Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Irritert
Skrevet

iom det er idioter som irriterer vettet av deg. Beste måten å ta igjen på?

Jeg kommer til å bruke høytrykk spyleren på vedkommende neste gang han dukker opp. På full styrke.

Kanskje raketter, etter å ha blitt inspirert av annen tråd.

Hva hadde du gjordt? gjelder både tenkelige og utenkelige situasjoner. Og nei, ikke skriv om å prate med personen :kjefte: Nytter ikke, er poenget. moralister kan holde seg vekke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

En Idiot tar igjen på en annen idiot...............klassiskt

• Liker 1
Skrevet

Hva enn du gjør så bør du i hvert fall la være å bruke raketter, sjansen er stor for at vedkommende ender opp med hørsel eller øyeskade, om ikke begge deler.

AnonymBruker
Skrevet

Ved å leve et langt og lykkelig liv.

Anonym poster: 38cab3f846cb4d3e39d9495624e22497

AnonymBruker
Skrevet

Haha er nettopp i en hevnaksjon selv!

Nettop flyttet ut fra samboeren, en komplett idiot, men har enda nøkkelen til leiligheten. Mens han var på jobb låste jeg og bestevennina mi inn, åpnet et par bokser med sardiner og kattematgrøt og la dem under senga.

Herlig med barnslig glede!

Anonym poster: 0f767e2740d2df7eaed713707789b7bd

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nettop flyttet ut fra samboeren, en komplett idiot, men har enda nøkkelen til leiligheten. Mens han var på jobb låste jeg og bestevennina mi inn, åpnet et par bokser med sardiner og kattematgrøt og la dem under senga.

Skal man først ta hevn så burde man gjøre det mye bedre en det.

• Liker 2
Gjest Irritert
Skrevet

:nigo: i like :jepp:

Eller gjøre som den fortellingen (myte?) om den forsmådde som puttet reker inni gardinstenger?

eller dynke undertøyet hans/ hennes i et ellerannet, la de tørke og legge de i skapet. uten at jeg helt vet hva målsettingen med slik handling er. antar det vil stinke bensin av ham ettervert.

:popcorn:

Gjest Gjest
Skrevet

En Idiot tar igjen på en annen idiot...............klassiskt

Hmm.. tror vi har selveste oppskriften på hvordan en trafikkulykke i Oslo sentrum som regel skjer.

Skrevet

La de vær, de klarer fint å drite seg ut på egen hånd. :klaske:

AnonymBruker
Skrevet

du burde tatt tannbørsten hans å putta den i rompa for så å legge den tilbake.

Anonym poster: 8c34458b4a1252e93b5f66528d0f6909

AnonymBruker
Skrevet

Gå på do, og tørk deg med vedkommende sine rene håndklær.

Anonym poster: 1530671b9740e7c2a6a3a67ae55b0231

• Liker 1
Skrevet

Åpne en gammelost og "mist " den under kjøkkenbenken via hullet der avløpet kommer opp. Vil aldri finne ut hvor lukta kommer fra :-)

Gjest utoginn
Skrevet

Ta knotten av en rørstol, hell i melk og sett knotten godt fast igjen. Etter noen måneder gjæring spretter knotten av... hehe

Legg en kjøttbit oppå kjøkkenskapet

Skrevet

Gjennomsnittlig alder 12 i denne tråden ?

Hevn gagner verken deg eller "offeret". Den beste henven er å heve seg over det på en fin måte.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Rekeskall inni hulrommene på gardinstengene er også en klassiker :lur: :lur: :lur:

Skal man først hevne seg på en idiot må man gjøre det såpass elegant at det ikke slår tilbake på en selv. Google ultimat hevn og du kan få inspirasjon - og masse underholdning :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

for alt jeg vet er det du som er idioten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...