har forskjellig smak slik som kvinner har om oss menn. Jeg liker store pupper som er store orginalt med litt heng. men jeg skjønner at du og flere andre liker de flate. Noen jenter passer i flatere bryster, disse synes jeg er pene men de er ikke min smak.

• Liker 1
Skrevet

jeg har små, men skal få store da jeg syntes pupper er det mest feminine en jente har. men igjen, jeg skal ha c cup (er jo ikke for stort det!) og syntes rumpe er det mest sexy på en jente..

men pupper oser femininitet, og former:)

• Liker 1
Skrevet

En håndfull er greit for meg, om det er mer enn det klager jeg ikke.

Skrevet

jeg har små, men skal få store da jeg syntes pupper er det mest feminine en jente har. men igjen, jeg skal ha c cup (er jo ikke for stort det!) og syntes rumpe er det mest sexy på en jente..

men pupper oser femininitet, og former:)

Pupper er feminint. Gummi er ikke feminint...

En liten pupp er mye mer feminint enn en pupp av gummi, for til og med menn kan få seg store pupper av gummi.

Jeg syns det er ganske morsomt at mange jenter har pupper som er lagd av det samme som tyggis.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...