AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Del Skrevet 26. juni 2012 Da har det seg slik at kjæresten min igjennom 1 år har fått seg ny jobb. Han jobber kun netter sammen med kvinner og menn. Kjæresten min fikk opplæring av en jente som jobbet der igjennom 5 dager. Jeg fant tilfeldig ut at kjæresten min har lagret nummeret hennes på mobilen sin og kaller henne kun for "jobb". Han hadde også ett anrop til henne som var ubesvart. Jeg spurte kjæresten min hvorfor i alle dager han har nummeret hennes, da han omrent ikke kjenner henne en gang. Han mente hun hadde gitt det til han i tilfelle trengte hjelp med noe. (Han kan da spørre noen andre som er på jobb?). Og han hadde ringt henne slik at hun også skulle få hans. Er dette her normalt? Jeg ble kjempe skuffet og forbannet! Han sa i tilegg at han ikke har nevnt dtte til meg fordi han visste jeg ville bli sur! 23 år Anonym poster: 88d760885c46e85aaf2d2519084aeb88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 Populært innlegg #2 Del Skrevet 26. juni 2012 Du er eiesyk og kontrollerende. Anonym poster: 0bf7bd8a148e84d73dc365cc4ebf36d5 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-1 Skrevet 26. juni 2012 #3 Del Skrevet 26. juni 2012 Eg hadde ikkje blitt sur for det nei. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
encore Skrevet 26. juni 2012 #4 Del Skrevet 26. juni 2012 Eh, lol? Nei, det hadde jeg ikke blitt. Kanskje hun kan ting som de andre på jobb ikke kan. Skjerp deg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påtuppa Skrevet 26. juni 2012 #5 Del Skrevet 26. juni 2012 Han får ikke lov til å ha nummeret til en kvinnelig kollega lagra på mobilen? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 26. juni 2012 #6 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg vil påstå at du burde jobbe litt med å stole på kjæresten din. I mine øyne virker det ikke som om det har skjedd noe som burde gjøre deg skuffet og forbannet. Ser ikke hvordan et nummer til jobben kan være et problem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 26. juni 2012 #7 Del Skrevet 26. juni 2012 I alle dager, har du noen grunn til å reagere slik? Hvis kjæresten min hadde reagert på den måten hadde han gått rett på dynga... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 26. juni 2012 #8 Del Skrevet 26. juni 2012 Hadde det vært "skumle" meldinger innvolvert, eller rare unnskyldninger med mistenkelig oppførsel, så hadde jeg skjønt det - men du er klar over hvor mange mennesker det finnes i verden? Og hvor mange av dem som er av det kvinnelige kjønn? For å unngå at han skal ha kontakt med noen så må du nesten låse han inn i et rom uten muligheter til å stikke av, og da regnes det som kidnapping.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 26. juni 2012 #9 Del Skrevet 26. juni 2012 Nei, jeg ville overhodet ikke reagere slik som du gjorde/gjør. Har du noen grunn til å mistro ham pga tidligere hendelser, eller er du bare sykelig sjalu? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 26. juni 2012 #10 Del Skrevet 26. juni 2012 Dette er helt legitimt, klart han skal få lov å ha nummeret til en kollega på mobilen. Jeg syns du overdriver... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2012 #11 Del Skrevet 26. juni 2012 Du er eiesyk, TS. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. juni 2012 #12 Del Skrevet 26. juni 2012 Nei, hadde ikke brydd meg. Jobb er jobb! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alibi Skrevet 26. juni 2012 #13 Del Skrevet 26. juni 2012 Høres ikke ut som du stoler helt på kjæresten din.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 26. juni 2012 #14 Del Skrevet 26. juni 2012 Siden hun hadde han på opplæring, så føler han kanskje at hun er hans "kontaktperson" om han trenger hjelp? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. juni 2012 #15 Del Skrevet 26. juni 2012 Siden hun hadde han på opplæring, så føler han kanskje at hun er hans "kontaktperson" om han trenger hjelp? Neinei, de har sex på doen ved kontoret. Hjelp er oppskrytt :gjeiper: Og anropet betyr "Skal vi gjøre det igjen? " 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 26. juni 2012 #16 Del Skrevet 26. juni 2012 Da har det seg slik at kjæresten min igjennom 1 år har fått seg ny jobb. Han jobber kun netter sammen med kvinner og menn. Kjæresten min fikk opplæring av en jente som jobbet der igjennom 5 dager. Jeg fant tilfeldig ut at kjæresten min har lagret nummeret hennes på mobilen sin og kaller henne kun for "jobb". Han hadde også ett anrop til henne som var ubesvart. Jeg spurte kjæresten min hvorfor i alle dager han har nummeret hennes, da han omrent ikke kjenner henne en gang. Han mente hun hadde gitt det til han i tilfelle trengte hjelp med noe. (Han kan da spørre noen andre som er på jobb?). Og han hadde ringt henne slik at hun også skulle få hans. Er dette her normalt? Jeg ble kjempe skuffet og forbannet! Han sa i tilegg at han ikke har nevnt dtte til meg fordi han visste jeg ville bli sur! 23 år Anonym poster: 88d760885c46e85aaf2d2519084aeb88 Nei jeg hadde ikke blitt sur nei, men om typen min hadde vært like irrasjonell, kontrolerende og maktsyk som det virker som du er, og ikke hadde sitt lyset og frelsen og funnet ut at oppførselen ikke henger på greip hadde jeg vurdert ganske kraftig å gått fra han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanvidd Skrevet 26. juni 2012 #17 Del Skrevet 26. juni 2012 Er dette her normalt? Jeg ble kjempe skuffet og forbannet! Han sa i tilegg at han ikke har nevnt dtte til meg fordi han visste jeg ville bli sur! 23 år Anonym poster: 88d760885c46e85aaf2d2519084aeb88 Syns synd på kjæresten din som ikke kan nevne så normale ting til deg fordi han vet du blir sur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 26. juni 2012 #18 Del Skrevet 26. juni 2012 Skal det være noe å være sur for? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 26. juni 2012 #19 Del Skrevet 26. juni 2012 Wow, du overreagerer TS. Kan du ikek være glad han har lagret henne som 'jobb' og ikke 'Sexy babe'?? Seriøst, han har ikke gjort noe som helst galt, TS. Jeg har alltid lagret tlfnr til de jeg har jobbet med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella90 Skrevet 26. juni 2012 #20 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Seriøst? Endret 26. juni 2012 av Bella90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå