Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2012 #1 Del Skrevet 26. juni 2012 Han jeg er forelsket i er på festival og jeg er hjemme. Han har ringt meg hver eneste dag, flere ganger om dagen og om natta for å snakke med meg. Men plutselig ikke svarer på meldinger eller ring? Har ikke hørt noe fra han siden i går? Begynner å bli beymret. Mange vil sikkert si at han har funnet seg en ny jente, men jeg er ganske sikker på at han ikke har gjort det. Gidder ikke forklare hvorfor, men jeg er veldig sikker på at det ikke er grunnen! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. juni 2012 #2 Del Skrevet 26. juni 2012 Tom for batteri? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crizpo Skrevet 26. juni 2012 #3 Del Skrevet 26. juni 2012 Kan det være en mulighet for at han tom for strøm da? Eller mistet mobilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 26. juni 2012 #4 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg foreslår at du venter i hvert fall 24 timer til før du begynner å bekymre deg. At du ikke har hørt fra han "siden i går", kan ha helt naturlige årsaker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #5 Del Skrevet 26. juni 2012 Om det er en typisk festival der man sover i telt så er det ikke sikkert at man får ladet opp telefonen. Hva skjer når du prøver å ringe han? Ringer det i det hele tatt eller kommer du bare til personsvar? Anonym poster: dd8c48a5e3ef7bd664944123d028abc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 26. juni 2012 #6 Del Skrevet 26. juni 2012 Er han sammen med noen kompiser som du kunne spør ? Bare for å si at du er bekymret da han brøt mønsteret brått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2012 #7 Del Skrevet 26. juni 2012 Det ringer når jeg ringer:P Altså han har strøm på mobben.... TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 26. juni 2012 #8 Del Skrevet 26. juni 2012 Gi mannen litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2012 #9 Del Skrevet 26. juni 2012 hvorfor skal jeg gi han tid? Har ikke hørt noe på snart 1 døgn, er ikke det nok tid? Han har ringt meg og sendt medinger flere ganger om dagen 3-7 ganger hver dag og nå svarer han ikke! Han er ikke den typiske drittsekken, jeg kjenner han såpass... Blir så irritert og redd noe kan ha skjedd med han :/ TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alibi Skrevet 26. juni 2012 #10 Del Skrevet 26. juni 2012 Altså, hvis han er på festival er det jo ikke nødvendigvis slik at han har telefonen på seg hele tiden. Synes ikke du skal bekymre deg, han gir nok svar fra seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #11 Del Skrevet 26. juni 2012 Det er fort gjort å miste telefonen sin. Har han pleid å ringe deg og sende deg meldinger i løpet av dagen så er det rart at han brått ikke vil ha kontakt med deg lenger, veldig lite sannsynlig. Hadde det skjedd han noe, så hadde du nok også fått vite om det. Har han mistet telefonen så er det ikke så rart han ikke svarer, og får da heller ikke lånt telefon for å si ifra til deg uten nummeret ditt Anonym poster: 9f8fbeb97cfcb527603418728b6b3c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. juni 2012 #12 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg opplevde også dette engang, og da hadde han mistet mobilen og noen hadde stjålet den mens han sov. Så tror du kan ta det med ro inntil videre iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 27. juni 2012 #13 Del Skrevet 27. juni 2012 Det ringer når jeg ringer:P Altså han har strøm på mobben.... TS Hørte du omsider fra han TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #14 Del Skrevet 27. juni 2012 når jeg drar på festival, så er jeg ikke der for å prate i tlf men for ¨å være med folka. kansje han bare innså det. Anonym poster: e1118902a973a0cb4561d8841744b41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå