Gå til innhold

Forelsket i en på 30


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg nå? Lurer litt på om han ser på meg som en dame og kjæresteevne, eller om han bare ser på meg som et barn. Foreldrene til venninna mi møttes da hun var 16 og han 31, så det finnes jo slike tilfeller. Hvordan ser 30-årige menn egentlig på 17-årige jenter? Blir der glade om en lekker ungjente liker dere, eller er det bare latterlig? Det skal sies at jeg er oppegående til å være 17 år. (Ikke vits i å pirke på skrivefeil eller noe for å ta meg på dette, gidder ikke å lese igjennom :PP Ser det er om å gjøre å "ta" folk her på forumet)

Anonym poster: 2c104e03eac86934d9149fca97ee2e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle 17-åringer er "oppegående til å være 17 år" og en mann på 30 som er interessert i ei på 17 vil jeg bare kalle umoden og ekkel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En normal 30 åring er ikke interesert i en 17 år gammel jente.

Nei, veldig mange sier dette. Men hva med faren til venninna mi da? Han er helt tydelig oppegående, og har holdt sammen med kjæresten som var 16 da de møttes. De fikk tre barn og giftet seg. Hva mener du om dette da? Han er IKKE uglesett av noen i bygda!

Anonym poster: 2c104e03eac86934d9149fca97ee2e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle 17-åringer er "oppegående til å være 17 år" og en mann på 30 som er interessert i ei på 17 vil jeg bare kalle umoden og ekkel.

Vel, hadde du kjent meg tror jeg kanskje du hadde skjønt hva jeg mener. Jeg er ingen fjortiss, og har aldri vært det. Er dessuten en 6er-elev, selv om jeg vet at dette ikke nødvendigvis har noe å gjøre med hvor oppegående man er. Uansett - jeg skiller meg faktisk ut blant 17-åringer.

Anonym poster: 2c104e03eac86934d9149fca97ee2e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å nærme meg 30, men kunne aldri vært sammen med en på 17. Nå er jeg kvinne som liker menn, men allikevel. Det er noen menn på min alder som liker så unge jenter, men de blir gjerne sett på som litt taperaktige, og de jeg kjenner som er sammen med så unge jenter er ganske umodne av seg og vil helst ikke ha barn på en stund eller bli samboer, men fortsatt feste og leve livet. Det finnes sikkert unntak, men jeg tror ikke du skal satse på at han er interessert.

Mener forresten ikke omtrent alle jenter på 16-18 at de er modne for alderen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg er også småbetatt av sjefen, han er 40, jeg 18!!! Du er ikke alene TS :gjeiper:

Anonym poster: d05692104f3624f57de19ff770eab634

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 62 år som er veldig moden for alderen. Jeg ville ikke hatt noe mot å ha en dame på 16 år. Kjenne den faste rompa hennes gnikke seg mot meg. Klemme på de nydelige puppene hennes. Mmmmm...

Men det er sikkert fordi jeg er så moden for alderen så at jeg ikke bryr meg om alder. For meg er det bare et tall.

Anonym poster: d2a457702d0ccbf7bbe59e0141d01896

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrigperen

Jeg er en mann på 62 år som er veldig moden for alderen. Jeg ville ikke hatt noe mot å ha en dame på 16 år. Kjenne den faste rompa hennes gnikke seg mot meg. Klemme på de nydelige puppene hennes. Mmmmm...

Men det er sikkert fordi jeg er så moden for alderen så at jeg ikke bryr meg om alder. For meg er det bare et tall.

Anonym poster: d2a457702d0ccbf7bbe59e0141d01896

Hehe, jeg ville ikke latt en 62-åring ta meg på puppen. Men meg om det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, veldig mange sier dette. Men hva med faren til venninna mi da? Han er helt tydelig oppegående, og har holdt sammen med kjæresten som var 16 da de møttes. De fikk tre barn og giftet seg. Hva mener du om dette da? Han er IKKE uglesett av noen i bygda!

Anonym poster: 2c104e03eac86934d9149fca97ee2e77

Nettopp. På bygda.

Det er en grunn til at man ser på dette som et bygdefenomen.

Anonym poster: 9aff7674577f57ed081464a0138407d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 62 år som er veldig moden for alderen. Jeg ville ikke hatt noe mot å ha en dame på 16 år. Kjenne den faste rompa hennes gnikke seg mot meg. Klemme på de nydelige puppene hennes. Mmmmm...

Men det er sikkert fordi jeg er så moden for alderen så at jeg ikke bryr meg om alder. For meg er det bare et tall.

Anonym poster: d2a457702d0ccbf7bbe59e0141d01896

Haha....ok, skulle akkurat til å kommentere denne, men så tok det meg noen sekunder å skjønne at det var ironi :fnise:

Anonym poster: 9aff7674577f57ed081464a0138407d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker 17-årige jenter. Er 30. Og oppegående.

Anonym poster: 2c104e03eac86934d9149fca97ee2e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker 17-årige jenter. Er 30. Og oppegående.

Anonym poster: 2c104e03eac86934d9149fca97ee2e77

Tror ikke de fleste at de er oppegående? ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrigperen

Jeg liker også menn på 30, og er like gammel som deg. Vet om mange KJEKKE menn på 30. Likevel tror jeg ikke du skal håpe at han liker deg. De fleste på den alderen foretrekker noen som er over 25.... Dessverre.. Uansett hvor bra vi ser ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de fleste at de er oppegående? ;)

Vel, fordi jeg er lege vil jeg kunne påstå at jeg er ganske så oppegående. Og går bare etter oppegående jenter - enten de er 30 eller 17. (Regner med masse hets nå, etter som jeg påstår at leger er oppegående...)

Anonym poster: 2c104e03eac86934d9149fca97ee2e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er lite liv i tråden!!!!

Anonym poster: 2c104e03eac86934d9149fca97ee2e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrigperen

Før var det legning folk var helt hysterisk rundt, nå er det alder. Hva blir det neste?

Enig! Folk er hysteriske... I et par hvor jenta er en del yngre enn han, blir ofte sett på som et "offer". Sjønner ikke hvorfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, fordi jeg er lege vil jeg kunne påstå at jeg er ganske så oppegående. Og går bare etter oppegående jenter - enten de er 30 eller 17. (Regner med masse hets nå, etter som jeg påstår at leger er oppegående...)

Anonym poster: 2c104e03eac86934d9149fca97ee2e77

Jeg er spesialsykepleier. Og jeg kan love deg at dersom en av legene hos oss som er rundt 30 hadde hatt en jentunge på 17 år til kjæreste, så hadde det blitt sett på som meget spesielt. Regner med at dette hadde vært noe denne legen hadde forsøkt å hemmeligholde for enhver pris, hvertfall på en arbeidsplass som befolkes av oppegående, høyt utdannete og velorienterte mennesker. Ærlig talt; ikke har jenta lov til å drikke alkohol, ikke kan hun ta lappen, hun er HALVVEIS gjennom VGS... Nei, jeg hadde definitivt mistet all min respekt for vedkommende lege.

Kjære TS. Skjønner at du er betatt, du kommer antakeligvis til å bli betatt dusinvis av ganger ila de neste 10 årene, dersom du kommer deg ut av bygda og ut i den store verden (noe jeg anbefaler på det sterkeste. Tror egentlig at du bare kjeder deg nå, og trenger å føle deg litt rebelsk ved å falle for en "gæmlis"). Det å evt bli kjæreste med en som er 13 år eldre enn deg er svært uheldig på lang sikt. Tenk på hvor gammel far barna dine kommer til å få! Evt så vil han kanskje manipulere deg til å få barn før du er klar for det, fordi han blir klar lenge før deg. Maktforholdet blir ofte svært skjevt, da mannen har 13 år mer livserfaring, og er intellektuelt og økonomisk overlegen. Og tenk at dette er en godt voksen mann som er vant til en god inntekt, vil han kunne la deg studere en lang utdannelse om du ønsker det (for da må han jo fø på deg; han kan jo ikke spise biffmiddag og reise til Florida om du spiser nudler og nesten ikke har råd til månedskort)?

Du bør holde deg langt unna....

Anonym poster: 790a0ff739f73bd0c0c0b975e2a11f5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...