AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg vil gjøre min hemmelige forelskelse forelsket i meg. Fremgangsmåte: lage et heksebrygg og sørge for at han får i seg minst ett glass, og for at jeg blir den første han ser når heksebrygget begynner å virke. Ingredienser er: - Frosketunge - Slange-egg - Okse-sæd - Eksrementer fra minst tre ulike dyrearter. - Fiskeøyne - Blod fra dødt menneske. - Ku-hjerne ...uh...kjenner jeg begynner å bli så tror jeg stopper her... Altså, pointet er: hvordan skal jeg klare å lure i ham denne drikken, noe sier meg at det ikke vil bli enkelt...og at jeg garantert er den første han ser etter at virkningen fra drikken inntreffer. Dette er vel ikke syke tanker? Jeg vil prøve alt, for han legger jo faen ikke merke til meg! Jeg troller ikke. Vær så snill og ikke kom med spekulasjoner om trolling. Hvis noen har noen bedre forslag så kom gjerne med dem. Takk. *må bare kaste opp ferdig først...så er jeg tilbake, fit for fight...* Anonym poster: 3e68c8d4372edfad42cba7a1dcb7e539 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 28. juni 2012 #2 Del Skrevet 28. juni 2012 God plan! Sats på at han blir syk av dyrebæsjen, og møt opp på sykehuset! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøteMy Skrevet 28. juni 2012 #3 Del Skrevet 28. juni 2012 :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 29. juni 2012 #4 Del Skrevet 29. juni 2012 Tonje! Har noen voodoo dukker som du også kan låne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2012 #5 Del Skrevet 29. juni 2012 Tror TS har godt av å se Stephen King filmen Misery, eventuellt kan man alltids lese boka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ini Skrevet 29. juni 2012 #6 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg har liten tro på at dette funker. Spesielt siden mesteparten av tingene ikke bare er ekle, men kan være potensielt farlige også.. Ingenting sier kjærlighet som et aldri så lite forgiftningsforsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #7 Del Skrevet 29. juni 2012 Hmmmm... Dette minner meg om en gammel svartkunstbok jeg kom over en gang i tiden. Der sto det et tips om hvordan man skulle gjøre en hest hvit i pannen. Man skar bort pelsen der man ville den skulle vokse ut og bli hvit. Ikke barbere, skjære bort selve pelsen. Så legger man på bly i den form man vil det hvite skal vokse ut i. Lurer på om noen noensinne har prøvd det? (Ja, dette sto faktisk i en gammel trykket bok med slik gotisk skrift med en haug av "svart magi-oppskrifter") Anonym poster: ec6e504f9fec32693eebf7c331ca6141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 29. juni 2012 #8 Del Skrevet 29. juni 2012 Hmmmm... Dette minner meg om en gammel svartkunstbok jeg kom over en gang i tiden. Der sto det et tips om hvordan man skulle gjøre en hest hvit i pannen. Man skar bort pelsen der man ville den skulle vokse ut og bli hvit. Ikke barbere, skjære bort selve pelsen. Så legger man på bly i den form man vil det hvite skal vokse ut i. Lurer på om noen noensinne har prøvd det? (Ja, dette sto faktisk i en gammel trykket bok med slik gotisk skrift med en haug av "svart magi-oppskrifter") Anonym poster: ec6e504f9fec32693eebf7c331ca6141 TS kan jo prøve dette på personen hun skriver om i HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #9 Del Skrevet 29. juni 2012 God plan! Sats på at han blir syk av dyrebæsjen, og møt opp på sykehuset! Kan dette være det morsomste jeg har lest på KG noen sine? Anonym poster: 48e9439db454a23886eb9651444e49d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2012 #10 Del Skrevet 29. juni 2012 Hmmmm... Dette minner meg om en gammel svartkunstbok jeg kom over en gang i tiden. Der sto det et tips om hvordan man skulle gjøre en hest hvit i pannen. Man skar bort pelsen der man ville den skulle vokse ut og bli hvit. Ikke barbere, skjære bort selve pelsen. Så legger man på bly i den form man vil det hvite skal vokse ut i. Lurer på om noen noensinne har prøvd det? (Ja, dette sto faktisk i en gammel trykket bok med slik gotisk skrift med en haug av "svart magi-oppskrifter") Anonym poster: ec6e504f9fec32693eebf7c331ca6141 Bly er neppe nødvendig. Arrdannelse vil gi hvit pels, uten noe mer dikkedarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #11 Del Skrevet 29. juni 2012 Bly er neppe nødvendig. Arrdannelse vil gi hvit pels, uten noe mer dikkedarer. Faktisk? Seriøst? o.0 Anonym poster: ec6e504f9fec32693eebf7c331ca6141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 29. juni 2012 #12 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg er mest nysgjerrig så hvordan du har tenkt å få tak i blod fra et dødt menneske 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 29. juni 2012 #13 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg vil gjøre min hemmelige forelskelse forelsket i meg. Fremgangsmåte: lage et heksebrygg og sørge for at han får i seg minst ett glass, og for at jeg blir den første han ser når heksebrygget begynner å virke. Ingredienser er: - Frosketunge - Slange-egg - Okse-sæd - Eksrementer fra minst tre ulike dyrearter. - Fiskeøyne - Blod fra dødt menneske. - Ku-hjerne ...uh...kjenner jeg begynner å bli så tror jeg stopper her... Altså, pointet er: hvordan skal jeg klare å lure i ham denne drikken, noe sier meg at det ikke vil bli enkelt...og at jeg garantert er den første han ser etter at virkningen fra drikken inntreffer. Dette er vel ikke syke tanker? Jeg vil prøve alt, for han legger jo faen ikke merke til meg! Jeg troller ikke. Vær så snill og ikke kom med spekulasjoner om trolling. Hvis noen har noen bedre forslag så kom gjerne med dem. Takk. *må bare kaste opp ferdig først...så er jeg tilbake, fit for fight...* Anonym poster: 3e68c8d4372edfad42cba7a1dcb7e539 Tror kanskje du troller. Ellers er det nok fare for at du går rett til helvete. Så en video i går på You Tube om en som hadde fått et vitnesbyrd fra helvete og grunner for at mange, både kjendiser, idrettsstjerner og supportere og folk ellers havner i helvete. Alle okkulte heksekunster er ingen god ide visst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 29. juni 2012 #14 Del Skrevet 29. juni 2012 Du må for all del ikke bruke kuhjerne, grisehjerne fungerer mye bedre; og så må du ikke glemme 14 levende edderkopper. Alt må kokes sammen ved midnatt tre dager etter fullmåne, trylleformularet kan du sikkert allerede. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå