Tjukk Norris Skrevet 27. juni 2012 #21 Skrevet 27. juni 2012 Jeg hadde ikke tålt det. Derfor har jeg ikke en offentlig blogg eller har forsøkt å stikke nesa frem. Men ja, det er et kynisk samfunn. Men vet man ikke såpass før man tar valget om å bli en offentlig person er man i beste fall naiv.
Vulpes Skrevet 27. juni 2012 #22 Skrevet 27. juni 2012 Jeg er helt enig i at mange her inne er ufine og til og med ondskapsfulle i en del innlegg. Men heldigvis gjelder det ikke alle. Jeg synes at de fleste faste brukerne her som regel oppfører seg fint. Det er forresten viktig å huske på det at man kan være en hard og sterk debattant med krasse meninger og bein i nesa uten å være ufin. 1
Thalassos Skrevet 27. juni 2012 #23 Skrevet 27. juni 2012 Helt enig. Mange av dere er ufattelig kvalme. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juni 2012 #24 Skrevet 27. juni 2012 Hvis man synes det er så ille her inne, har man to muligheter. Enten avslutte medlemsskapet eller være et positivt bidrag selv. Mange blir ekstra tøffe i trynet bak et tastatur, andre får ut frustrasjoner, bitterhet eller vonde følelser og atter andre vil bare diskutere. Også må en ikke glemme at enkelte her inne er så flotte at de faktisk bidrar til at mennesker som har det vondt og vanskelig får det bedre Ikke lenge siden et medlem faktisk kom ut av selvmordstanker fordi en annen bruker stilte opp for vedkommende. Det er flott, det! Også må en huske på at en skal behandle andre slik en selv vil bli behandlet. Det gjelder også som anonym på nett. 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #25 Skrevet 27. juni 2012 Helt enig. Mange av dere er ufattelig kvalme. Hvis du syns det, hvorfor lagde du deg denne brukeren her for få minutter siden da? Anonym poster: 9417f293db71fa791029002a891c33d8 1
Thalassos Skrevet 27. juni 2012 #26 Skrevet 27. juni 2012 Hvis du syns det, hvorfor lagde du deg denne brukeren her for få minutter siden da? Anonym poster: 9417f293db71fa791029002a891c33d8 Fordi det er mange fine tråder og mennesker her også :D 2
Gjest Loverdose Skrevet 27. juni 2012 #27 Skrevet 27. juni 2012 (endret) Fordi det er mange fine tråder og mennesker her også :D Enig i dette. Jeg har mange ganger vurdert å slette brukeren min ifra dette forumet, rett og slett på grunn av det elendige miljøet. Her er alltid en eller annen bruker, gjest eller anonymbruker som skal skrive oppkast i helt nøytrale tråder og lage drama og useriøse diskusjoner. Og verre er det med den "gjengen" som plutselig begynner å diskutere interne saker midt i en annen persons tråd der innleggene deres ikke har en dritt med selve temaet å gjøre. På dette forumet er det ALT for mye avsporing, alt for mye dritt og ikke minst mobbing. Jeg er en av de som holder til i fotballfrue tråden, men prøver så godt jeg kan å holde meg unna all mobbingen. Tråden er full i mobbing. I tillegg er folk så useriøse og noen oppfører seg som 13 år gamle jenter. Heldigvis er her en god del som også er svært behjelpelige og kommer med seriøse og gode svar, ikke avsporer og for det meste fremstår modne og voksne. Noen er helt på bærtur, andre er helt nøytrale. Forumet er veldig variert og grunnen til at jeg er her er fordi her finnes flotte og positive mennesker og gode diskusjoner uten for mye avsporing og oppkast. Likevel skulle jeg ønske det fantes et mer seriøst forum enn dette, men hva forventer man når forumet er stappfullt av kvinner. Edit: Kan forsåvidt nevne at jeg har vært en av de som avsporer litt, men det har vært når jeg først og fremst har blitt mildt sagt forbannet på håpløse innlegg med alt for mye dritt, da er det vanskelig å holde seg i tøylene og overse det. Noen her inne skulle virkelig ha fått en hard preike om hvordan liv, oppførsel og høflighet fungerer, for det finnes et fåtall av mennesker som virkelig bør skjerpe seg! Endret 27. juni 2012 av Loverdose 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #28 Skrevet 28. juni 2012 Helt enig. Mange av dere er ufattelig kvalme. :skratte: Anonym poster: e6e80a4c7d998f19493f531327c09cb6 2
Gjest HunterLady Skrevet 28. juni 2012 #29 Skrevet 28. juni 2012 De er slemme med hverandre også. Helt utrolig at moderatorene bare fjerner teksten når noen går til personangrep. De gjør jo ikke noe med problemet av den grunn, de bare fjerner beviset. Enig i dette.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #32 Skrevet 28. juni 2012 Jeg blir helt sjokka jeg. Er ikke mange dagene siden jeg ble medlem her på KG, men jeg har mistet nesten all tro på menneskeheten utifra det jeg leser her. Kanskje ikke menneskeheten, men ihvertfall på mange av Norges kvinner. Det er helt greit å diskutere fotballfrue, Eskil, Jens, Erna og div. bloggere, men må dere være så jævlig slemme? Dere er direkte ufyselig mange av dere. "Hun er feit/stygg/ekkel [insert bad word here]" "Hun er en hore som bare ligger rundt blablabla". For meg så virker det som om det er mange oppegående damer (og menn) her inne, men fy faen så mange idioter det er også. Klarer dere ikke å holde dere konstruktive? Tenk på dere selv, hvor mange ganger har dere ikke opplevd ubehagelige ting mtp baksnakking og lignende? Noen som har kommentert stygt på et bilde på facebook kanskje? Det gjør jævlig vondt. Det er helt greit at mange har valgt å være offentlige ved å ha en stor blogg f.eks, men betyr det at man automatisk er en person alle kan slenge dritt til og om? La oss ta fotballfrue som et eksempel. Ja, hun er kanskje et dårlig forbilde, som lyver om sponsede ferier, om alle de sponsede produktene hun skryter av, om firmaet sitt og lignende. Men er det virkelig relevant at hun har stygg ettervekst eller har litt rare legger? NEI. Dersom jeg hadde kommet over en tråd om meg selv (er selv blogger) her, og lest all den dritten som mange av dere spyr ut, da tror jeg at jeg hadde blitt ekstremt lei meg, til tross for at jeg til vanlig ikke lar ting gå noe særlig innpå meg. Forestill dere følelsen dere ville fått av å se en tråd med 5000 innlegg i, hvor det ble diskutert alt fra rumpa til personligheten din. Ikke en kul følelse. Hold dere for gode til å spre kvalme, hold dere konstruktive og vis dere som de bra kvinnene dere kan være. Jeg er 19 år, men føler at jeg har kommet over den perioden, da bør ihvertfall mange av dere gjøre det.. Hold det isåfall anonymt eller face to face. Dagens :kjefte: Ha en fin dag Anonym poster: ee9441cad5473940e3f00c33d9310c28
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #33 Skrevet 28. juni 2012 Anonym poster: ee9441cad5473940e3f00c33d9310c28 Hmf, det skulle vært et bilde der... jaja Anonym poster: ee9441cad5473940e3f00c33d9310c28
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #34 Skrevet 29. juni 2012 Je jeg skal gjøre som du vil framover o store 19 år gamle jente... Anonym poster: e6e80a4c7d998f19493f531327c09cb6 jøss.. hvor gammel er du egentlig selv? Anonym poster: 247e37fde403e38fe1b394f8f1102b38 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. juli 2012 #35 Skrevet 1. juli 2012 (endret) Bu, fuckings buhu! Endret 1. juli 2012 av Stjerner og planeter
Gjest Bond Skrevet 3. juli 2012 #36 Skrevet 3. juli 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner om identitet. Bond, mod
Cordelia Skrevet 4. juli 2012 #37 Skrevet 4. juli 2012 (endret) På dette forumet er det ALT for mye avsporing, alt for mye dritt og ikke minst mobbing. Jeg er en av de som holder til i fotballfrue tråden, men prøver så godt jeg kan å holde meg unna all mobbingen. Tråden er full i mobbing. I tillegg er folk så useriøse og noen oppfører seg som 13 år gamle jenter. Heldigvis er her en god del som også er svært behjelpelige og kommer med seriøse og gode svar, ikke avsporer og for det meste fremstår modne og voksne. Noen er helt på bærtur, andre er helt nøytrale. Forumet er veldig variert og grunnen til at jeg er her er fordi her finnes flotte og positive mennesker og gode diskusjoner uten for mye avsporing og oppkast. Likevel skulle jeg ønske det fantes et mer seriøst forum enn dette, men hva forventer man når forumet er stappfullt av kvinner. Sikkert fordi en del av de ikke er så langt ifra den alderen. Jeg håper nesten det. Da har de iallefall en liten unnskylding. En ting er de enkelttullingene som kommer med innlegg iblant, og de som bare gjør ting for å provosere. De kan jeg egentlig leve med. Men når en hel gjeng vender seg mot en person og går til angrep fordi de er uenige i et innlegg en intetanende bruker har kommet med. Da blir jeg seriøst flau over å være kvinnfolk. Hva er det med den mobbmentaliteten egentlig? Hater og si det men jeg observerer at dette er et kvinnelig fenomen her på KG. Det er lov å være uenig, men det må for søren gå an å oppføre seg. Endret 4. juli 2012 av Cordelia
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #38 Skrevet 5. juli 2012 En ting er de enkelttullingene som kommer med innlegg iblant, og de som bare gjør ting for å provosere. De kan jeg egentlig leve med. Men når en hel gjeng vender seg mot en person og går til angrep fordi de er uenige i et innlegg en intetanende bruker har kommet med. Da blir jeg seriøst flau over å være kvinnfolk. Hva er det med den mobbmentaliteten egentlig? Hater og si det men jeg observerer at dette er et kvinnelig fenomen her på KG. Det er lov å være uenig, men det må for søren gå an å oppføre seg. Det er de uskyldige som får gjennomgå her på KG. Det sitter mange mange mobbe-kjerringer bak tastaturene rundt om kring og de er MYE VERRE enn 13 åringene. Det er vel nå det passer å si til dem det gjelder: SKAM DERE! Og MÅTTE DET VOKSE HÅRETE VORTER MIDT PÅ NESEN DERES!! Anonym poster: 9ad4ede03bb0923b5bc4405ec0a8a792
Wonders Skrevet 6. juli 2012 #39 Skrevet 6. juli 2012 herre gud jeg må da ha hoppet over alle poster jeg, for jeg har ikke fått med meg slike sinte tråer Håper jeg er av de som er svært behjelpelige og kommer med seriøse og gode svar. Det handler om nett-vett. Jeg opplever forumet som underbart, og jeg takker alle som har hjulpet og som har takket meg med plusstegn osv... 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #40 Skrevet 20. juli 2012 Har dere eksempler på at en hel gjeng slår seg sammen mot enkeltbrukere? Det har jeg ikke sett. Anonym poster: 43d9b9e5f06406914399c77e66e1b68e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå