Gå til innhold

Jeg vurderer å gjøre noe sykt...

Gjest Hemmelig

Anbefalte innlegg

God idé! Neste gang jeg liker ei skal jeg søle over kontor pc'n hennes og kalle det for melis. ;)

Bland biiiiiittelitt melis i smørja (så det blir litt søtt, og derfor ikke det minste mistenkelig), gnukk det godt utover en bolle eller noe, og gi henne. Da får hun smaken på deg, vøtt. :nigo:

Edit: Det funker sikkert for TS og eggløsningsslimet, også. :jepp:

Endret av Raven Emerald
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bland biiiiiittelitt melis i smørja (så det blir litt søtt, og derfor ikke det minste mistenkelig), gnukk det godt utover en bolle eller noe, og gi henne. Da får hun smaken på deg, vøtt. :nigo:

Edit: Det funker sikkert for TS og eggløsningsslimet, også. :jepp:

Haha så nasty!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

det er ikke lukta av mensenblod de blir på hugget etter. det er stoffer du skiller ut fra kroppen under eggløsning. det har ingenting med mensenblod å gjøre...

troll

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det funker ikke. Jeg har prøvd. Han flørter bare med andre. Jeg har til og med sagt til han at han er kjekk, men jeg fikk ingen respons.

da er det vel faen meg på tide å innse at han ikke er interessert. og det gjør han jo rett i. maken til hjernedødt forslag(om å smøre mensblod på tingene hans) skal man lete lenge etter. han merker vel at du er umoden og styrer unna deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit. Da går jeg for Raven Emeralds forslag om eggeløsningsslim istedet.

Det er gjennomsiktig og synes mindre. Jeg smører litt på eplet eller pæra som han alltid har med seg til lunsj.

Jeg skal gi tilbakemelding og fortelle hvordan det gikk.

Hahaha, og hvis du får draget på han har du selvsagt tenkt å fortelle hvordan han ble fortryllet av deg?

God idé! Neste gang jeg liker ei skal jeg søle over kontor pc'n hennes og kalle det for melis. ;)

:fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du, jeg vet det virker. Han kommer til å falle for deg garantert.

Anonym poster: 4e1549edbda85de524a31b41e5f6ef31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hahahahahaha

Du, jeg tror du må ha misforstått ett sted. Det er ikke mensblodet som virker slik. Men den slimproppen med eggeløsningen.. Men, så må du også ta dette med en god klype salt, siden det er gammelt OVERTRO. Og sånt virker ikke lenger. Ny tid = Ny energi.

Og kanskje du går og sniffer etter feil mann. Jepp. Det gjør du ja. Hvor er han blonde du så for en tid siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde seriøst frika helt ut hvis jeg hadde funnet blod på tingene mine og godt brukt bindt under dørmatta mi...

Men så er jeg jo ikke en mann heller da.. Og godt er det.

Mye sykt vi damer kan gjøre for å få litt oppmerksomhet av en mann :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg kjæreste uten å bruke mensblod, er jeg unormal? :grine:

Anonym poster: 6f1c281050ae9ee7b9726d34c68e0dd7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..

Hvordan greide du det a? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heldiig :)

Og jeg fikk meg kjæreste uten å flørte engang. Ikke jaktet jeg, ikke var jeg på fest. Ingenting. Allikevel ble jeg plukket opp, som en moden plomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, nå når du nevner det kom jeg på en passe avskyelig historie jeg ble fortalt som liten, og senere fikk jeg den dessverre bekreftet. Det var vist ei kvinne i gamlegården, som hadde kjøpt en hvit gårdskjole med røde prikker til et kommende bryllup. Uansett, hun vasket den godt inn med såpe, og fargen forsvant på kjolen. Hun ville gjerne ha de røde detaljene mer markende ei en gang, og tilfeldigvis hadde hun sin menstruasjon i akuratt den uka. Mer detaljer trenger jeg forhåpentligvis neppe.

I følge ho selv ble kjolen så sprayet ned med parfyme for å fjerne lukt samtidig som fargen besto, og det var vist ikke mangel på komplimenter fra stakkers uvitende kvinner om hvilken nydelig kjole det var. Om det ga henne flere menn vet jeg ikke, ho var faktisk godt gift med ulike menn i sin levetid, men verken denne historien eller din TS, får meg ikke akuratt til å vente i glede på menstruasjonsukene. Fysj.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, er du en avviker, eller? :haar:

Søk psykologhjelp så snart som mulig for å få hjelp til å bli normal igjen.

Mine dypeste medfølelser :klemmer:

Anonym poster: 3e68c8d4372edfad42cba7a1dcb7e539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarandus

Hadde menn vært ekstra gira på kvinnfolk som har mensen hadde vi kanskje ikke blitt så mange flere - for kvinner er eggløsning det mest fruktbare. Prøv litt eggeløsningsslim isteden du, da er dere nok gift snart skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minner meg litt om svart magi nesten... :sjenert:

Kvinnelist på høyt plan. :lur:

Anonym poster: edabd76461841ae0d374455f740e8e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei nei....

Det hjelper ikke å gni mensen blodet ditt rundt omkring han, det er ikke blod-lukta mannen reagerer på...

Gå bort til han, sett han ned på en stol, snu deg, dra buksa ned og bøy deg fram. Stapp så musa di så godt du kan foran ansiktet hans, så vil du nok se at han smelter av "lyst" av hormon lukta :kline:

Anonym poster: 49947d0472d7101ad10a5efbb61e3dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troller ikke. Jeg ba pent i første innlegg om å få slippe spekulasjoner om trolling.

So obviously TROLL! Jada, du skrev at du ikke troller, men det betyr ikke at du ikke gjør det.

Anonym poster: b843dea44fb584a0c8e6c28eeb20b7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...