Gå til innhold

Gjort mange feil i livet ditt?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg gjør noe dumt hver eneste dag. Mange feil vet jeg ikke at jeg gjør og de jeg vet om at jeg gjør prøver jeg i størst mulig grad å lære av.

Anonym poster: a60ffc5558723b6ecb259a3fa5a0db6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har latt min store kjærlighet gå rett forbi meg, var dødsforelsket, men avviste han..

Nå er han flyttet vekk & jeg har daglig lyst til å ringe han å bare si hva jeg føler.. Våger jeg? Neii..

bitter..

Synes du skal ta kontakt med ham, du har ingenting å tape, men alt å vinne

Anonym poster: b23ff501ad2cc9b21f63778016d62f69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg ikke satte foten ned lenge før med exen, om jeg kan kalle ham det..Han tok og jeg ga, hadde ei anna dame som han var betatt av, han brukte mine penger til å bygge opp forholdet til henne. Men, han tapte, hun ville ikke ha ham pga meg...karma

Anonym poster: b23ff501ad2cc9b21f63778016d62f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort mange feil i livet, og gjør fremdeles mange feil. Skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake og forandre litt...

Trur de fleste ville hatt et bedre liv dersom man fikk omgjort de tingene man har "gjort feil". Men, det er nå slik livet er, man feiler og lykkes med andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg i alt for stor grad har lyttet til andre og tatt valg mer basert på å tilfredsstille andre enn fordi jeg har ønsket det selv. Jeg angrer på at jeg ikke søkte om å få beholde mitt svenske statsborgerskap når jeg var 18-20, så kunne jeg ha kjørt billig, svensk bil i dag. :P

Anonym poster: 6096cb258d054eefff741b8a29c104a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det mennesket som ikke har gjort en eneste feil i løpet av livet, har ikke levd. Alle gjør feil, og det er det vi lærer og får erfaring av.

Jeg har gjort masse feil, men det nytter lite å angre. En får ikke hatt noe ugjort, uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest test123

det nytter lite å angre. En får ikke hatt noe ugjort, uansett.

Sant, men det er jo ikke alltid like lett å bare si gjort er gjort og spist er spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Sant, men det er jo ikke alltid like lett å bare si gjort er gjort og spist er spist.

Enig i det. Cluet ligger vel i å ikke dyrke angeren, og heller prøve å se hva man har lært. Og se framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det å dyrke angeren, eller å ikke tilgi seg selv for det man mener man har gjort feil, da blir livet uutholdelig

Anonym poster: 02e595e1a0f66ccb8fe8575a58537083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, istad. Jeg la mobilen i vaskemaskina og startet den :sjokkert: Jeg trodde livet mitt var over, men etter mye vold mot vaskemaskinen, hundre banneord, løping opp og ned trappen, fikk jeg engelen min ut av maskina. Den overleved :)

Tror jeg trenger et par år med terapi for dette!

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada.. Jeg har gjort alt for mye dumt i livet, men livet er jo for å lære av feil man gjør.

Jeg gjør heller en dum ting, en å ha et kjedelig liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske jeg aldri reiste til mannen som voldtok meg. Ikke min feil, men føler skam over å reise dit og over å stole på feil person.

Kunne også ønske at jeg brydde meg mer om skolen.

Anonym poster: d71a91318a326770b9aefe451db26421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sløst 60 000 på byen (ikke på en gang, men i løpet av 2 separate byturer)

Det var min egen feil, men det er litt bittert å tenke på hvor full jeg var og at de ansatte på utestedene ikke sa nei til en så full person, men i stedet lot meg dra kortet på dyr champagne og lignende som jeg allerede hadde fått for mye av. Var ganske lost.

Det er kanskje det som plager meg mest for øyeblikket. Sånn ellers angrer jeg på at jeg alltid har vært så passiv. Jeg burde vært flinkere til å gå ut og jage ting som venner, jenter og andre ting. I stedet har jeg vært kjedelig og mangler livserfaring innen dette.

Anonym poster: 4a54273cfa6cafc4973d52fb69c64c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største tabben var nok å få barn med feil mann.

Anonym poster: 6c1e50d087402751e718fb9ba0dda640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest test123

Har sløst 60 000 på byen (ikke på en gang, men i løpet av 2 separate byturer)

Anonym poster: 4a54273cfa6cafc4973d52fb69c64c38

Snakk om å ikke lære av erfaring :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

haha, ja! Masse bommerter. Tror at for hvert gode minne jeg har, har jeg en bommert. Både farlig og ufarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på svært lite. De tingene jeg angrer på, er ofte en konsekvens av noe jeg ikke angrer på (Jeg angrer ikke på A, men A skapte B og B angrer jeg på, see?).

Ellers har jeg gjort mye dumt, men jeg angrer ikke på noe av det for det er jo verdifulle erfaringer.

Sånn sett angrer jeg ikke på noe som helst, men om jeg hadde levd livet om igjen, hadde jeg ikke gjort det annerledes.

Edit:

Når jeg tenker meg om, så er alt jeg angrer på en konsekvens av noe jeg ikke angrer på.

Endret av Alice123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg har gjort er å slutte å trene, og spise usunt. Å legge på seg 20-30 kg er ikke særlig morsomt for en usikker, populær 20-åring. Det tar laaang tid å trene det av også... Sliter ræva av meg for å bli "meg selv igjen". Men jammen har jeg ikke lært noe av dette også! Ikke spist dritt.

Anonym poster: bf5aecdd253ee51cf1bdfa9a860ea147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...