AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg er evig single - hva sier det om meg? -at jeg er redd for å binde meg -at jeg har psykiske/fysiske problem -at jeg er uattraktiv -at jeg ønsker å være singel Jeg er kanskje redd for å binde meg, men det bunner nok i at jeg er uattraktiv, og jeg er dermed redd for å bli utnyttet, eller bli brukt. Jeg har alltid ønsket meg en kjæreste, men jeg sliter litt psykisk med litt sosial angst og litt depresjon. Har fått mer og mer dårlig selvtillit med årene, og dermed et noe dårlig selvbilde. Tenker ofte at jeg er så stygg at jeg ikke trenger å tenke på at jeg vil møte noen. Syns det er rart at folk prater som om de vil møte noen - da har de kanskje litt selvtillit? Utrolig hva å ha en kjæreste har å si for et menneske - på godt og ondt. Anonym poster: c5ea7396c8923339e6e0d25cc9a72aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2012 #2 Del Skrevet 26. juni 2012 Det kan sikkert bety noe, men generelt så har det å være singel lite å gjøre med det du nevner. Se rundt deg: det er langt i fra bare de ytre mest vellykket som har ring på fingeren og triller rundt på barnevogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2012 #3 Del Skrevet 26. juni 2012 Eneste tipsene jeg har er at siden fysisk trening for deg både til å føle deg mindre engstelig og mindre deprimert og hjelper på utseendet så ørg for å få nok fysisk trening. Pass også på at du kler deg attraktivt. OM du er usikker på hva du ser bra ut i så bestill en time med en kleskonsulent eller stilkonsulent eller bare spør betjeningen om hjelp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 26. juni 2012 #4 Del Skrevet 26. juni 2012 Det handler om at du enda ikke har møtt den rette. Den dagen du gjør det, tenker du ikke på det du har listet opp. Har ingenting med de punktene å gjøre, det er bare det at du har snudd fokuset i en feil gate. Ikke legg så stor vekt på å tenke på hva og hvorfor, lev livet og plutselig er har du også en kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #5 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg har tre venninner som er evig single, de er dødspene og har ingen fysiske eller psykiske skavanker. Ikke dårlig selvtillit eller bindefrykt heller, men de har ikke møtt noen de har klikket med over lengre tid. Anonym poster: 4a5c5b201a03a1f2ccbda48edcae247b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå