Gå til innhold

Svigermor er så møkkete :O

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp, hørest utrolig fælt ut når jeg skriver dette men.. Hun er verdens hyggeligste, men hygiene er ikke hennes sterkeste side.

I går var vi på middag hos mamman og pappan til samboeren min, fiskesuppe og dessert.

Spiste opp halve tallerkenen min, da jeg fikk en sigarettsneip i munnen :hakeslepp: Den var helt våt pga suppa. Holdt på å kaste opp.

En annen gang vi fikk pannekaker var det en tyggegummi i min ( Ja ferdig tygga!) :haar:

Ei vennine av meg har vært sammen med broren hans, og hun fant et kronestykke i bløtkaka :O

Ellers ser huset svært rotete og møkkete ut.. Men det værste er at mannen hennes akkurat døde,så er ikke riktig tidspunkt å ta det på uansett...

Veit ikke hva jeg skal gjøre...

HJELP :O

Anonym poster: 004dbf0a3b425df57c64c517d3519c1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violetta

Kanskje du kan hjelpe henne med ryddingen? Hun er sikkert nedfor etter å ha mistet mannen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Og jeg trodde min svigermor var ille som ikke vasker jordbær og grønnsaker og annet lignende..

Anonym poster: 16b906b09a18d61fc2a44172ae300bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har blitt tustete pga dødsfallet? Eller har det alltid vært slikt sporadisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det var da voldsomt :O

Hmmm... Når det er så ofte så kan det jo ikke akkurat være tilfeldig heller?

Skjønner det er vanskelig, også så ekkelt da :O

Stakkar deg, snakke med samboer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jepp, hørest utrolig fælt ut når jeg skriver dette men.. Hun er verdens hyggeligste, men hygiene er ikke hennes sterkeste side.

I går var vi på middag hos mamman og pappan til samboeren min, fiskesuppe og dessert.

Spiste opp halve tallerkenen min, da jeg fikk en sigarettsneip i munnen :hakeslepp: Den var helt våt pga suppa. Holdt på å kaste opp.

En annen gang vi fikk pannekaker var det en tyggegummi i min ( Ja ferdig tygga!) :haar:

Ei vennine av meg har vært sammen med broren hans, og hun fant et kronestykke i bløtkaka :O

Ellers ser huset svært rotete og møkkete ut.. Men det værste er at mannen hennes akkurat døde,så er ikke riktig tidspunkt å ta det på uansett...

Veit ikke hva jeg skal gjøre...

HJELP :O

Bortsett fra manglende hygiene og griseriet med maten, er det flere ting jeg ikke skjønner.

Igår (altså 26.)var dere altså på middag hos moren og faren til din samboer. Noen linjer lenger ned forteller du at mannen hennes akkurat døde. Vil det si at han døde mens dere var der? Eller døde han idag?

Endret av Arabella
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

Bortsett fra manglende hygiene og griseriet med maten, er det flere ting jeg ikke skjønner.

Igår (altså 26.)var dere altså på middag hos moren og faren til din samboer. Noen linjer lenger ned forteller du at mannen hennes akkurat døde. Vil det si at han døde mens dere var der?

Noen klarer bare ikke å trolle godt nok.

Hvis vi skal gå fem på lønner det seg å lese over både tre og fire ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår (altså 26.)var dere altså på middag hos moren og faren til din samboer. Noen linjer lenger ned forteller du at mannen hennes akkurat døde. Vil det si at han døde mens dere var der? Eller døde han idag?

Beklager, klossete av meg ... Hans ekte pappa døde fra 1 månde siden, mens den nye mannen nå bor sammen med henne. Skjønner. han som er i live kalles pappa, og han andre far. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Beklager, klossete av meg ... Hans ekte pappa døde fra 1 månde siden, mens den nye mannen nå bor sammen med henne. Skjønner. han som er i live kalles pappa, og han andre far. Skjønner?

Ok, slik å forstå. Din svigermor har neimen ikke ligget på latsiden når hun allerede har en ny mann i hus, så å si før ektemannen er kald i graven.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaller jo hans ekte pappa for "mannen hennes". "mannen hennes døde".

Anonym poster: ee5e286481e0ae25632732395d5ac34a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ste pappa det er snakk om?

ja stepappa ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tull og tøys som en del andre tulletråder for å gjøre kg "interessant" og få folk til å bruke tid her. Ikke minst skal man se reklamer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trolljeger

Såå.. 1mnd etter faren døde har moren giftet seg og fått ny mann, og barna kaller han for pappa?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Såå.. 1mnd etter faren døde har moren giftet seg og fått ny mann, og barna kaller han for pappa?

Det er svært lite trolig at voksne "barn" tar en ny mann inn i varmen og kaller ham pappa bare en måned etter at deres far døde. Denne historien tror jeg ikke på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Candy Pie

Nå lo jeg faktisk, haha X) Vet ikke hva som var så morsomt, men var bare noe :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...mulig mannen hennes (ja,"pappaen" altså)fikk noe i maten,svelgte i vrangt og døde mens moren var ute og lette etter en ny "far". å pga all hastverket, så mista hun en sigg i suppa rett før hun sprang på dør.... :P

Anonym poster: 13e4bf1f8f3dcf1035886f407d678e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så teit :skratte:

Anonym poster: dc2048de13ce7e6e778376bf21f3e4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...