Gå til innhold

Ekstravakt på tampen av lønnskjøring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er helt ny på en arbeidsplass. De ansatte får lønn den 12.hver måned. Jeg har tatt på meg ekstra vakt imorgen. Jeg vil få lønn for dette i juli ja? Tenkte at siden det er ekstravakt så kanskje de ikke rekker å føre det inn når de skal kjøre lønn og så får jeg ikke lønn for denne vakta før i august..

Anonym poster: bf21a978bb571d90343acf26407570d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annemor30

Det du jobber i juni får du i august;) Ihvertfall på de fleste arb.plasser,men spør på DIN;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Det du jobber i juni får du i august;) Ihvertfall på de fleste arb.plasser,men spør på DIN;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det sånn at det du jobber i juni får du i juli. Så det jeg jobber fra 1 -30 juni får jeg utbetalt i Juli. Men i helsesektoren virker det annerledes, men jeg vet ikke. (jobber i butikk)

Anonym poster: 89e2a2c82d39aaf6912b515c80dd13b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i helsevesenet (kommunen). Hos oss får vi det vi jobber 20. mai til 19. juni den 12. juli. Før var det at 1.juni - 31.juni ble utbetalt 12. august. Så det varierer nok fra sted til sted. Hør med sjefen :)

Anonym poster: 90ee77b4f2c1b73523ee0a6788c40f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt ny på en arbeidsplass. De ansatte får lønn den 12.hver måned. Jeg har tatt på meg ekstra vakt imorgen. Jeg vil få lønn for dette i juli ja? Tenkte at siden det er ekstravakt så kanskje de ikke rekker å føre det inn når de skal kjøre lønn og så får jeg ikke lønn for denne vakta før i august..

Anonym poster: bf21a978bb571d90343acf26407570d5

Hos oss er det lønnskjøring den første i hver mnd. Så derfor får de betalt for alle dager som ble jobbet i juni

Anonym poster: 197250601701d468ae4a42630a1ccdb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får lønn 12. hver måned. I personalportalen (intranett) kan vi se når lønnskjøring er. Denne måneden er lønnskjøring i dag. Jeg ringte derfor sjefen i går og ba henne passe på at min siste ekstravakt, som er i morgen, ble godkjent før lønnskjøringen. Hvis ikke hadde den ikke kommet med på julilønna.

Anonym poster: 5c7e44c13403932b48bafb9f8f15914f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i kommunen, og alt man jobber mellom feks. 1 til 30 juni, får man på lønna som kommer til 12. juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...