Gå til innhold

DNB nettbank...fryktelig ustabil!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

DNB virker useriøse på Facebook, sitat:

"Brudd i en kabel er aldri moro, og i alle fall ikke når det fører til at folk ikke får logget inn på nettbanken sin! Men nå er ny kabel på plass, og innlogging på dnb.no skal fungere som normalt - vi beklager til dere som måtte vente på oss i dag. Mens nettbanken strevde, var det en liten bankfrøken som tegnet denne nye logoen til oss. Var ikke den fin?"

"Brudd i kabel"? Yeah right...det var ikke den forklaringen jeg fikk av kundeservice (tre ganger) i alle fall. Men, men mulig at de har hatt brudd i en kabel i tillegg til alle de andre problemene de også har. :filer:

DNB har skrevet på Facebook at nettbanken virker nå, men det virker fortsatt ikke for Mac brukere!

Hm...på tide å bytte til Nordea eller Skandiabanken?...:lur:

Anonym poster: 7b5e4dc4a6610a9d7360580e92f25a48

Du må rett og slett få oppdatert java versjonen :)

Anonym poster: 12953d2878d1011c14d45fd1d65d6655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også at Dnb burde ha funnet en løsning for lenge siden, min mac er kjøpt i 2006, synes heller ikke at 4 - 6 år er så gammelt, idag er jo nytt gammelt bare etter et år liksom, det er helt latterlig etter min mening.

Begynner å bli lei denne tregheten med nettbanken.

Jeg har hatt problemer med nettbanken før 26.juni, så tviler på at det nettopp har dukket opp problemer etter 26.juni, som hun sa.

Har måttet restarte systemet på mac min for å få java til å fungere i nettbanken mange ganger før 26.juni, gjorde jeg ikke dette fungerte ikke java, dette måtte jeg gjøre ikke bare én gang, men flere ganger, de gangene dette skjedde. Og java har alltid fungert perfekt andre steder på nettet, så det er iallefall ingenting galt med javaen.

Begynner snart å tenke på å bytte nettbank så jeg ikke havner i :transe::Gjesp:

Endret av Lilasc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac oppdatere nyeste java automatisk ved programvareoppdatering, det er nettbanken som må fikse dette java styret sitt. Java fungerer fint andre steder som ikke er DNB.

Noen nettsteder krever kanskje en nyere versjon av java, selv om mac har nyeste java oppdatert, men da er det isåfall de som lager systemet for mac som burde fikse problemet. Java fungerer som regel i nettbanken før dette 26.juni problemet, selv med denne restartingen jeg måtte gjøre noen ganger. Jeg synes nettbanken burde ordne opp i dette.

Endret av Lilasc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må rett og slett få oppdatert java versjonen :)

Anonym poster: 12953d2878d1011c14d45fd1d65d6655

Feil, det hjelper ikke.

Jeg må kjøpe ny programvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNB virker useriøse på Facebook, sitat:

"Brudd i en kabel er aldri moro, og i alle fall ikke når det fører til at folk ikke får logget inn på nettbanken sin! Men nå er ny kabel på plass, og innlogging på dnb.no skal fungere som normalt - vi beklager til dere som måtte vente på oss i dag. Mens nettbanken strevde, var det en liten bankfrøken som tegnet denne nye logoen til oss. Var ikke den fin?"

"Brudd i kabel"? Yeah right...det var ikke den forklaringen jeg fikk av kundeservice (tre ganger) i alle fall. Men, men mulig at de har hatt brudd i en kabel i tillegg til alle de andre problemene de også har. :filer:

DNB har skrevet på Facebook at nettbanken virker nå, men det virker fortsatt ikke for Mac brukere!

Hm...på tide å bytte til Nordea eller Skandiabanken?...:lur:

Hva gjør du når du opplever samme problem hos de bankene? Skal du bytte bank hver gang du opplever tekniske utfordringer, vil du kjapt ha vrt gjennom alle bankene i Norge. De bruker samme system de som DNB - bankid.

Anonym poster: 0a273c6a3f2dee109cb34ef7717a5981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mac er kjøpt i 2011 og den er ikke en gammel mac. Likevel så kommer jeg ikke inn på dnb nettbank. Jævlig irriterende! :(

Anonym poster: 32999d5e5450629b988df14215d79133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kontaktet dnb igjen idag, nevnte jeg har mac os x versjon 10.4.11, hun sa at ja det er en versjon som feiler, at de fortsatt jobber med det og at det forhåpentligvis vil være ordnet til/på mandag. Jeg tviler nå litt jeg.

Og når andre her har mac fra 2011 så er det ganske tydelig at det er dnb sitt problem. Og ikke java.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har problemer med pc også, både W-vista, XP, 7... Drittbank! Er veldigveldigveldig lei av alle feilene nå. Kommer meg inn 1/200 ganger jeg skal inn i nettbanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...