Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2004 #1 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvordan opplevde du din første sexerfaring? Jeg var 17 år da jeg hadde sex for første gang, og jeg angrer enda på det. Jeg skulle ha ventet, jeg var absolutt ikke klar; gjorde det kun på grunn av spenningen og kåtheten der og da. Jeg er enda sammen med ham jeg gjorde det med, men får meg ikke til å fortelle ham om tankene mine. Tenker at han nok vil bli fornærmet. Sexen vi har nå er ok. Jeg er 20 år nå. Jeg kunne godt klart meg uten sex noen år til... Jeg elsker sex nå, men 17 år var for tidlig. Selv om kroppen min var nesten ferdig utviklet når jeg var 13... Hvordan var din første gang? (Med hvem, og hvordan opplevde du det i etterkant?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den onde Skrevet 9. februar 2004 #2 Del Skrevet 9. februar 2004 DET vil jeg ikke fortelle om, men har ikke angret. Og så var jeg mer enn 17.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. februar 2004 #3 Del Skrevet 9. februar 2004 15, edru, med kondom, planlagt på forhånd, ikke kjærester. Angrer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. februar 2004 #4 Del Skrevet 9. februar 2004 15 år - vondt!!! Syns nok det var for tidlig i ettertid, men.. gjort er gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 9. februar 2004 #5 Del Skrevet 9. februar 2004 16-17 år(?). Var forelska såå lenge. En søt opplevelse å tenke tilbake på. Spennende og nytt, men klønete og famlende. Ikke angret en dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
narsissisten Skrevet 9. februar 2004 #6 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg gleder meg enda til min debut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
narsissisten Skrevet 9. februar 2004 #7 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvorfor ER det så mange, nesten bare, gjester som starter tema i Seksualitet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 9. februar 2004 #8 Del Skrevet 9. februar 2004 Kanskje mange synes det er flaut? Men akkurat slike innlegg som dette her, føler jeg egentlig bare er grafsing i andres privatliv, og grunnen eller motivasjonen vil jeg helst ikke tenke på :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 9. februar 2004 #9 Del Skrevet 9. februar 2004 Kanskje mange synes det er flaut? Men akkurat slike innlegg som dette her, føler jeg egentlig bare er grafsing i andres privatliv, og grunnen eller motivasjonen vil jeg helst ikke tenke på :o Kanskje gjesten helt uskyldig er ute etter å finne ut av andres tanker og erfaringer rundt temaet? Det skulle vel gå an på et forum som dette? Eller? Det går jo an å logge seg av og fortelle, istedetfor å komme med innlegg som dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 9. februar 2004 #10 Del Skrevet 9. februar 2004 19, full, uten prevansjon..ikke så stolt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. februar 2004 #11 Del Skrevet 9. februar 2004 Ca 15, edru, kondom, vondt. Angrer vel ikke så veldig mye. Ingen opplevelse jeg er stolt over anyway. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 9. februar 2004 #12 Del Skrevet 9. februar 2004 13år voldtatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 10. februar 2004 #13 Del Skrevet 10. februar 2004 13år voldtatt! Neimen..TinaK... er det sant??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 10. februar 2004 #14 Del Skrevet 10. februar 2004 Neimen..TinaK... er det sant??? Det er nok det. Grunnen til at jeg følte jeg kunne skrive det her er fordig jeg har jobbet meg igjennom det og har ikke lengre noe prob med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JJ Skrevet 10. februar 2004 #15 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg var 15 år og han 17år. Full begge to, men jeg har aldri vært så kåt før! Det var på en fest på sommeren, så vi gjorde det i skauen. Vi brukte kondom, og hele seansen var veldig vellykket! Ikke vondt i det hele tatt (kanskje pga alkohol ) Møtte han den dagen på vorspiel så kåtskapen mellom oss bygde seg opp der... Men ung og naiv som jeg var, trodde jeg at det ville bli noe mellom oss senere. Det jeg derimot ikke visste var at han hadde dame. :evil: Så gikk det lamg tid før jeg kom meg til hektene igjen. Om jeg angrer..? Angrer på at jeg var "den andre dama", men selve debuten tror jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 10. februar 2004 #16 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg var altfor ung, tør ikke skrive hvor ung engang.. han var like gammel. Jeg overtalte mer eller mindre han jeg var kjæreste med da, og etter mye mas så ble han med på det. Det var helt ok, og hadde det ikke vært fordi jeg maset og overtalte han til det så hadde jeg ikke angret på det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 10. februar 2004 #17 Del Skrevet 10. februar 2004 18 år, med min første ordentlige kjæreste. Veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. februar 2004 #18 Del Skrevet 11. februar 2004 Var 16 år, med min første kjæreste. hadde vært sammen i neste 4 mnd før vi gjorde det. Det var veldig vondt! Han kom heldigvis fort,så det varte ikke lenge. I dagene etterpå gjorde vi det hele tiden Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 11. februar 2004 #19 Del Skrevet 11. februar 2004 16 år, edru, kondom, VONDT......Dessuten var K*** hans litt skeiv( og det gjorde jo ikke saken bedre..........Fikk vite i ettertid at han hadde kallenavnet "Skevy"........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå