Gjest .-L-. Skrevet 28. juni 2012 #21 Del Skrevet 28. juni 2012 Menn har det med å prøve seg på kvinner mange hakk over deres eget nivå. Egentlig, så er vi over deres nivå, men dere bare tror dere er over 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjekkgutt Skrevet 28. juni 2012 #22 Del Skrevet 28. juni 2012 Vet jeg høres litt nedlatende og rar ut i dette innlegget, men fakta er at mindre aktraktive gutter prøver seg ofte, og da mener jeg at jeg som oftest har 1-3 som hele tiden sender meg mld, ringer og spør om vi skal finne på noe... Hvorfor tror du? Fordi du ikke er spesielt fin selvsagt. Vi kjekke gutta går kun etter de peneste og hotteste damene med deilig stor rund rompe, digre pupper og skikkelig digg trutemunn som kan suge en brannslange. Innse at du er average, kanskje litt mindre, og få deg en stygg gutt som du fortjener. Jenters største problem er at absolutt ALLE tror de er en tier. Halvparten av dere må nødvendigvis være stygggere enn snittet, og du er en av dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jakk Skrevet 28. juni 2012 #23 Del Skrevet 28. juni 2012 Vet jeg høres litt nedlatende og rar ut i dette innlegget, men fakta er at mindre aktraktive gutter prøver seg ofte, og da mener jeg at jeg som oftest har 1-3 som hele tiden sender meg mld, ringer og spør om vi skal finne på noe... Nedlatende? Hva har du å by på da, bortsett fra et bra utseende, som jo er en høyst forgjengelig og ordinær ting? Høy utdannelse, ekstraordinære kunsneriske, idrettslige eller akademiske evner/ferdigheter, mye penger, høy sosial status? Det er intet ved du skriver, eller måten du uttrykker deg på, som tyder på at du har noe som helst, så jeg tror ikke det er noen fare for at du blir oppfattet som nedlatende. Snarere litt pussig vil jeg anta;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #24 Del Skrevet 28. juni 2012 Kanskje du i deres øyne er på samme nivå som dem selv? Eller så tror de som deg svært godt om seg selv, men synes du er mindre pen og dermed kanskje oppnåelig. Anonym poster: 7b001b83e6da4d854d7c0d6e899defab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #25 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg tror det har noe med personligheten din å gjøre. Du kan være så pen og stygg du bare vil, men om du ser sjenert og snill ut, så tør guttene oftere å ta kontakt? Om du hadde sett avvisende og bitchi ut, ville de ikke turt å ta kontakt med deg. Anonym poster: 09ba556b5451ae456e35b773dfa2f8b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #26 Del Skrevet 28. juni 2012 Synes folk skal slutte å dele hverandre inn i nivåer og klasser, så kanskje verden blir et bedre sted? Anonym poster: 6a3f461b1fd80c29eee0989c76929fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggen! Skrevet 28. juni 2012 #27 Del Skrevet 28. juni 2012 Synes folk skal slutte å dele hverandre inn i nivåer og klasser, så kanskje verden blir et bedre sted? Anonym poster: 6a3f461b1fd80c29eee0989c76929fe9 Så klart, men det skjer nok aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #28 Del Skrevet 28. juni 2012 Men hvem mener de er stygge? Du..? Det er jo virkelig ikke sikkert de er på en lavere skala/er så stygge/uattraktive som du skal ha det til. Kanskje du bare har et litt feil oppfatning av hva som er en normalt kjekk mann og? Det er ikke mange Brad Pitt'er der ute. Synes du heller skal smigre deg litt i glansen over at så mange prøver seg på deg og ikke surve over at de er hyggelige/tøffe og faktisk prøver seg. Det er jammen ikke lett for guttene heller. De får "kjeft" her på KG om de IKKE prøver seg under andre omstendigheter enn på byen, men når de prøver seg, så er det feil og! Glad jeg er jente. Anonym poster: 2f4e10f77a4c9319dd9bb256a7aa5663 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommee Skrevet 28. juni 2012 #29 Del Skrevet 28. juni 2012 Synes du heller skal smigre deg litt i glansen over at så mange prøver seg på deg og ikke surve over at de er hyggelige/tøffe og faktisk prøver seg. Anonym poster: 2f4e10f77a4c9319dd9bb256a7aa5663 Enig, ellers virker TS blottet for selvtillit, og muligens påvirket av omgivelsene med ørten blogger om utseendet og tilbehør til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #30 Del Skrevet 28. juni 2012 Først og fremst er de stygge etter din