Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2012 #1 Del Skrevet 27. juni 2012 Min kjæreste la til en dame på facebook som han aldri hadde møtt før, og jeg leste den meldingen, og der sto det at han spurte henne når han kom hjem og at det hadde vært fint å møtes, og at han var glad for det. Er det over grensen for hva jeg kan godta? han snakket om meg da til henne også, og sa at han har dame, men allikevel han gjorde det bak min rygg, og jeg synes det var utrolig dårlig gjort av ham, og sliter med å stole på han.Kommer jeg noengang til å stole på han han sier at han gjorde en stor feil og er kjempelei seg og at det er bare meg han elsker og at han føler seg fæl,men allikevel...jeg sliter med å tro på ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphire Skrevet 27. juni 2012 #2 Del Skrevet 27. juni 2012 Har du snakket med han om det? Det kan jo være at han ikke trodde at du kom til å reagere slik på det. Men samtidig så virker det jo litt merkelig om han ikke har møtt henne før... Så tror nok at jeg ville hatt en samtale med han hvor jeg forklarte hva jeg synes om det og slikt. Du må bare si til han at du sliter med å stole på det han sier når det gjelder det, og at du kanskje kommer til å trenge litt tid før du stoler fult og helt på han igjen. Håper det ordner seg for deg. Dette er ingen kjekk situasjon å være i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå