AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg vet ikke helt hva som egentlig skjer. Jeg er samboer med en veldig snill,grei og stille mann. Han har alltid vært veldig stille og rolig og er ikke verdens flinkeste til å vise følelser men det har jeg visst siden begynnelsen. Har de siste ukene vært annerledes,synes han har mer ignoert meg enn før. vi har vært sammen i 2,5 år og den siste tiden har vært tung. Han jobber skift og har hatt mye sein vakter denne uken og vært sliten. vet også at han har vært irritert på at han ikke har så god råd for tiden pga oppussing. Men det som plaget meg mest er at jeg fikk vite at han plutselig har snakket med eksen(hun har forlovet seg med en annen)som han ikke har snakket med på laaang tid og dette irriterer meg. vet at de kun snakket om vanlige ting som hvordan det går med studier,hverdagen og slike ting men det plager meg og legger seg bare inn i en rekke av irriterende ting. Vi har også bare sex 1-2 ganger i uken og jeg synes det blir veldig lite. Han er også veldig dårlig på å fortelle meg hvor glad han er i meg og at han elsker meg. Jeg føler bare at jeg blir behnadlet som om jeg var verdens verste kjæreste,når jeg vet at jeg ikke er det. Har aldri nektet han noe,gutteurer,bruke penger på det han vi,støtte han uansett hva så er jeg der. Vet egentlig ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget men håper at noen kanskje kan komme med innspill eller forslag? Kanskje noen har gått gjennom det samme ? Anonym poster: 74714522c09712e25a1c0a28df9d675d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. juni 2012 #2 Del Skrevet 27. juni 2012 kanskje du bør spørre han rett ut om han har følelser for xen? og om han virkelig elsker deg? de færreste klarer å lyve uten at det merkes, på så klare og direkte spørsmål!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramelli Skrevet 27. juni 2012 #3 Del Skrevet 27. juni 2012 Fra det jeg leser har han ikke gjort noe galt, men jeg skjønner at det er irriterende at han prater med x-en. Det virker som livet går sin vante gang og at dere kanskje trenger å finne gnisten igjen? Ta en prat. Kanskje han har lignende følelser og at dere kan legge en plan sammen for hvordan det kan bli bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå