Gjest ts Skrevet 25. juni 2012 #1 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg sliter så sinnsykt med å gi slipp på eksen min.. Grunnene il at det ble slutt går det ann å gjøre noe med, men han tør ikke satse.. Vi har vært venner og bestemt oss for at vi skal få det negative som skjedde litt på avstand, og se om vi finner tilbake. Det verker bare sånn når vi er venner og ikke mer for meg. Jeg har hele tiden tenkt at det er verdt det hvis han "kommer tilbake", men jeg begynner å tvile på dette nå. Vi hadde en veldig hyggelig kveld på lørdag, helt til han insisterte på at vi skulle sove i samme seng..etter noen glass så gav jeg etter der. Jeg har vært veldig bestemt på at vi ikke skal ha sex, men etter noen glass hører han heller ikke et nei..Jeg gråt og han trøsta meg før han var "på igjen". Hvordan kan man være glad i en person når man har så lite respekt for dens følelser..? Han har alltid vært "svak" for meg sånn sett( noe som jo er en bra ting), og han var fryktelig lei seg dagen etterpå når jeg sa at dette ikke kunne fortsette, og han lova at det aldri ville skje igjen og han sa han ville fortsette å se hvor det går dette "vennskapet". Men alikevel? Gjør man sånn mot en man sier man bryr seg så mye om? Føler meg ordentlig brukt, tråkka på og såra.. Han har bedt om unnskyldning for det, men det føles ikke ut som noe grunnlag for et vennskap for meg akkurat. Han har ikke gjort noe annet enn å svare på en mld. igår heller for å få det til å føles litt bedre.. Vurderer nå å hente dataen min som han har og be han ryke og reise! Men jeg vet da at alt håp er ute for oss..og det er så vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dagdrømmer Skrevet 25. juni 2012 #2 Del Skrevet 25. juni 2012 Hvorfor i all verden vil du bli sammen med han igjen hvis han får deg til å føle deg utnyttet og brukt? Det er jo ikke slik vennskap eller forhold fungerer, begge deler krever gjensidig respekt ( som feks for hverandres grenser). Uansett, følelser forsvinner med tiden men det er ikke noe lurt at dere tilbringer tid sammen når dere tydeligvis ikke er helt på samme "bølgelengde", sånt fører bare til skuffelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #3 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg synes det høres ut som dere ikke bør bruke så mye tid sammen, og kanskje heller droppe "vennskapet". Eksen og jeg hadde ganske mye kontakt etter bruddet, noe som stort sett var greit, og en gang hadde vi sex (begge var enige om det). Fant fort ut at det ikke var noe vits i å fortsette med det, men vi var også veldig sikre på at vi ikke burde bli sammen igjen. Så holdt vi avstand en stund, deretter hadde vi litt kontakt som venner. Eksen kommenterte at han gjerne ville beholde meg som venn, og mente vi kunne se film etc selv om vi møtte andre, han inviterte meg også på handletur til Sverige. Men etter at han traff ei ny dame har jeg ikke hørt et ord. Jeg har null problem med at han har et nytt forhold, men tenker også at det vennskapet vårt ikke var så mye verdt. Derfor har jeg kanskje blitt litt mer kynisk på det med å satse på å være venner... er det egentlig noe vits? Anonym poster: e9475dcf8473ee6c2d94b79f7e133272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 25. juni 2012 #4 Del Skrevet 25. juni 2012 Nei, de kjennes ikke bra når jeg får hjertet knust hver gang på nytt.. Men det er jo også eneste måten å redde forholde på. Man kan vel spørre seg hvorfor jeg vil ha noen tilbake som får meg til å føle slik, må spørre meg selv noen ganger også. Tingen er at han har fått meg til å føle meg bedre enn noen gang også..mens vi var sammen vel og merke. Vil ikke være noen dørmatte han kan komme og ta for seg hos, og det er jo nettopp det han gjorde tross at han vet hva jeg føler om det og sa nei. Og om jeg vil være sammen med noen som ikke respekterer mine følelser og meg, det vil jeg nok ikke. Vil han tilbake så kommer han vel også, uten at jeg må være nødt til å gå gjennom det her flere ganger. Det er vel i mange tilfeller sånn at når man først bryter kontakt så får man tenkt over bruddet og kjent på savnet. Kan vel legge til at jeg hadde laga en veldig koselig helkveld for oss før dette skjedde, og det var kanskje dumt..men han var fullstendig klar over at det ikke var en invitasjon til noe mer. Jeg har prøvd nå å gjøre fine ting for han i 2 måneder( siden han gjorde det slutt), og han gir meg jo håp om at hvis vi fortsetter som venner så kanskje vi blir sammen igjen. Men når skal man slutte å gjøre en masse fine ting og gi opp håpet? Jeg kjenner eks-kjæresten min veldig godt liker jeg å tro, og jeg tror ikke at han holder meg på gress bare for..men jeg har erfaring med at folk også kan forandre seg så fort de er ekser og ikke kjærester lenger. Huff..er litt rådvill kjenner jeg:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 25. juni 2012 #5 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg sliter så sinnsykt med å gi slipp på eksen min.. Grunnene il at det ble slutt går det ann å gjøre noe med, men han tør ikke satse.. Vi har vært venner og bestemt oss for at vi skal få det negative som skjedde litt på avstand, og se om vi finner tilbake. Det verker bare sånn når vi er venner og ikke mer for meg. Jeg har hele tiden tenkt at det er verdt det hvis han "kommer tilbake", men jeg begynner å tvile på dette nå. Vi hadde en veldig hyggelig kveld på lørdag, helt til han insisterte på at vi skulle sove i samme seng..etter noen glass så gav jeg etter der. Jeg har vært veldig bestemt på at vi ikke skal ha sex, men etter noen glass hører han heller ikke et nei..Jeg gråt og han trøsta meg før han var "på igjen". Hvordan kan man være glad i en person når man har så lite respekt for dens følelser..? Han har alltid vært "svak" for meg sånn sett( noe som jo er en bra ting), og han var fryktelig lei seg dagen etterpå når jeg sa at dette ikke kunne fortsette, og han lova at det aldri ville skje igjen og han sa han ville fortsette å se hvor det går dette "vennskapet". Men alikevel? Gjør man sånn mot en man sier man bryr seg så mye om? Føler meg ordentlig brukt, tråkka på og såra.. Han har bedt om unnskyldning for det, men det føles ikke ut som noe grunnlag for et vennskap for meg akkurat. Han har ikke gjort noe annet enn å svare på en mld. igår heller for å få det til å føles litt bedre.. Vurderer nå å hente dataen min som han har og be han ryke og reise! Men jeg vet da at alt håp er ute for oss..og det er så vondt. klartekst er en fin bil. Sove sammen , men ikke noe tull. Romatisk stting og sender signaler som må tolkes. Kos, men ikke noe mer, da blir du såret. Respektløst osv. Jeg tipper han er like i villrede som deg. Kanskje han opplever det som teasing. Push and pull? Fortell hva du ønsker. Spør hva han ønsker. Se om dere kan bli enig. Ikke vrak noe som kan bli bra pga av feiltolkninger og føleri. Signaler sendt den andre ikke tolker riktig med etterfølgende sårede følelser.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 25. juni 2012 #6 Del Skrevet 25. juni 2012 Han er fullstendig klar over hva jeg ønsker, men ikke like klar over hva han selv ønsker! Vel..frem til nå hvertfall, når jeg begynner å få nok så kommer det frem at han har gleda seg til vi skal ha tid sammen..Skal det være nødvendig at jeg skal bli så lei før det kommer noe sånt ut av han?? Nei, har nå kommet frem til at han får bestemme seg for hva han egentlig vil, men det blir uten meg rundt. Jeg kan ikke lenger sitte å ha det vondt fordi at han skal ha det bra. Setter han alltid først, og gjør alt for han. Men etter han dumpa meg og gjør sånne ting så fortjener han vel ærlig talt ikke særbehandling noe mer.. Dørmatte blir jeg aldri for noen, ikke engang han:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 25. juni 2012 #7 Del Skrevet 25. juni 2012 Og tro meg, han har fått ting i klartekst, så mange ganger det har vært mulig! Hvor klar skal man behøve å være? Klarer han ikke holde fingrene av fatet så kan vi vel ikke være venner da. Skal jeg bli nødt til å ta på meg joggis og hettegenser hver gang vi skal være venner så han ikke får for seg ideer? Hehe.. Det er for meg e merkelig vennskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå