Gå til innhold

Små pupper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker stort sett alle typer kvinner, men som har ekstremt små gjør meg sinnsykt kåt. Forstår ikke dem som opererer inn silikon, det naturlige er best. Er jeg alene som drømmer om jenter som er nesten flate pupper?

Anonym poster: 37e738840516afbf2ff372385de2baac

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tenner ikke direkte på helt flate pupper, men heller på det som er normalt og naturlig.

Edit: Har jenta jeg forelsker meg flate pupper, så er ikke det noen hindring for meg.

Endret av Siggen!
  • Liker 1
Skrevet

Ja, du er den eneste..

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns små pupper er sexy. De kan være helt flate, om de vil det.

• Liker 6
Gjest test123
Skrevet

Synes ikke noe om flate pupper, de bør egentlig være ganske store.

Men kirurgi for å se penere ut er jeg uansett motstander av.

• Liker 1
Skrevet

Pupper behøver ikke være store for min del. Rumpe, lår og legger er viktigere, for eksempel synes jeg Therese Johaug er fantastisk deilig, og hun har jo ikke mye til pupper:)

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig så må jeg innrømme at små pupper ikke er direkte turn-on for meg.

En kvinne skal være kvinne liksom, med former og ihvertfall pupper.

Har blitt lurt av et par ONS med push-up og innlegg tidligere, skal jeg ha et forhold så må det være et brukbart frontparti å se/ta på, det er faktisk ganske viktig for meg, sammen med mye annet selvsagt.

Anonym poster: f510fcb1a84429ae53af2e63a7aa9385

• Liker 1
Skrevet

Therese Johaug har da ikke så små pupper :klo:

• Liker 1
Skrevet

Therese Johaug har da ikke så små pupper :klo:

Ikke store heller. synes du de er store?

Skrevet

For meg ser det ut som de er sånn sirka midt mellom stor og liten.

• Liker 1
Skrevet

For meg ser det ut som de er sånn sirka midt mellom stor og liten.

Ikke etter min definisjon. Jeg ville kalt de små. Men de ser velproporsjonerte ut fordet

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt lurt av et par ONS med push-up og innlegg tidligere, skal jeg ha et forhold så må det være et brukbart frontparti å se/ta på, det er faktisk ganske viktig for meg, sammen med mye annet selvsagt.

En kvinne er en kvinne om hun så har pupper som går innover.

Anonym poster: d6b6fab78ccea127698a66935aa2460f

• Liker 10
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har hørt lignende fra et par menn før, at de liker små pupper best. Men siden det alltid blir sagt i en intim situasjon, og jeg har små pupper selv, så tar jeg det med en bøtte salt :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hørt lignende fra et par menn før, at de liker små pupper best. Men siden det alltid blir sagt i en intim situasjon, og jeg har små pupper selv, så tar jeg det med en bøtte salt :P

Det er mange menn som syns små pupper er finest. Jeg syns det ser mer elegant ut, på en måte, pluss at jeg slipper å være redd for at damene vil kvæle meg med dem.... Selv om det hadde vært en ganske hyggelig måte å dø på :fnise:

Er bare å komme å kjenne det :lur:

Jeg tør ikke... Er bare tøff på avstand :sjenert:

Skrevet

Jeg liker pupper som står iforhold til resten av kroppen. Slanke jenter kler ikke store pupper, synes jeg, men det gjør de som er rundere kroppslig.

Men når det er sagt, pupper tenner meg veldig lite, da er lårene langt viktigere, for ikke å snakke om der de møtes :rodmer:

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden er splittet slik at Søte My og Yme har fått egen tråd på Snikk-snakk.

Lille-pus (mod)

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg liker alle typer pupper. De ikke-eksisterende så vel som de gigantiske.

• Liker 3
Skrevet

:sukk:

Er vi på det stadiet nå, det kan være greit å komme seg et hakk videre fra barnehagen og ”min pappa er sterkere enn din pappa, bare de med store pupper er damer” diskusjonen. At du er lettlurt får stå på din egen kappe, men det kan aldri komme noe vondt ut av å bli litt mer opplyst, kvinner er kvinner med eller uten store pupper :opplyser:

Skrevet

Tråden er splittet slik at Søte My og Yme har fått egen tråd på Snikk-snakk.

Lille-pus (mod)

:ler: Takk, pus!

AnonymBruker
Skrevet

Små pupper er helt klart deiligst. En kvinne med små pupper er mye mer sexy enn en med store synes jeg. De er mer ungdommelige liksom. Særlig pupper som er så små at de ikke fyller en hel håndfull men strutter mot meg som noen små knopper. :) :)

Anonym poster: 294b8cba38e566d6dd45b7a84dc9fd3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...