Gå til innhold

"idiotforsikring"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en iPad for noen måneder siden, med såkalt idiotforsikring eller uhellsforsikring som skal dekke skader og tyveri. Nå har det seg slik at jeg mistet ipaden i gulvet, og skjermen knuste + at kameraet ikke virker lenger...

I tillegg har det seg slik at jeg flytter til utlandet om 2 uker. Det kunne ikke ha passet dårligere! De kommer vel sikkert til å ta den inn for å reparere den, og tviler på den kommer tilbAke til meg innen disse to ukene. Jeg ble fortalt at jeg ville bli gitt en ny iPad om den ble ødelagt, men vil tro den må bli helt ubrukelig for at det skal skje... Så nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal kAste den ut vinduet eller bruke en hammer på den. Slik at jeg slipper å vente på reparering + frykt for at jeg har forlatt landet før den kommer tilbake ferdig fikset.

Noen som har erfaringer eller tips? :/

Anonym poster: f713702a4e6dbda1955a28358ad8fd02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ømm ... Idiot!

Den er ødelagt i.o.m at du mistet iPaden i bakken og ødela kameraet.

Herrens ... Dere idioter tenker ikke lengre enn nesetippen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Ømm ... Idiot!

Den er ødelagt i.o.m at du mistet iPaden i bakken og ødela kameraet.

Herrens ... Dere idioter tenker ikke lengre enn nesetippen?

Ja du er jo bare høfligheten selv! Fei for egen dør heretter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Jeg kjøpte en iPad for noen måneder siden, med såkalt idiotforsikring eller uhellsforsikring som skal dekke skader og tyveri. Nå har det seg slik at jeg mistet ipaden i gulvet, og skjermen knuste + at kameraet ikke virker lenger...

I tillegg har det seg slik at jeg flytter til utlandet om 2 uker. Det kunne ikke ha passet dårligere! De kommer vel sikkert til å ta den inn for å reparere den, og tviler på den kommer tilbAke til meg innen disse to ukene. Jeg ble fortalt at jeg ville bli gitt en ny iPad om den ble ødelagt, men vil tro den må bli helt ubrukelig for at det skal skje... Så nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal kAste den ut vinduet eller bruke en hammer på den. Slik at jeg slipper å vente på reparering + frykt for at jeg har forlatt landet før den kommer tilbake ferdig fikset.

Noen som har erfaringer eller tips? :/

Anonym poster: f713702a4e6dbda1955a28358ad8fd02

Ring forsikringsselskapet og forklar situasjonen, kanskje de kan sende den til din nye adresse?

Uansett kan de helt sikkert være behjelpelige til å finne en løsning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller valgt å spørre forsikringsselskapet om en løsning. Å ødelegge den mer enn hva som var et uhell er jo forsikringssvindel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du er jo bare høfligheten selv! Fei for egen dør heretter.

Jeg undertoner det ikke som du vennen. :) Det er en grunn for at det heter idiot forsikring.

Og reprasjonen vil ta desto lengre tid når skjermen er knust enn kun et kamera.

Men er det vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Jeg undertoner det ikke som du vennen. :) Det er en grunn for at det heter idiot forsikring.

Og reprasjonen vil ta desto lengre tid når skjermen er knust enn kun et kamera.

Men er det vanskelig å forstå?

Tappert forsøk på hersketeknikk, Semper, men jeg er ikke vennen din ;)

Begynner å tro at du er sur fordi jeg ikke ville spise middag med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tappert forsøk på hersketeknikk, Semper, men jeg er ikke vennen din ;)

Begynner å tro at du er sur fordi jeg ikke ville spise middag med deg?

Jeg har aldri bedt deg med på middag. Fint forsøk på latterliggjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri bedt deg med på middag. Fint forsøk på latterliggjøring.

Du gjorde faktisk det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller valgt å spørre forsikringsselskapet om en løsning. Å ødelegge den mer enn hva som var et uhell er jo forsikringssvindel.

Nåja, poenget er at det er umulig å bevise at noe er blitt ødelagt med vilje, det er det som er så fint med den kløneforsikringen. Det er bare å slippe den fra en høy etasje, evt. bare slenge den så hardt som overhodet mulig, og si at man "mistet den ned når man var på fjelltur" osv. det er klin umulig å finne ut av.

Anonym poster: a02ec05c2701f6487968d6484f92f23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm yes you did.

Du gjorde faktisk det :sjenert:

Nei faktisk ikke.

Og å sende meg en melding sitert fra face tatt ut av kontekst hjelper heller ikke.

Men hvorfor husker dere på dette? Det må tydeligvis være noe dere (finurlig) har hatt i tankene.

Den meldingen er tatt ut av kontekst som si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest finurlig

Nei faktisk ikke.

Og å sende meg en melding sitert fra face tatt ut av kontekst hjelper heller ikke.

Men hvorfor husker dere på dette? Det må tydeligvis være noe dere (finurlig) har hatt i tankene.

Jeg husker på det fordi du begynner å angripe meg i tråder.

Og du har rett i at det ikke var middag, men en date, beklager så mye for at jeg tok feil av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei faktisk ikke.

Mmmm, min erfaring med jenter som tar opp slikt, er ikke fordi hun(de) lurer på om du er sur, men fordi hun/de har tydeligvis tenkt mye på det.

Du har tydeligvis truffet noe der :Hehe:

Anonym poster: 484bd06b53874c399bbcad5f4aa75962

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker på det fordi du begynner å angripe meg i tråder.

Og du har rett i at det ikke var middag, men en date, beklager så mye for at jeg tok feil av det.

Det var indirekte date, jeg spurte deg på date slik at du ikke trengte å være tredje hjulet på vogna når venninnen din ville ha alene-tid med sin type.

Ut ifra det jeg tenkte så ville det være morsommere å ha det gøy enn å sitte med de på en sofa mens de koser og ser på film.

Men dog.

Den personligheten du utstråler på forumet her vil jeg gjøre det klart for deg her og nuh. Jeg vil pr. dags dato aldri bedt deg ut på noen date på den væremåten du representerer.

Slike jenter har jeg lite tilfelles med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...