-Jiinxs- Skrevet 26. juni 2012 #61 Del Skrevet 26. juni 2012 Mener du virkelig at han skulle si "jeg har utvekslet telefonnummer med en kvinnelig kollega" da han kom hjem fra jobb den aktuelle dagen? Jeg tror du legger litt mer i dette enn det faktisk er. Da hadde hun hvertfall tiltet! Og til dere andre som har nummere til andre kollegaer, enten de er kvinner enn menn, så er dere en gjeng med tøser! [sarkasme] 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #62 Del Skrevet 26. juni 2012 Ja, jeg hadde i alle fall blitt sur. Hvorfor tar han ikke telefonen når jobben ringer? Nest etter meg er jobben det viktigste å svare i telefonen for! Anonym poster: 6e9dc0c5a485eff51f9e29a8ed85d279 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 26. juni 2012 #63 Del Skrevet 26. juni 2012 Helt normalt å ha nr til kolleger på telefonen. Jeg har nr til alle mine kolleger og sørger for at nye får nr mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. juni 2012 #64 Del Skrevet 26. juni 2012 Its this for real ? Hva galt er det å ha nr til folk du jobber sammen med? Kjæresten min har da nr til alle kvinnene han jobber sammen med. Er ikke noe galt med det, du er alt for mistenksom og sjalu, kontrollerende og eiesyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2012 #65 Del Skrevet 26. juni 2012 Hvis TS er hun dama som har startet så fordømt mange tråder om latterlige sjalusi issues så snakker vi om så håplås og langvarig sjalusi at jeg "slår opp" med TS. Det vil si jeg orker ikke svare på de dumme spørsmålene lenger. At typen hennes har klart å LEVE med sjalusien hennes er en bragd. Hvis han evner å utnytte tålmodigheten sin på andre områder kan han drive det langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 26. juni 2012 #66 Del Skrevet 26. juni 2012 Hvis TS er hun dama som har startet så fordømt mange tråder om latterlige sjalusi issues så snakker vi om så håplås og langvarig sjalusi at jeg "slår opp" med TS. Det vil si jeg orker ikke svare på de dumme spørsmålene lenger. At typen hennes har klart å LEVE med sjalusien hennes er en bragd. Hvis han evner å utnytte tålmodigheten sin på andre områder kan han drive det langt. Han har sikkert en dame på si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 28. juni 2012 #67 Del Skrevet 28. juni 2012 Vel, jeg tror han lagret henne som "jobb" fordi han ikke ville jeg skulle se det var en jente! Alt jeg vil ha er åpenhet og ærlighet. Jeg har spurt han flere ganger om han har fått seg venner på jobb og hvordan det er på den nye jobben. Han forteller aldri noe mer enn "det er fint der". Kunne han bare ikke sagt når han kom hjem en dag at hun ene kollegaen gav nummeret sitt i tilfellet han trenger hjelp? Det merkelige er jo at han gav sitt til henne tilbake. Hvorfor skal hun ha hans? For å ringe han og spørre om alt går bra?? Unødvendig! TS Anonym poster: 88d760885c46e85aaf2d2519084aeb88 Men kjære, søte deg. Helt seriøst - uten noen vond mening bak - du trenger virkelig hjelp til å få bukt med dette sjalusiproblemet ditt. Du er utvilsomt sykelig sjalu, og henger deg opp i uskyldige bagateller som du blåser opp på et nivå som er helt skremmende. Jeg må bare spørre: hvordan tror du selv du ville reagert, om han hadde fortalt deg at denne kollegaen hadde gitt ham nummeret sitt i fall han trenger hjelp? Hvis du er helt ærlig med deg selv, ville du ikke uansett reagert på samme måte - med sjalusi og (forhåpentligvis) uberettiget mistanke om foul play? Ærlig talt, ts - hvis noen gir deg sitt telefonnummer, gir du da ikke ditt eget telefonnummer tilbake? Det er da det mest naturlige i hele verden! Hvordan skal hun ellers vite at det er han som ringer? For å ta et eksempel fra min egen jobbhverdag: Hvis jeg har veldig mye å gjøre, og mobilen min ringer, så tar jeg den ikke med mindre jeg har nummeret lagret, og vet at den som ringer virkelig kan trenge hjelp - slik som en nyansatt. Er det familie, venner eller andre kollegaer som ringer, så svarer jeg ikke. Du tror han lagret henne som "jobb" fordi han ikke ville du skulle vite at det er en jente. Det jeg da lurer på, er hvordan du fant ut at det var nettopp hennes nummer som var lagret som "jobb"? Ikke sto det navnet hennes der, og han hadde kun et tapt anrop fra det nummeret. Så... hvordan kunne du konfrontere ham med dette? Du må jo rett og slett ha søkt opp nummeret på nett for å finne ut hvem sitt nummer det er - og da begynner det virkelig å bli ille, TS! DU TRENGER HJELP! Å leve med den typen sjalusi er et helvete, både for kjæresten din OG for deg - gjør noe med det, vær så snill! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #68 Del Skrevet 13. august 2012 Han var utro. Jeg hadde rett. You were wrong! ts Anonym poster: 88d760885c46e85aaf2d2519084aeb88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sløyfe Skrevet 13. august 2012 #69 Del Skrevet 13. august 2012 Min første tanke nå var at: det tror jeg at jeg og ville sagt om jeg hadde så mange i mot meg. Beklager ts, men dette synes jeg var litt rart. Om jeg er helt på viddene her, så beklager jeg for det. Er aldri greit om din kjære er utro! Hvordan fant du ut av det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinn Skrevet 14. august 2012 #70 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Jeg er ganske ekstrem og kontrollerende, men selv jeg synes dette ble for mye (: EDIT: Siden det viste seg du hadde rett: Ikke la dette påvirke ting. I framtiden bør du ikke reagere på noe sånt. Du hadde utrolig uflaks. Endret 14. august 2012 av Quinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 14. august 2012 #71 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Nei, jeg hadde ikke blitt sur pga dette. Tror du bør jobbe litt med din egen usikkerhet så du ikke kveler ham. Leste først nå at han var utro. Da har du sikkert hatt en magefølelse en stund, og reagert på grunn av den. Godt du fant ut av det så kjapt Endret 14. august 2012 av Månestøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2012 #72 Del Skrevet 14. august 2012 Se så. da snudde pipa på samtlige i tråden gitt. Jeg tenker at de aller aller fleste som kjenner sin partner skriver slike innlegg fordi de nettopp kjenner sin partner. Blir litt dumt med alle som skriker om kvelning og sjalusi da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 14. august 2012 #73 Del Skrevet 14. august 2012 Så har vi kun et løsrevet innlegg å basere det på, uten kontekst. Hadde vi levd i akkurat det forholdet selv så hadde vi sikkert sett annerledes på det hele. Men det gjør vi altså ikke. Når det er sagt så synes jeg fremdeles det er en tulleting å bli sur for, og at det er helt normalt å lagre nummeret til folk man jobber sammen med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 14. august 2012 #74 Del Skrevet 14. august 2012 Se så. da snudde pipa på samtlige i tråden gitt. Jeg tenker at de aller aller fleste som kjenner sin partner skriver slike innlegg fordi de nettopp kjenner sin partner. Blir litt dumt med alle som skriker om kvelning og sjalusi da.. Det ligger nok mer bak en de som skriver får fra i sitt første innlegg. Du hadde nok en magefølelse også. Jeg synes folk er alt for raske til å stemple folk som sykelig sjalu. Men TS Tvi - tvi Lykke til på veien til et bedre liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 14. august 2012 #75 Del Skrevet 14. august 2012 Huff, så kjedelig at han var utro. Bra at du stolte på magefølelsen! Det er vanskelig for oss som sitter her å svare på slike tråder. Jeg ville svart det samme hvis jeg leste en ny tråd om dette; at jeg ikke ville blitt sur. Men hvem vet hvordan jeg faktisk ville reagert? Det er mye om forholdet deres vi ikke vet noe om, og det overrasker meg ikke at TS ble beskyldt for å være sjalu. Noen var nok liiitt vel krasse, men som sagt - vi kan ikke vite alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. august 2012 #76 Del Skrevet 15. august 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner. MissStiles, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 15. august 2012 #77 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Så han var utro, leit å høre, sånn er desverre livet du finner deg nok noe bedre:) Endret 15. august 2012 av Anciol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 15. august 2012 #78 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg hadde ikke brydd meg så lenge de ikke hadde snakket hver kveld og sendt masse meldinger til hverandre. Ingen vits i å være sjalu for noe sånnt. Må være slitsomt å være så kontrollerende, og ikke minst slitsomt å være sammen med noen som er det. Ikke rart han ikke ville si noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embleda Skrevet 15. august 2012 #79 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg hadde ikke brydd meg så lenge de ikke hadde snakket hver kveld og sendt masse meldinger til hverandre. Ingen vits i å være sjalu for noe sånnt. Må være slitsomt å være så kontrollerende, og ikke minst slitsomt å være sammen med noen som er det. Ikke rart han ikke ville si noe. Neimen jøss, så frekk du skulle være da. Tipper du ikke har vært i samme situasjon selv? veldig trist å høre TS. Håper det går bra med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå