Gå til innhold

Kaos i hodet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp truffet drømmemannen med STOR D!!!

Han er alt jeg har lett etter, vi har det kjempe fint sammen på alle måter, og har de samme følelsene for hverandre. Trodde egentlig aldri at jeg ville føle så mye for en person.

Han har levd et ungkarsliv i mange år, med festing, ONS, roting med mange damer osv, mens jeg har levd et rolig familieliv i de siste årene som har gått.

Han sier han er ferdig å rase i fra seg (er i begynnelsen av 30-årene)og klar for å slå seg ned. Han sier jeg er den rette og at han ikke har følt det på denne måten før.

Jeg har hatt svært få sex-partere i løpet av mitt liv, mens han har en lang, lang liste, uten at jeg har spurt (men jeg forstår det sånn). Nå blir jeg ikke å spørre heller, da antall sengepartere han har hatt, ikke er noe jeg vil vite...

Jeg er ikke en sjalu person, men vi bor på et lite sted, og jeg føler at i annenhvert hus her, har han hatt seg en eller annen dame/useriøse flørteforhold. Og på en eller annen dum måte, så stikker det litt, selv om jeg tvinger de følelsene bort like fort.

Han er en skikkelig blid og glad kar, smilende, kanskje litt småflørtende, så jeg forstår at jenter faller for han. Det jeg ikke forstår er hvorfor han liker akkurat meg. Lille, rolige, kjedelige meg...???

Vet ikke akkurat hva jeg vil med dette innlegget, kanskje bare få ut kaoset i hodet.

Jeg er nyforelska, redd for at han skal miste interessen, kjenner den DUMME sjalusien komme snikende og jeg trenger noen beroligende ord, om at det som skjer, det skjer og at jeg skal nyte denne tiden, uten å bli helt rar.

Anonym poster: 148a9baf74271dc1bceebe7f135f3c91

Anonym poster: 78a9050ba33a5380f6d566fa3d0e4188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :)

Jeg er egentlig positiv av natur, men noe har skjedd med hodet mitt de siste dagene. Enn hvis-enn hvis...

Anonym poster: 78a9050ba33a5380f6d566fa3d0e4188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som meg for 3 år siden. Jeg skjønte heller virkelig ikke hvorfor kjæresten min ville være med meg, av alle!

Mitt tips er å ta det med ro, ikke tenk så mye på fortiden. Om han vil slå seg til ro, så ser han nok på deg som et bra alternativ, noe han kan trives med. ( Imotsetning til alle Ons& korte forhold han har hatt ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...