Gå til innhold

Han ødela pcen sin og sa det var min skyld og sa at han hadde ja.... drept meg om jeg var der


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg TS, men du er jo TOTALT NAIV!! Skjønner at du har blitt helt blindet av denne mannen. Men ærlig talt. Du er jo helt dum virker det som! Kom deg unna denne karen. Skjønner ikke at du ikke skjønner dette selv. Han prøver jo å maniulere deg til å blir osv. ...

Anonym poster: 07f80a7e27044f9f19238d99ece0bc37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har også sagt at han ville drept seg om det skjedde noe mellom oss, om jeg hadde gjort det slutt.

Kontakt politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er så sint på han, han er egentlig helt usmakelig, han begynte å chatte med ei anna jente fordi han fikk first impression av henne?? og da skrev jeg hvis du virkelig hadde elsket meg hadde du ikke blitt imponert og fristet til å skrive til ei annna ei sa jeg!! ååååå for et rævhål ja det er det han er :tristbla::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:skravle: JEG bare sa det som det var at jeg ikke vil mere, enkelt og greit, han bor jo ikke i Norge en gang, og ja havet er fullt av fisker:-) jeg mmåtte bare fri meg fra dette monsteret av en mann, og nå føler jeg meg smart igjen :-) god følelse

Det beste er nok å blokkere han ja, men hvordan blokkerer man folk på skype? dette er nesten som å bli kvitt en avhengighet, det er vanskelig å dumpe noen man har følelser for, men det er nødvendig, så har motivert meg til å skrive opp alt negativt han gjorde og sa, ogdrar frem arket hver gang jeg føler et snev av dårlig samvittighet eller noe.han er en voksen kar og han må jo bare innse at jeg vil videre da, og han ser bra ut, så han vil nok ikke få problemer med å få seg dame, det er bare det at jeg kommer til å synes så synd på de damene, stakkar dem :popcorn::tristbla:

yess da har jeg kvittet meg med en ufisk og jeg kommer kanskje til å angre og føle meg såååååå ensom og savne ham men....får dra frem akrket igjen da og se på grunnene til at jeg dumpet han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er kvitt ham! :jepp:

Det arket er en super idé, her har du i tillegg et bilde som kan illustrere hvordan han er

Piranha-3D.jpg

Anonym poster: 66f8a0a2f31d3634303e14790b5168b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...