Gjest NozMonster Skrevet 27. juni 2012 #1 Del Skrevet 27. juni 2012 Først og fremst- Gratulerer så mye med seieren av goodiebagen! Nå har det seg slik at jeg er et fryktlig nyskjerrig vesen, og bare ordet "goodiebag" får jo nyskjerrigheten til å stige enda litt mer om mulig! ....sååååh- har du lyst til å kurere nyskjerrigheten min (og sikkert mange andres) ved å fortelle meg (oss) hva denne goodiebagen innholdt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 27. juni 2012 #2 Del Skrevet 27. juni 2012 Bra noen tok ansvar! Jeg er nemlig fryktelig nysgjerrig selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. juni 2012 #3 Del Skrevet 27. juni 2012 Bra noen tok ansvar! Jeg er nemlig fryktelig nysgjerrig selv Godt vi er fler! ....meeeen- da er det vel bare å sette seg ned å vente på at MiniMjau skal oppdage denne tråden da....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. juni 2012 #4 Del Skrevet 27. juni 2012 miiiiniiiimjaaaauuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 28. juni 2012 #5 Del Skrevet 28. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. juni 2012 #6 Del Skrevet 29. juni 2012 tar å linker denne tråden til MiniMjau jeg, så kanskje hun endelig svarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 29. juni 2012 #7 Del Skrevet 29. juni 2012 Ja, hei! :-D Vil dere ha nøye beskrivelse med merkenavn og produkttype? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. juni 2012 #8 Del Skrevet 29. juni 2012 Kjapp oppsummering duger for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. juni 2012 #9 Del Skrevet 29. juni 2012 bare så lenge vi forstår hva det er så MiniMjau? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 30. juni 2012 #10 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Innholdet i goodybagen: Dr Hauschka bodylotion 2 lebestifter (en knallrød YSL og en orangeaktig fra Viva la diva) En knallblå eyeliner fra YSL Pudder fra Viva la Diva Olay anti aging krem Hårprodukter: Redken acrylic shape 15 (hårgele/krem) L'oreal Frostjelly tecniart (hårgele) L'Oreal Professionel Mythic Oil Colour Glow Oil (hårolje, parabenfri) L'Oreal London Addixion Sprax delight (hårspray) L'Oreal London Addixion bouncy wax (hårvoks) Matrix Total Results repair innpakning/balsam Endret 30. juni 2012 av MiniMjau 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 30. juni 2012 #11 Del Skrevet 30. juni 2012 oii, så heldig du er MiniMjau! Denne goodiebagen er verdt en del den altså.. Tusen takk for at du kurerte min (vår?) nyskjerrighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 1. juli 2012 #12 Del Skrevet 1. juli 2012 Ja, det er varer for masse penger, men lite jeg personlig har bruk for, bortsett fra bodylotioin og håroljen som jeg vet er uten parabener. Blir nok julegaver og slik :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. juli 2012 #13 Del Skrevet 1. juli 2012 Tåler du ikke parabenene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 1. juli 2012 #14 Del Skrevet 1. juli 2012 Prøver å holde meg unna de, spesielt nå med baby i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. juli 2012 #15 Del Skrevet 1. juli 2012 ooohhh så du har baby i magen ja- gratulerer så mye! er det førstemann? Du har ihvertfall mange fine gaver ut året ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. juli 2012 #16 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) dobbelpost Endret 1. juli 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå