Gå til innhold

DNB nettbank...fryktelig ustabil!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns at DNB nettbank har blitt frytelig dårlig etter fusjonen og de nye nettsidene kom...

Det er mye nedetid, og ofte klarer jeg ikke å logge meg inn, selv om jeg alltid bruker samme browser, har oppdatert Java osv.

I går gikk det greit å logge seg inn, men i dag går det verken med Firefox eller Safari (jeg er MAC-bruker, og bruker kodebrikke for å logge meg inn).

Flere som ikke klarer å logge seg inn i dag?

Anonym poster: 7b5e4dc4a6610a9d7360580e92f25a48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som klarer å logge seg inn i dag?

På forhånd takk for svar :)

Anonym poster: 7b5e4dc4a6610a9d7360580e92f25a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som klarer å logge seg inn i dag?

På forhånd takk for svar :)

Anonym poster: 7b5e4dc4a6610a9d7360580e92f25a48

Jeg har vært inne i dag. Null problem her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Merker at den er ustabil.

Trodde det var pc`n min som er treg, men merker det på jobben også.

Både bedriftsbank og min private.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjelden eller aldri problemer med dem (heller ikke i dag).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest navnelapp

Ingen problem. På mandag var det noko ustabilitet, det sto på nettavisene, men i går og i dag har det gått fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også ofte problemer og de skriver ofte om problemer med nettbanken sin på facebook så noe er det nok i det.

Anonym poster: c4303210c70f161a52ca144beb5de201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte problemer fra MACen. Men jeg har aldri opplevd problemer når jeg bruker PCen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne meldingen la de ut på facebook i går kveld:

DNB

Sliter du med å få gjort det du skal nettbanken i kveld? Du er dessverre ikke alene - men driftsleverandøren vår har satt alle kluter til og jobber med å få dnb.no tilbake til normalen igjen. Vi beklager at mange opplever å ikke få gjort det de skal akkurat nå, og kommer tilbake med mer informasjon.

Anonym poster: c4303210c70f161a52ca144beb5de201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også at det er ustabilt ofte.. Mye nedetid, tregt og ofte problemer med å logge inn..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et snodig problem med DNB sist uke. Jeg fikk ikke overført noe penger til min brukskonto fra min lønnskonto fordi jeg måtte skrive inn hvor mange ØRE jeg skulle ha i summen..men når jeg skrev inn øre også (?) så gikk ikke det heller. :fnise: skikkelig kjipt, siden jeg trengte penger der og da.

Anonym poster: 660ccf4920ea2d5d831a05ca151c8338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke inn, har mac java versjon 1.5...

jeg kontaktet DNB nettbanken og de sa at etter den 26.juni har det oppstått en feil i systemene deres for mac brukere med versjon 1.5.30.

Jeg kan ikke bruke personlig kode en gang da disse appletene gjør at nettleseren min henger seg opp.

Tilbakemelding fra nettbank er som følger :

Det har oppstått et problem med innlogging for de med Mac.maskiner med Java 1.5.30 og eldre etter en oppdatering 26. juni.

Det arbeides nå for fullt med retting og planlagt produsjonssetting i morgen.

Inntil det så må du logge inn med Personlig kode og Engangskode eller benytte en annen datamaskin.

Forhåpentligvis blir det snart iorden :)

Endret av Lilasc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært VELDIG ustabilt i det siste.. Sliter nesten hver gang jeg skal logge meg inn og er inne ca. 6-7 ganger i løpet av en uke. Får heller ikke oppretta BSU... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tredje dagen nå at DNB sin nettbank ikke virker for oss som har Java 1.5.30 og Macbook Tiger som f.eks er 3 eller 4 år gammel (ikke akkurat en "gammel" data...).

Jeg varslet DNB om dette problemet for 50 timer siden, og de har fortsatt ikke rettet feilen.

Uttrolig dårlig syns jeg, er det bare 2-3 som jobber i IT avdelingen i Norges største bank eller...? :sjenert:

Anonym poster: 7b5e4dc4a6610a9d7360580e92f25a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNB

Ingen drømmemelding på en fredag formiddag, men driftsleverandøren vår opplever problemer som fører til at en del av våre kunder ikke får logget inn på dnb.no. Vi er lei oss for at noen må vente litt på oss igjen i dag, men kan forsikre om at alle kluter er satt til. Vi håper det ikke tar så lang tid før alt er i orden.

Denne la DNB ut på Facebook for 3 timer siden.

Anonym poster: c4303210c70f161a52ca144beb5de201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er tredje dagen nå at DNB sin nettbank ikke virker for oss som har Java 1.5.30 og Macbook Tiger som f.eks er 3 eller 4 år gammel (ikke akkurat en "gammel" data...).

Jeg varslet DNB om dette problemet for 50 timer siden, og de har fortsatt ikke rettet feilen.

Uttrolig dårlig syns jeg, er det bare 2-3 som jobber i IT avdelingen i Norges største bank eller...? :sjenert:

Anonym poster: 7b5e4dc4a6610a9d7360580e92f25a48

Hehe, jeg kan skrive under på at mange IT avdelinger er håpløst underbemannet. "Sette alle kluter" til er nok å se på saken samtidig med alt annet som bare MÅ gjøres i tillegg, derfor kan det nok ta litt mer tid enn en eller annen administrativ leder ser for seg :P

Hjelper jo heller ikke at Apple ikke helt har fått til dette med Java. En del kjipe bugs som jeg rett og slett aldri opplever på Windows plattform. Men bør vel Påpeke at Tiger faktisk begynner å bli ganske gammelt nå, for man har jo både Leopard og Snow Leopard mellom nyeste versjon (Lion), og til høsten kommer Mountain Leopard. Apple er heller ikke like flinke til å bevare bakoverkompatibilitet med tidligere versjoner som Microsoft.

Anonym poster: 12953d2878d1011c14d45fd1d65d6655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cessie

Nettbanken er en av grunnene til at jeg byttet fra DNB til Sparebanken Sogn og Fjordane... Det er bare en gang jeg har hatt problemer med nettbanken etter at jeg byttet, og den er mye enklere å bruke enn DNB sin nettbank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selv problemer med DNB sin nettbank i dag.

Anonym poster: 0e39adc46bcf76b3c3abb21f37c69102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNB virker useriøse på Facebook, sitat:

"Brudd i en kabel er aldri moro, og i alle fall ikke når det fører til at folk ikke får logget inn på nettbanken sin! Men nå er ny kabel på plass, og innlogging på dnb.no skal fungere som normalt - vi beklager til dere som måtte vente på oss i dag. Mens nettbanken strevde, var det en liten bankfrøken som tegnet denne nye logoen til oss. Var ikke den fin?"

"Brudd i kabel"? Yeah right...det var ikke den forklaringen jeg fikk av kundeservice (tre ganger) i alle fall. Men, men mulig at de har hatt brudd i en kabel i tillegg til alle de andre problemene de også har. :filer:

DNB har skrevet på Facebook at nettbanken virker nå, men det virker fortsatt ikke for Mac brukere!

Hm...på tide å bytte til Nordea eller Skandiabanken?...:lur:

Anonym poster: 7b5e4dc4a6610a9d7360580e92f25a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...