Majott Skrevet 29. juni 2012 #61 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Nå må du ta det litt med ro her. Det er ingen her som er ute etter å ta deg, så slapp av. Du trenger ikke å skamme deg over noe som helst. Men det er jo ikke så bra for deg at du har funnet deg en vanskelig fyr. Er han vanskelig, så bør du rett og slett gå videre uten han. En egypter som er avhengig av deg for å komme hit, og dermed få et mye bedre liv, bør ikke være vanskelig mot deg. Men det er fint at han viser hvordan han er NÅ. så slipper du å plages med han senere. Dvs ikke få han hit! Gå videre, og treff andre menn som du har mer til felles med. Endret 29. juni 2012 av Rainbow81 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2012 #62 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Bare det hadde vært så enkelt og skru av en bryter inne i meg og pofff der forsvant alle følelser ja for noen er det hardt å komme seg borte fra jævler,det er derfor krisesentre finnes, for man ser ikke selv at man roter seg inn i et dårlig forhold.man unnskylder, man bortforklarer alt og fornuften forsvinner gjerne når man er forelsket. Jeg har kvittet meg med mange dårlige menn i mitt liv og det er jeg stolt over, og nå må jeg bare manne meg opp og se dette klart Endret 29. juni 2012 av Rainbow81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 29. juni 2012 #63 Del Skrevet 29. juni 2012 Tråden er ryddet for mange personangrep og svar til dette. Enkelte innlegg er også ryddet for personangrep. Alle i tråden bes å snakke til hverandre i en respektfull tone, både ts og dere som svarer henne. Rainbow81, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #64 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Bare det hadde vært så enkelt og skru av en bryter inne i meg og pofff der forsvant alle følelser ja for noen er det hardt å komme seg borte fra jævler,det er derfor krisesentre finnes, for man ser ikke selv at man roter seg inn i et dårlig forhold.man unnskylder, man bortforklarer alt og fornuften forsvinner gjerne når man er forelsket. Jeg har kvittet meg med mange dårlige menn i mitt liv og det er jeg stolt over, og nå må jeg bare manne meg opp og se dette klart Selvsagt finnes det krisesenter for de stakkars kvinnene som blir lurt inn i slike forhold, men du SER jo hva han driver med allerede nå og fyren bor i et annet land!!!! Det er jo helt tragisk! Skaff deg litt selvrespekt. Og slutt med tullete nettdating med folk fra andre land. Herregud. Om du ikke allerede går til psykolog så bør du oppsøke en for du gjentar tydeligvis ditt eget negative mønster. Anonym poster: 544ca73c0a3e72f80b3d8576fc5e619c Endret 29. juni 2012 av Rainbow81 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 29. juni 2012 #65 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Bare det hadde vært så enkelt og skru av en bryter inne i meg og pofff der forsvant alle følelser ja for noen er det hardt å komme seg borte fra jævler,det er derfor krisesentre finnes, for man ser ikke selv at man roter seg inn i et dårlig forhold.man unnskylder, man bortforklarer alt og fornuften forsvinner gjerne når man er forelsket. Jeg har kvittet meg med mange dårlige menn i mitt liv og det er jeg stolt over, og nå må jeg bare manne meg opp og se dette klart. Du er hun som startet denne tråden? Du har hatt mange dårlige menn før? Vær glad du har kvittet deg med dem. Men jeg tror du må stramme deg opp og bli kvitt en til, for han her er ikke god for deg. Det finnes nok mange gode egyptiske menn, jeg kjenner noen jeg også. Men han du har, er ikke en av dem. Da hadde han behandlet deg bedre, og hatt større respekt for deg og din bakgrunn. Endret 29. juni 2012 av Rainbow81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mascha Skrevet 29. juni 2012 #66 Del Skrevet 29. juni 2012 Bare det hadde vært så enkelt og skru av en bryter inne i meg og pofff der forsvant alle følelser ja for noen er det hardt å komme seg borte fra jævler,det er derfor krisesentre finnes, for man ser ikke selv at man roter seg inn i et dårlig forhold.man unnskylder, man bortforklarer alt og fornuften forsvinner gjerne når man er forelsket. Jeg har kvittet meg med mange dårlige menn i mitt liv og det er jeg stolt over, og nå må jeg bare manne meg opp og se dette klart Du mener "kvinne deg opp", ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 29. juni 2012 #67 Del Skrevet 29. juni 2012 hehehehe ja det er sant, slike fisker trenger man kanskje ikke Nei, det er nettopp det du ikke gjør. Det er vanskelig og smertefullt å rive ufisken av armen din og slenge den tilbake når den har hugget tennene sine dypt inn i armen din, men jo lenger den får sitte jo dypere vil den grave de spisse tennene sine inn i kjøttet. Den suger deg tom for blod så snart den får sjansen, så du må få den vekk før den skader deg enda mer. Farlig fisk det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2012 #68 Del Skrevet 29. juni 2012 Ja det er sant, hver dag er jeg bekymret og litt deprimert og bekymret for fremtiden min, det er ikke sunt å leve slik, det med at han sa at han skulle drepe meg er så voldsomt at det var på en måte dødpunktet, jeg klarte ikke å motta mer negativt, i tillegg har han chattet med ei anna jente og sa han ville møte henne, og nå bortforklarer han det og er såååååå lei seg og at han elsker meg og greier ikke å overleve uten meg,det er lett å få dårlig samvittighet da....for svake som meg. Jeg må kvinne meg opp ja hehe med hjelp fra dere, jeg er jo glad i ham da, men han har gjort så mye negativt at det gjør meg så deppa og nedtrykt, jeg har aldri gått til psykolog men, sjelen min føles ødelagt og jeg er så skuffet over alt han har sagt at jeg tør ikke si til søstra mi en gang hva han sa til meg, det er så ille at . Jeg er kjempeglad over alle komplimentene han gir meg men så går jeg og tenker på drapstrusselen og alt det andre han sier. Av og til tenker jeg at jeg ikke klarer å gjøre det slutt, at jeg ikke klarer det, jeg vil synes så synd på han, stakkar han tenker jeg selv hva han har sagt til meg, kanskje han ikke mente det med å drepe at det var bare noe som ramlet ut av munnen hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2012 #69 Del Skrevet 29. juni 2012 HAHAHAHAH ja det er sant, det ligner på kjæresten min seriøst, ja du har rett, jeg må kvinne meg ordentlig opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 29. juni 2012 #70 Del Skrevet 29. juni 2012 Ja, han er såååå lei seg for å ha chattet med ei annen jente. Tro ikke det! Det er kun en av de "livsforsikringene" han har. Jobber han med turister, så møter han andre jenter hele tiden, og det er stadig noen av dem som vil være i et forhold med han, så du trenger ikke å bekymre deg så veldig om hans ve og vel. Det klarer han fint selv, med alle jentene han møter og sjarmerer. Tenk på deg selv og hva du vil ha i livet ditt. Er det en egypter som har hatt 100 andre jenter fra før? Eller kanskje bare 50, hvis du skal tro hva han sier til deg. Eller kanskje han ikka har hatt sjans på fullt så mange til nå. Vet jeg er stygg med deg nå, men dette er realiteten. Jeg kjenner flere som har vært i din situasjon, og det har ikke kommet noe godt utav det. Noen har giftet seg med sin, men mannen har stadig søkt andre damer. Så at han har kommet hit, har ikke hatt noen god effekt sånn sett. Les den boka jeg anbefalte deg; Naken i hijab. Den vil nok vekke deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #71 Del Skrevet 29. juni 2012 >Gjør deg selv ditt livs største tjeneste og kutt all kontakt med han så fort som mulig!!! Du må aldri la han komme hit! Kutt kontakten og følelsene dine vil gå over med tiden, jeg lover. Han kommer til å ødelegge livet ditt, og han er på god vei til å blinde deg og manipulere deg. Tviler på at denne gutten har så mye følelser når det gjelder (vestlige) jenter, beklager, men jeg har vært i denne situasjonen før og jeg kjenner arabere. Var sammen med en fra libya litt for lenge, og han utnyttet meg på det groveste. De er flinke til å lure en og har null respekt.. kom deg bort!!! Han har drapstruet deg selv før han fikk visa, det sier alt om hva han kan gjøre. Anonym poster: 0cda7dccd6f2ecdcefdbccc956fcbd7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #72 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg for min del sliter med å forstå at dette i det hele tatt kan være noe å lure på. Altså, jeg har jo hørt frasen "kjærlighet gjør blind", men jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at man virkelig ble så til de grader sveiseblind - leser du ikke hva du selv skriver, TS? Ser du ikke de digre, blinkende varsellampene som vi andre ser? Dette er ikke kjærlighet. Denne mannen elsker deg ikke, og kommer heller aldri til å gjøre det. Det er ikke kjærlighet å true med å ta livet av noen. Det er ikke kjærlighet å true noen med juling. Det er ikke kjærlighet å manipulere partneren. Det er ganske åpenbart ut i fra dine beskrivelser at du har funnet en mann som ikke har noen grenser for hva han er villig til å gjøre for å få det han vil ha - oppholdstillatelse i et vestlig land, og et "kjøkkenkjønn" (if you catch my drift). Mitt beste råd er å kutte all kontakten med denne mannen. Blokker ham fra mobil, mail, Skype osv., og ALDRI snakk med ham igjen. Finn deg en hyggelig fisk, og kast piarayaen tilbake dit den kom fra! Anonym poster: 4e2d186b71694e7a823799ede5e6aca5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #73 Del Skrevet 29. juni 2012 Med fare for å høres veldig rasistisk ut, så føler jeg meg forpliktet til å påpeke at jeg har til gode å møte en hyggelig arabisk mannefisk med gode intensjoner.. Anonym poster: 4e2d186b71694e7a823799ede5e6aca5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amalie Skrevet 29. juni 2012 #74 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg håper for din skyld at du ikke får han hit TS. Mennesker i Egypt er desperate og familier lever på mIndre enn 5 kr dagen. Deres største drøm er rikdom og tar de mulighetene de får. Jeg vil fraråde deg på det sterkeste å få han hit! Han elsker deg ikke, han truer deg til og med på livet. Ser du hvor desperat han er? Nei, du fortjener mye bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2012 #75 Del Skrevet 30. juni 2012 tusen takk for alle råd så jeg fikk mannet meg for jeg har gjort det slutt med han, og jeg er ikke lei meg en gang,jeg føler meg bare lettet, hm merkelig hehehe jeg er så takknemlig for alle svar klem :-) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2012 #76 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg mener jeg er jo litt lei meg men jeg har ikke lyst å bli hans personlige slave og at jeg aldri kan stole på han, han har også klaget på utseendet mitt og gitt meg dårlig selvtillit så jeg har veldig blandede følelser nå men jeg vil virkelig ikke være hans slave, han sa at han forventer jeg behandler han som en baby 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2012 #77 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg må bare snakke ut litt føler jeg , igjen takk for alle fine ord og som fikk meg til å se dette litt, ikke sant, jeg kan aldri stole på han, han har løyet mange ganger til meg at han ikke skal såre meg, men-.... det var også en løgn, han såret meg mange ganger etter det Jeg orker ikke å bekymre meg mer og væåre lei meg og ha dårlig selvtillit og vondt i hjertet jeg klarer ikke mer, er lei for det sa jeg til han men jeg har bestemt meg uffff men men han kommer nok over det da ikke sant folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2012 #78 Del Skrevet 30. juni 2012 Hei alle, ja jeg er offer for psykisk mishandling fra en mann, vi har enda ikke flyttet sammen, og jeg har kjent han i litt over ett år. Han er manipulerende, han legger skylden på meg, han sier han vil bite meg og slå meg på rompa av og til selv om han aldri har gjort det, eller han har bitt meg i rompa, det var ikke så vondt men. Og nå er jeg helt handlingslammet for jeg har innsett at han kanskje er farlig, og jeg klarer ikke å gå fra han. Og han sa at han ville drept meg om jeg var til han, fordi han ble så sint da vi kranglet at han ødela pc en sin.og så sa han at han kunne aldri drept noe, han har ikke drept et levende dyr en gang. Han sier mye rart om damer generelt også, at han ikke stoler på noen av dem har han sagt, men nå benekter han at det er sant. Han har også sagt at han ville drept seg om det skjedde noe mellom oss, om jeg hadde gjort det slutt. Jeg vet hva slags svar jeg fra dere, at jeg må komme meg vekk, i første omgang trenger jeg å snakke litt om dette nå. Jeg har tatt han i løgn en del ganger også. Han sier han er sjalu også, og jeg måtte slette en venn mannlig av oss på facebook for jeg hadde ikke møtt han, og da var det ikke nødvendig at jeg var venn hans sa han. Ehhh...???!!?? Han vil slå deg på ræva? Han vil bite deg i ræva?? Hørtes ut som en merkelig form for vold....Du er sikker på at han ikke hinter om sm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2012 #79 Del Skrevet 30. juni 2012 tusen takk for alle råd så jeg fikk mannet meg for jeg har gjort det slutt med han, og jeg er ikke lei meg en gang,jeg føler meg bare lettet, hm merkelig hehehe jeg er så takknemlig for alle svar klem :-) Sorry. Ser nå at du har slått opp. Da ble mitt svar overflødig ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #80 Del Skrevet 30. juni 2012 tusen takk for alle råd så jeg fikk mannet meg for jeg har gjort det slutt med han, og jeg er ikke lei meg en gang,jeg føler meg bare lettet, hm merkelig hehehe jeg er så takknemlig for alle svar klem :-) Hvordan går det? Flytta du ut, eller flytta han ut? Anonym poster: eb5547b6e2fded7c7631474c164db9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå