Katrinemor Skrevet 9. februar 2004 #1 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei alle sammen! Jeg har nå 10 dager igjen på min hovedoppgave som jeg har STORE problemer med Jeg skal ved hjelp av excel utarbeide en mal som kan benyttes til budsjettering av innkjøp av kontorrekvisita. Også skal jeg utarbeide en innkjøpsmanual som dekker typer innkjøp i en bedrift. Er det noen her som driver med innkjøp som kan hjelpe meg? Eller er det noen av dere der ute som kan henvise meg til en nettside om innkjøp?Hva skal være med i en slik oppgave. Jeg har prøvd å søk på nettet, men uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 9. februar 2004 #2 Del Skrevet 9. februar 2004 Kan du si noen hvilket nivå denne oppgaven skal levers på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2004 #3 Del Skrevet 9. februar 2004 Hovedoppgave er vel noe man skriver i siste studieår, regner med det er i 3. årskurs, eller 5. årskurs på høyskole/universitet? Snakk med veilederen din, vedkommende kan sikkert hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrinemor Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 10. februar 2004 Dette er ikke noe form for høyskolenivå, jeg går på MI Advokatsekretær. Vi har 5 obligatoriske oppgaver vi må levere for å få lov til å gå opp til eksamen. Nå er vi på den tredje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå