Gå til innhold

Hva skjer oppi hodet til ustabile menn?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Lurer litt på hva som skjer oppi topplokket til menn som ene dagen savner deg masse og er sååå glad for å ha møtt deg, bare for dagen etter å være usikre på hva de vill og ikke sende en eneste sms?

Har dessverre hatt en liten tedens til å møte slike gutter og sliter litt med å forså mennesker som er såpass følesesmessig ustabile? Er selv en veldig rolig og snill kvinne, så er veldig annderledes fra hvordan jeg selv er, vill jeg påstå.

Så hva er greia med slike gutter/menn? Har du psykiske problemer eller trenger de bare bekreftelse på at man liker dem tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer sikkert det samme i hodet til ustabile menn, som det skjer i hodet til ustabile kvinnfolk. :)

Anonym poster: 51409a46b8baf34a6b78aff3e25155c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hva som skjer oppi topplokket til menn som ene dagen savner deg masse og er sååå glad for å ha møtt deg, bare for dagen etter å være usikre på hva de vill og ikke sende en eneste sms?

Har dessverre hatt en liten tedens til å møte slike gutter og sliter litt med å forså mennesker som er såpass følesesmessig ustabile? Er selv en veldig rolig og snill kvinne, så er veldig annderledes fra hvordan jeg selv er, vill jeg påstå.

Så hva er greia med slike gutter/menn? Har du psykiske problemer eller trenger de bare bekreftelse på at man liker dem tilbake?

Det høres jo ut som at han kanskje har gått litt fort frem.. Men hva som foregår under topplokket på han er det nok ikke noen fasit på.

Det kan være at han liker deg veldig godt, men at han ikke er sikker på om det er deg han vil starte et forhold med.

Beste man kan gjøre er å prate sammen for å finne ut hvor man står og så er det viktig at man tar det litt med ro så man kan la ting få synke ned, så man er trygg på at man gjør det riktige :-).

Anonym poster: 43b78db6458f301f1131f20b0b4bc0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...