AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Del Skrevet 27. juni 2012 Hvorfor ender jeg alltid i vennefella? Hvordan bli et kjæresteemne? Jeg er en typisk omsorgsperson,fint det, men ikke hvis det blir for mye. Ender opp med at menn ser mer på meg som en søster/venn enn kjæreste. Er vel ikke lett å forandre personlighet i en alder av 34.. Anonym poster: 4dd4ff6f6b0bdef915eb3f8cb02a27f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 27. juni 2012 #2 Del Skrevet 27. juni 2012 Det er bra du er klar over det. Da kan du gjøre noe med det! Har du nylig blitt dumpa eller! Tenk over egen adferd, eget mønster. Kanskje du skal vise mer temperament?!? Noen jenter/damer er så redde for å vise sinne...Tør å vis reaksjoner, at ikke du alltid er den som har alt på det rene, forstår han osv...Vær og litt utilgjengelig innimellom, la han undre litt på hvem du er. Noen damer kan bli for åpne... Nå vet jeg jo ikke hvordan du er, men her er noen tanker som kanskje kan være til hjelp? Hilsen jente/dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #3 Del Skrevet 28. juni 2012 Det er bra du er klar over det. Da kan du gjøre noe med det! Har du nylig blitt dumpa eller! Tenk over egen adferd, eget mønster. Kanskje du skal vise mer temperament?!? Noen jenter/damer er så redde for å vise sinne...Tør å vis reaksjoner, at ikke du alltid er den som har alt på det rene, forstår han osv...Vær og litt utilgjengelig innimellom, la han undre litt på hvem du er. Noen damer kan bli for åpne... Nå vet jeg jo ikke hvordan du er, men her er noen tanker som kanskje kan være til hjelp? Hilsen jente/dame Mye rett i det du skriver, men å få det ut i praksis er visst et problem for meg.. Anonym poster: 4dd4ff6f6b0bdef915eb3f8cb02a27f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå