Gjest TS Skrevet 27. juni 2012 #1 Del Skrevet 27. juni 2012 Hei! Har dere gjort mange feil i livet deres? f.eks sagt ting dere ikke skulle, gjort ting dere ikke skulle osv Ting dere angrer på eller er flaue over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iselin91 Skrevet 27. juni 2012 #2 Del Skrevet 27. juni 2012 Har ikke spart opp egenkapital til leilighet, sitter nå med ei leie på 9000 hver måned og 1000 kr på BSUen. At jeg ikke brydde meg mer om skolen. Det må være det som har mest betydning for livet, men har gjort mye flaut da :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. juni 2012 #3 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg har garantert gjort mange dumme ting og en god del ting som har vært feil også, men jeg er elendig til å angre på ting. Som regel er jeg ved mine fulle fem når jeg sier eller gjør ting, og jeg gjør det som synes best der og da. Da er det nytteløst å angre etterpå, selv om etterpåklokskap tilsier at det jeg gjorde ikke var særlig smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #4 Del Skrevet 27. juni 2012 Angrer på at jeg sluttet å danse ballett, og at jeg begynte å røyke. Disse to har ingen sammenheng forøvrig, men det er disse to tingene jeg virkelig angrer på. Balletten er for sent å fortsette med, og røyken er vanskelig å kutte ut. Anonym poster: 8b110d9b18eafb2601b0b332f069704f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #5 Del Skrevet 27. juni 2012 huff, deprimerende tråd, anger må være en av de verste og mest destruktive følelsene man kan holde på med.. Anonym poster: 02e595e1a0f66ccb8fe8575a58537083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #6 Del Skrevet 27. juni 2012 Angrer på at jeg sluttet å danse ballett, og at jeg begynte å røyke. Disse to har ingen sammenheng forøvrig, men det er disse to tingene jeg virkelig angrer på. Balletten er for sent å fortsette med, og røyken er vanskelig å kutte ut. Anonym poster: 8b110d9b18eafb2601b0b332f069704f Meg igjen. ser at tråden står under samliv og relasjoner, så da svarte jeg litt feil i forhold til det... Anonym poster: 8b110d9b18eafb2601b0b332f069704f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenHappy Skrevet 27. juni 2012 #7 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg har latt min store kjærlighet gå rett forbi meg, var dødsforelsket, men avviste han.. Nå er han flyttet vekk & jeg har daglig lyst til å ringe han å bare si hva jeg føler.. Våger jeg? Neii.. bitter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2012 #8 Del Skrevet 27. juni 2012 Alle dumme ting jeg har gjort, har vist seg å være det smarteste tingene jeg har gjort, ever. Helt seriøst altså. Livet består av alt dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2012 #9 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg har latt min store kjærlighet gå rett forbi meg, var dødsforelsket, men avviste han.. Nå er han flyttet vekk & jeg har daglig lyst til å ringe han å bare si hva jeg føler.. Våger jeg? Neii.. bitter.. Det er aldri for sent. Hva har du egentlig å tape? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenHappy Skrevet 27. juni 2012 #10 Del Skrevet 27. juni 2012 Det er aldri for sent. Hva har du egentlig å tape? Nå føles det som jeg har alt å tape, er blitt så gald i han. Smilet hans, personligheten, alt med han gjør meg så glad.. Er så redd for å få meg en rett i trynet, og bli blankt avvist.. arrhhh.. hvorfor meg? Føler meg som den idioten, hadde han her rett foran meg.. men så nå.. neii.. Dumme, dumme meg Vil liksom bare at han skal ta kontakt med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 27. juni 2012 #11 Del Skrevet 27. juni 2012 Har gjort masse dumme ting, feiler hver dag. Men jeg kaller det ikke feil, jeg velger å se på det som erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2012 #12 Del Skrevet 27. juni 2012 Nå føles det som jeg har alt å tape, er blitt så gald i han. Smilet hans, personligheten, alt med han gjør meg så glad.. Er så redd for å få meg en rett i trynet, og bli blankt avvist.. arrhhh.. hvorfor meg? Føler meg som den idioten, hadde han her rett foran meg.. men så nå.. neii.. Dumme, dumme meg Vil liksom bare at han skal ta kontakt med meg Sorry, men det tror jeg neppe skjer. Du må nok ta sjansen på å drite deg ut selv. Ei venninne gjorde som du. Ho fikk en hard jobb med å overbevise han senere. Så lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 28. juni 2012 #13 Del Skrevet 28. juni 2012 Ja, jeg har gjort maaange feil i livet. Men uten de feilene jeg har gjort ville jeg aldri kommet hvor jeg er nå, eller møtt de personene jeg kjenner i dag. Jeg er glad for at jeg har gjort noen feil, enkelte kunne jeg vært foruten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 28. juni 2012 #14 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg har gjort mange, mange feil i løpet av mitt liv. Likevel har jeg veldig få anger. Jeg er ikke en person som angrer så mye. Jeg tror at hvis man holder fast ved anger over en lengre periode, vil det bare gi negativitet og dårlige tanker. Det er lett å si "åh, det skulle jeg ikke gjort" eller "jeg skulle gjort det", fordi det som jeg har gjort og det som jeg ikke har gjort, er grunnen til at jeg er den personen jeg er i dag. Noen feil er jeg glad for at jeg gjorde. Jeg lærte jo tross alt av disse feilene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 28. juni 2012 #15 Del Skrevet 28. juni 2012 For å sitere Candace Bushnell “I make mistakes. That's what I do. I speak without thinking, I act without knowing. I drink so much that I can barely walk...I'm a fantastic lover though, and an amazing friend. God knows I mean well.” Selvsagt har jeg gjort feil i livet, alt fra de små yndige til de store vulkan utbrudene. En feil var sveisen som jeg hadde i 10 klasse som for alltid kommer til å følge med meg til den dagen jeg dør takket være kodak og en sjenerøs familie som elsker å mimre. Ellers har det vært for mye grøftefyll og ting som kom ut av det, stupid, stupid stupid Ting jeg har sagt og ting som aldri ble sagt Føler meg lite lur når jeg tenker på at jeg hadde så utrolig dårlig selvtillit på ungdomsskolen at jeg ikke turde å ha gym på skolen pga klesskift og dysjing som resulterte i en 1 i gym fra 8-10. At jeg ikke har satset mer på drømmen min men nærmest gitt den opp uten å ha prøvd er jeg ikke noe jeg er stolt av. Jeg har levd, jeg har feilet og skuffet. Det er 2 store vulkan utbrudd jeg kanskje kunne vert foruten i livet mitt, 2 ting jeg ikke kommer til å utdype verken under nick eller anonym på kg, men hadde jeg ikke hatt erfaringene mine hadde jeg heller ikke vært meg med alt det sære, gøyale, unike og rare det innebærer. Jeg liker meg selv slik jeg er i dag og den jeg er i dag ville jeg ikke vært uten positive og negative opplevelser, så selv om jeg stadig tar sats og trakker i salaten så sier jeg som Edith Piaf ” non je ne regrette rien” Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #16 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg angrer på at jeg godtok mobbing og aksepterte å være den stygge venninna. Nå er jeg over 30år, fortsatt singel og har ikke håp om egen familie lengre Anonym poster: d7d2484877fab29220981c85b3a8f407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. juni 2012 #17 Del Skrevet 28. juni 2012 Nittiniprosent av alle feil jeg har begått har jeg nok glemt nå. Men dersom jeg skulle havne i samme situasjoner så tror jeg nok minnene vil komme tilbake. Det er vel det som kalles erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 28. juni 2012 #18 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg har nok gjort/sagt/ikke gjort en del ting jeg i teorien kunne angret på, men jeg velger å ikke angre. Det er ikke noe jeg får gjort med det likevel. Jeg noterer det selvsagt bak øret, så jeg forhåpentligvis ikke gjør samme feilen igjen, men jeg er bare et menneske - vi feiler av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest test123 Skrevet 28. juni 2012 #19 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Kinda feels like Deja vu , I wanna get away from this place I do,but I can't and I wont say I tried but I know that's a lie cuz I don't,and why I just don't know Gjort mange feil lærer og sjeldent fra dem, eventuelt så er det at jeg ikke klarer å ta de vanskelige valgene. Selvsagt også gjort ting mot andre jeg angrer på av hele mitt hjerte. Blir aldri tilgitt og vil aldri tilgi meg selv. Endret 28. juni 2012 av test123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dreams Skrevet 28. juni 2012 #20 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg angrer på at jeg mobbet en gutt i klassen i en liten periode. Jeg angrer på at jeg drakk meg veldig full som 15 åring og ble utnyttet seksuelt når jeg sov av meg rusen. At jeg har behandlet en venninne rimelig dårlig.. Men dette er ikke ting som plager meg i hverdagen.. Mange ting jeg har gjort har jeg angret på der og da, men i ettertid var det riktig avgjørelse til tross for at jeg måtte såre noen, fks. valg av studiested, at jeg rotet med en når jeg var på dealern med en annen..ellers hadde jeg ikke møtt min nåværende kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå