Gå til innhold

Han ødela pcen sin og sa det var min skyld og sa at han hadde ja.... drept meg om jeg var der

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kjære deg TS :klem: .

Jeg synes du har fått veldig mange konstruktive og fine svar her. De synes jeg du skal ta til deg. Jeg har selv vært i et slikt forhold som du er på god vei inn i, og jeg har fortsatt problemer med å tilgi meg selv for at jeg kunne være så blind og naiv. Det var to års helvete som jeg fortsatt betaler prisen for i dag, ca 20 år senere. Jeg kjenner jo ikke deg, men du fortjener garantert noe mye bedre enn han fyren der. Det at han kommer krypende med masse godord og komplimenter etter å ha vært slem, er bare en del av taktikken for å beholde kontrollen over deg (fordi du da synes synd på ham og kanskje får dårlig samvittighet), og er derfor ikke verdt noen ting. Det er kanskje vondt å høre, men sannheten er ofte brutal :tristbla: .

Og, som noen andre her skriver, det at han truer med å ta livet sitt hvis du gjør det slutt, er også et maktmiddel han benytter seg av. Han kommer ikke til å gjøre det. Men, hvis han MOT ALL VERDENS FORMODNING skulle finne på det, så synd for ham. Det er ikke ditt problem, for du har ikke ansvar for hans liv. Ikke minst, så er jo det en forferdelig dårlig grunn for å være sammen med noen!

Jeg håper du tenker deg godt om før du eventuelt fortsetter med ham. Husk: det blir ALDRI bedre, men MYE VERRE! Jeg ringer for harde livet med all verdens varselsklokker her!

Lykke til! Dette klarer du :tommelopp: !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har snakket med han nå, og han sa at dont worry it will be no violent in future.

Jeg sa jeg var redd for at han skulle slå meg, det godtar jeg ikke sa jeg da går jeg fra deg.

Jeg er en moderne egypter sa han, ikke en klassisk egypter.

Hvorfor skulle jeg slå deg sa han? hvis du behandler meg godt?

Og han slo ei svensk jente en gang eksen hans, fordi hun spradet naken rundt svømmebassenget med hans venner, da var han sint sa han og han var så ung.

Faren hans er veldig konservativ og har behandlet alle i familien dårlig så han har fått nok av det.pussig nok tror jeg ikke på alle disse løgnene? hans vet ikke jeg.

Og så sa jeg at du bet meg i rompa en gang.

da sa han: hehehhe i love your ass, no bite just little bite i will do.

Han sa at han ikke liker damer som går ut mye på byen ja.og spør meg av og til hva jeg har gjort i dag hva jeg skal gjøre nå, i hvertfall på lørdager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren fortsetter jo med å true deg. Se for deg hvordan dette blir.

Hvis du behandler ham godt slår han ikke, men hvis du behandler ham dårlig da?

Og hvordan definerer han dårlig?

Tar du deg en handletur en lørdag for å kjøpe nye kjøkkengardiner bryter helvete løs fordi du ikke ba ham om tillatelse, og når fargen attpåtil ikke behager ham er det så total mangel på respekt at han MÅ slå deg. Og da er det din egen feil ifølge ham.

Ha mannlige venner = du behandler ham dårlig og han har rett til å slå.

Han synes det er for lite krydder i maten = du behandler ham dårlig og han har rett til å slå.

Du går på kino med venninner = du behandler ham dårlig og han har rett til å slå.

Han følger etter deg for å spionere på deg når du kommer ut av kinoen med venninnene dine, og en mann spør hva klokken er. Du smiler til ham og sier "Den er ti på halv åtte". Mannen smiler, sier takk og går. = total mangel på respekt at du snakker med andre menn på byen, og han banker og biter deg gul og blå.

Anonym poster: 66f8a0a2f31d3634303e14790b5168b0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med han nå, og han sa at dont worry it will be no violent in future.

:skratte: :skratte: Hva annet kan han si?

Anonym poster: 0f427e8b3068449e82804fc3c0c83045

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han slo ei svensk jente en gang eksen hans

Han sa at han ikke liker damer som går ut mye på byen ja.

Herregud, han virker jo som en kjernekar!

Hvordan kunne du tvile på hvor fantastisk han er? Tror kanskje du er litt i overkant skeptisk til menn.

:sarkasme:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes dessverre nok av damer som velger å tro det beste om sitt manipulerende, voldelige og løgnaktige avskum av en kjæreste/mann. Selv når de tropper opp på legevakten fordi de har "gått på ei dør" for ørtende gang nekter de å innse at de bør komme seg vekk.

Anonym poster: 66f8a0a2f31d3634303e14790b5168b0

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump han og bryt all kontakt, jeg skjønner ikke at du tenker på det fordi det er ikke noe å tenke på, gjør det! Jeg har selv en gal eks og de er ikke noe å ha, du fortjener noe MYE bedre :) Det er tonnevis av snille fisker i havet!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tonnevis av snille fisker i havet!

:jepp:

Ikke noe problem å finne en snill og god fisk.

friendly-fish.jpg

Ufisk som denne egypteren slenger du bare ut igjen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:tristbla: Vi har enda et problem, jeg tror ikke det er så lett for ham å få visa hit, og det diskuterte vi nå, og han ble sinna

hAN GREIER jo ikke å diskutere noe normalt før han blir sint, han blir sint for alt vanskelig vi diskuterer, han sa at jeg lager problemer, men jeg gjør jo ikke det, jeg sa at det kan ta ei stund for han å komme hit, mistenker at han vil utnytte meg å :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla: Vi har enda et problem, jeg tror ikke det er så lett for ham å få visa hit, og det diskuterte vi nå, og han ble sinna

hAN GREIER jo ikke å diskutere noe normalt før han blir sint, han blir sint for alt vanskelig vi diskuterer, han sa at jeg lager problemer, men jeg gjør jo ikke det, jeg sa at det kan ta ei stund for han å komme hit, mistenker at han vil utnytte meg å :sjenert:

Nei, nå er du på ville veier. Klart han ikke utnytter deg. Han elsker deg jo! :rodmer:

Og det er litt vanskelig å kysse via webcam. Det går nok bra skal du se! :)

Anonym poster: 0f427e8b3068449e82804fc3c0c83045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så lett for han å få visum hit nei. Og det er grunn for det, nemlig at det er mange andre som har prøvd det samme. Nemlig å bli sammen med ei dame, håpe på en bedre framtid i et annet land, og at de skal kunne komme hit på gjenforening.

Du kan søke turistvisum for han, det gjelder vel i 3 mnd eller noe, men da må han reise hjem igjen etterpå. Du må også garantere for han den tiden, dvs at du garanterer at du bekoster det det vil koste å ha han her. Pluss evt utreise dersom han slår seg vrang. Skal du ha han hit på varig opphold, må du gifte deg med han, og det er da det er snakk om familiegjenforening.

Denne fyren høres ikke ut som han er verd noen av delene, så gjør det heller slutt og gå videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Dette er internettkjæresten din. Ikke engang en fyr du har møtt, eller kjenner. En internettflørt. Fjern han fra facebook, og slutt å snakk med ham. Se, så vanskelig er det. Slutt å planlegge fremtid med idioter fra nettet. Dette blir faktisk for dumt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo ikke ditt ansvar å skaffe han visum! Fyren er en drittsekk, dump han! Og ikke bry deg om fremtiden hans, det er hans problem at han er sånn som han er, ikke ditt. Men vil du fortsette å bli manipulert og psykisk trakassert så for all del fortsett forholdet, men jeg hadde dumpet han NÅ! Jeg skjønner ennå ikke at du orker å tenke på om du skal dumpe han eller ikke :hakeslepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han vil ha en fremtid her, så kan han jo bare innlede andre forhold med andre jenter. Det er ikke verre enn det. Så du skal ikke synes så altfor mye synd på han, han klarer nok å ordne seg uten deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI jeg er ikke en jævla tosk, jeg mister all respekt for de som kaller andre det her!!! det sier alt om deg som PERSON om det lukter det ille av æsj for en råtten personlighet du har du som sa det til meg.DU SKAL SKAMME DEG IKKE MEG!!! :kjefte:

det går an å diskutere her uten å kalle folk for ting, fy fan for en jævla psykopat du er unnskyld meg men det må jeg ha lov å si

Det er ikke så lett å gjøre det slutt med en person jeg elsker og jo jeg har truffet ham!!

Du utbasunerer ganske mye selv her da, noe du burde unngått om du ville bli tatt seriøst i din bekymring om kjæresten din.

Men ok, hva vil du gjøre videre nå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så medfølelse med de kvinner som finner seg fantastiske menn som lurer de trill rundt og i ettertid viser seg å være tyranner som mishandler de både fysisk og psykisk. Mange kommer seg aldri ovenpå igjen etter å ha vært igjennom et sånt forhold. du er villig til å gå inn i et sånt forhold med viten og vilje? Når du vet hvordan han er og du selv skriver at du er "trygg" enn så lenge han er der nede!? Man skal ikke måtte skrive sånn om sin kjæreste og på vegne av alle de som blir lurt inn i slike forhold så synes jeg det er en stor skam at noen faktisk frivillig vurderer noe sånt!

Anonym poster: 544ca73c0a3e72f80b3d8576fc5e619c

Innlegg redigert.

Rainbow81, mod.

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...