oppfatning. For det andre, selv om de er estygge, betyr det ikke at de har dårlig smak. fOm om,som du sier, de har en veldig pen personlighet, bør du da ta det som en kompliment at de interesser seg i deg. Det er mennesket som er interessert i deg, ikke hans utseende. Og om de er stygge, har de sikkert en bedre forståelse på at folk kan ha så mye å tilby med deres pesronlighet. Anonym poster: 3acddc32c8972fd440e8da5a8824acf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #31 Del Skrevet 28. juni 2012 Om de er stygge og klar over det, og mangler litt selvtillit pga det, kan det også være at du virket åpen nok, og de orker å prøve seg med deg... Anonym poster: 3acddc32c8972fd440e8da5a8824acf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 28. juni 2012 #32 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Er det sånn at de fleste "stygge" gutter kun går etter de jentene som ikke ser så bra ut slik at de har en sjans? Eller prøver de seg på hvem de vil, uansett hvor "stygge" de selv er ut? Burde jeg ta hintet og innse at jeg er "stygg"? Ḧøres ut som den logiske slutningen, ja. Desverre. Kanskje ikke stygg, men ihvertfall "sånn passe". Jeg hadde ihvertfall aldri turt å prøve meg på noen jeg oppfatta som veldig pene, med mindre den personen tok kontakt først eller på en eller annen måte hadde kommunisert at jeg hadde hatt sjans. Jeg vil tippe at enten er du helt gjennomsnittlig (jenter på 18 er generelt ikke "stygge"), eller så sender du ut noen misvisende signaler. Du får velge det som er mest komfortabelt å tro på. Endret 28. juni 2012 av Maruwan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #33 Del Skrevet 28. juni 2012 Om trådstarter ikke hadde vært så opphengt i at disse guttene er stygge (er de egentlig det? eller sammenligner du de med hollywood?) hadde hun kunnet bli bedre kjent med de og kanskje funnet drømmemannen. Er man overfladisk går man glipp av veldig mange fantastiske mennesker. Anonym poster: 9d7226230d0ece5a5945f3547ad3cce1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #34 Del Skrevet 28. juni 2012 Menn har det med å prøve seg på kvinner mange hakk over deres eget nivå. Hvem bestemmer nivået blant kvinner og menn ? Latterlig. Hvem tror du at du er en 10`er ? Hvis du er en 7`er så hold deg langt unna oss menn fra 8-10, fordi vi er ute av din liga. Ellers er du en hykler Anonym poster: 1b918ec3f81a2cdacd2cdc57eac141e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #35 Del Skrevet 28. juni 2012 Ja, du er stygg, TS. For stygg til at disse guttene burde prøve seg på deg. De burde finne seg noen finere jenter å prøve seg på enn en som går rundt og ser ned på dem på grunn av noe så overfladisk som utseendet deres. Jeg er rimelig sikker på at hvis du bare forteller dem hvorfor du sier nei så vil de oppdage for et skrekkelig stygt og heselig kvinnemenneske du er og så vil til slutt ingen prøve seg på deg mer. Noe som i grunnen er det beste for alle parter. Anonym poster: b28c389dacbdc3ed4da9630c017b1569 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 28. juni 2012 #36 Del Skrevet 28. juni 2012 Gææææd, folk er så tette! At folk prøver seg på deg, ønsker å tilbringe tid med deg, synes du er fin.. det er et kompliment! Føler ikke du det samme for vedkommende, takk nei. Så enkelt er det faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2012 #37 Del Skrevet 29. juni 2012 Ta det med ro TS. Jeg er 29 og har ALDRI opplevd at noen har prøvd seg på meg, tro det eller ei. Nå er jeg gift med en nydelig mann. Moralen er: alle kan ha flaks, og du er bare 18 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avi Skrevet 29. juni 2012 #38 Del Skrevet 29. juni 2012 Ja, kanskje du er stygg TS ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. juni 2012 #39 Del Skrevet 29. juni 2012 Ingen ide! De er jo bare å slå opp på nettet liksom så finner du de fleste nummerene... TS Da må du jo ha fortalt dem på forhånd hva du heter, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #40 Del Skrevet 29. juni 2012 For en trist person du er! Overhodet ikke. Evner du ikke å bidra med noe kan du finne deg en annen tråd å "briljere" i. Du kjenner neppe TS, og vet ingenting om hvorvidt hun er en "trist person". Anonym poster: fe9eb74891384d7087d67def81189078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå