Gjest Purple Skrevet 25. juni 2012 #1 Del Skrevet 25. juni 2012 Og mitt spørsmål til dere; korledes hadde dere reagert om deres kjære hadde endret stilen radikalt, herunder hår også? Eksempel: den ene dagen - sosse stil. Lancoste, Jean Paul-stil. så nærmest natten over, vips! Ny stil: rocka skinnjakke, nagler og trange skinnbukser med hårfrisyre som beskrevet i overskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 25. juni 2012 #2 Del Skrevet 25. juni 2012 Tror jeg hadde begynt med å ta tempen på ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2012 #3 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg synes at man skal få gjøre hva man vil så lenge man husker at man selv er ansvarlig for å holde seg attraktiv. Det er selvfølgelig det indre vi faller for, men drastiske endringer kan forandre sexlyst osv. Hadde min type gjort dette hadde jeg spurt om han var i midtlivskrisa evt. Sjekka om han hadde fått slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #4 Del Skrevet 25. juni 2012 Hva er grevlingstil? Anonym poster: 228f7efa709f0f46757a39321803c7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 25. juni 2012 #5 Del Skrevet 25. juni 2012 I en alder av 35 som min er ? Ringt vel Distriksts-psykiatriske Tjenesten om de har et ledig rom for han. Er han 18-20 så ville nok tatt det med et smil og vært ærlig om han spør om meninga mi på godt og vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 25. juni 2012 #6 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg hadde nok først hold hele reaksjonen for meg selv, i den håp at dette var en slags merkelig dag hvor han prøver noe radikalt annerledes, for det er slettes ikke vanlig å endre seg 'over natta'. Hadde vedkommende vist seg å være kompfortabel med stilen, og attpåtil fortsatt med den et par dager til, hadde det blitt et tema jeg måtte fått forklaring på før nysjerrigheten tok overhånd. Hvilken stil det endrer seg til er stort sett likegyldig, så sakt vedkommendes person og holdning ikke endrer seg til noe jeg ikke kan leve med. Men utenom det: folk får værsågod å prøve seg frem til de finner et utseende og en stil de kan leve med 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grevlingen Skrevet 25. juni 2012 #7 Del Skrevet 25. juni 2012 Hva er grevlingstil? Anonym poster: 228f7efa709f0f46757a39321803c7ee Barbert på sidene og hår i midten... Eksempel her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 25. juni 2012 #8 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Kjæresten min er sånn. Ene dagen merkeklær og sosserumpe stil, andre dagen super rocka med alt mulig rocke stæsj. Og jeg liker det. Han er heldigvis ung nok til å slippe unna (et godt stykke under 30 år). Syns det er gøy med litt variabel stil. Edit: Hadde forresten ikke reagert noe særlig. Hadde tenkt at det var kult, jeg. Endret 25. juni 2012 av Loverdose 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #9 Del Skrevet 25. juni 2012 For min del hadde det kommet helt an på hvordan han så ut med den stilen. Men sånn generelt syns jeg det er kult at man kan variere litt og ikke gå helt likt kledd hver dag. Anonym poster: ad8ee85afcd1f2c5ce95c230a3ea6e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-1 Skrevet 26. juni 2012 #10 Del Skrevet 26. juni 2012 Om han hadde gått fra soss (ikkje at eg hadde vært sammen med ein sossegutt, ugh) til rocka, så hadde det ikkje gjort meg noe, rocka stil er jo sexy Motsatt derimot... Hadde ikkje blitt overbegeistret, nei. :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 26. juni 2012 #11 Del Skrevet 26. juni 2012 Om han hadde gått fra soss (ikkje at eg hadde vært sammen med ein sossegutt, ugh) til rocka, så hadde det ikkje gjort meg noe, rocka stil er jo sexy Motsatt derimot... Hadde ikkje blitt overbegeistret, nei. :gjeiper: Hva legger du i sossestil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-1 Skrevet 26. juni 2012 #12 Del Skrevet 26. juni 2012 Hva legger du i sossestil? Omtrent nøyaktig det man får opp om man googler 'sossegutt' eller 'sossestil' og ser på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 26. juni 2012 #13 Del Skrevet 26. juni 2012 Med en så drastisk stilendring, ville jeg vært redd for at det hadde skjedd noe med personligheten også. Jeg ville nok reagert med undring her ja, og lurt på hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #14 Del Skrevet 26. juni 2012 Velg heller svarte jeans foran skinnbukser, men ellers hadde jeg kastet meg over deg. Anonym poster: ea7adc9f68cbe0cbceb94e81cf22bfc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jane Skrevet 26. juni 2012 #15 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg ville først og fremst tenkt at fyren enten må være svært usikker på egen identitet, eller en simpleton der det ytre helt mangler forankring i det indre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 26. juni 2012 #16 Del Skrevet 26. juni 2012 Får han lite oppmerksomhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå