Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2012 #1 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg er en helt noemalt jente på 18 år. Jeg har langt blond hår, grønne øyne, 170cm og er tynn. Føler meg helt normal på "penhetsstigen". Det er mange gutter som har lagt ann på meg, og spesiellt i det siste. problemet er bare at lale de guttene som legger ann på meg er de "stygge" guttene. De har alle en kjempefin personlighet, men utsendet messig er de ikke tiltrekkende. Når "stygge" gutter legger ann på meg får jeg veldig dårlig selvtillit. Føler at de prøver seg på meg fordi da har de sjans, siden de ikke kan få hvem som helst. Jeg er litt sjenert og ikke slutty i det hele tatt, så det er ikke derfor disse guttene stadig prøver seg, både når de er fulle, men mest når de er edrue. Er det sånn at de fleste "stygge" gutter kun går etter de jentene som ikke ser så bra ut slik at de har en sjans? Eller prøver de seg på hvem de vil, uansett hvor "stygge" de selv er ut? Burde jeg ta hintet og innse at jeg er "stygg"? bruker ordet stygg, men mindre atraktiv høres kanskje mer riktig ut? Dømmer ikke folk kun etter utsendet, selvom jeg fremstår slik i innlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 27. juni 2012 #2 Del Skrevet 27. juni 2012 For en trist person du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. juni 2012 #3 Del Skrevet 27. juni 2012 Lurer på hvordan de ser ut :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2012 #4 Del Skrevet 27. juni 2012 Vet jeg høres litt nedlatende og rar ut i dette innlegget, men fakta er at mindre aktraktive gutter prøver seg ofte, og da mener jeg at jeg som oftest har 1-3 som hele tiden sender meg mld, ringer og spør om vi skal finne på noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 27. juni 2012 #5 Del Skrevet 27. juni 2012 Lurer på hvordan de ser ut :gjeiper: Lurer på hvordan TS ser ut. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. juni 2012 #6 Del Skrevet 27. juni 2012 Vet jeg høres litt nedlatende og rar ut i dette innlegget, men fakta er at mindre aktraktive gutter prøver seg ofte, og da mener jeg at jeg som oftest har 1-3 som hele tiden sender meg mld, ringer og spør om vi skal finne på noe... Hvordan får de tak i nummeret ditt når du ikke er interessert ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nissejenta Skrevet 27. juni 2012 #7 Del Skrevet 27. juni 2012 Tror du bare har skikkelig dårlig selvtillit... drit i de guttene og ikke vær så opptatt av utseendet ditt!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2012 #8 Del Skrevet 27. juni 2012 Ingen ide! De er jo bare å slå opp på nettet liksom så finner du de fleste nummerene... TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest onelove Skrevet 27. juni 2012 #9 Del Skrevet 27. juni 2012 PUA :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 27. juni 2012 #10 Del Skrevet 27. juni 2012 Du burde heller snu på det, og tenke at du er attraktiv fordi du hele tiden har gutter som prøver seg på deg 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 27. juni 2012 #11 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg tror du er for snill mot dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 28. juni 2012 #12 Del Skrevet 28. juni 2012 For en trist person du er! Ikke døm ts så hardt nå. Hun er sikkert usikker på seg selv (som de fleste tenåringer er) og det er vel derfor hun stiller dette spørsmålet. Her inne kan man jo spørre om ting som man kanskje ikke tør å spørre vennene sine om. Om du kun hadde mange "mindre pene" jenter etter deg når du var 18 år så kunne du jo sikkert lurt på det samme du og, er jo faktisk ikke helt på jordet. Gutta tør vel å prøve seg fordi du er en imøtekommende og "snill" person ts. Vær glad for at andre finner deg attraktiv og ikke heng deg opp i hvordan disse beilerne ser ut. De hadde nok ikke prøvd seg om de ikke synes du er pen! Dessuten så kan jo hende mange av de er kjempe allrighte gutter! Og selv en mindre pen person kan bli riktig så flott om man blir kjent med han/henne og finner ut at innsiden er vakker! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2012 #13 Del Skrevet 28. juni 2012 Tror det er 90% falske tulletråder i dette delforumet ... argh! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #14 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg er en helt noemalt jente på 18 år. Jeg har langt blond hår, grønne øyne, 170cm og er tynn. Føler meg helt normal på "penhetsstigen". Det er mange gutter som har lagt ann på meg, og spesiellt i det siste. problemet er bare at lale de guttene som legger ann på meg er de "stygge" guttene. De har alle en kjempefin personlighet, men utsendet messig er de ikke tiltrekkende. Når "stygge" gutter legger ann på meg får jeg veldig dårlig selvtillit. Føler at de prøver seg på meg fordi da har de sjans, siden de ikke kan få hvem som helst. Jeg er litt sjenert og ikke slutty i det hele tatt, så det er ikke derfor disse guttene stadig prøver seg, både når de er fulle, men mest når de er edrue. Er det sånn at de fleste "stygge" gutter kun går etter de jentene som ikke ser så bra ut slik at de har en sjans? Eller prøver de seg på hvem de vil, uansett hvor "stygge" de selv er ut? Burde jeg ta hintet og innse at jeg er "stygg"? bruker ordet stygg, men mindre atraktiv høres kanskje mer riktig ut? Dømmer ikke folk kun etter utsendet, selvom jeg fremstår slik i innlegget! Hvis du er helt normal, hvorfor tror du kjekke gutter er interessert? Anonym poster: f2d3f725d56f090430bead9b39a06e7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #15 Del Skrevet 28. juni 2012 Hvis du er helt normal, hvorfor tror du kjekke gutter er interessert? Anonym poster: f2d3f725d56f090430bead9b39a06e7b Jeg vil absolutt tro at kjekke gutter er interessert i en som er normal. Eller mener du de skulle være mer interessert om hun var unormal? Anonym poster: ea05ab1f246c40ecb4011de5c56f080a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggen! Skrevet 28. juni 2012 #16 Del Skrevet 28. juni 2012 "Stygge" folk kan da også ha samme smak som de som oppfattes som pene? De har øyne de og, og ser hvem som er pene De tenker vel at det verste som skjer hvis de prøver seg at de får et nei. De er heller tøffe som prøver seg i motsetning til andre som ikke tør! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 28. juni 2012 #17 Del Skrevet 28. juni 2012 Mange menn driter i om damen ligger høyere på "utseende skalaen". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. juni 2012 #18 Del Skrevet 28. juni 2012 Ja, ja, men TS: Kan du ikke bare overse dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #19 Del Skrevet 28. juni 2012 Føler jeg er i samme situasjon selv.. Og jeg er ikke 18 år lenger for å si det sånn Tar meg 1 time rundt i Oslo og det resulterer i en 4-5 stk rett og slett Uatraktive mannfolk som skal prøve seg. Og jeg har lurt på dette mange ganger selv, er jeg så stygg? Har kun opplevd 2 ganger at mer normale har tatt kontakt... Anonym poster: b944a7e8e131604dbd5d46007a7274c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. juni 2012 #20 Del Skrevet 28. juni 2012 Menn har det med å prøve seg på kvinner mange hakk over deres eget nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå