Gå til innhold

Er livet mitt verdt å leve?

Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

de nærmeste i familien er vekke og det er folk som motarbeider meg og ønsker meg vondt, min livsledsager flyttet fra meg.

Livet føles tungt å leve nå og jeg lurer på om det er meningen at jeg skal leve? alle rundt har tilsynelatende fine familieliv som gir mening i tilværelsen.

noe som er positivt er at jeg har gode venner og har nien interesser jeg liker å holde på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, selvsagt er livet ditt verdt å leve. Det vil det alltid være, så sant du selv ikke motvirker setter deg i veien for ditt egen håp og egen glede.

Visst nok er familien verdt mye i søken etter lykke, og partnere kan være gode å gjensidig støtte seg til, men det finnes ingen sannhet at uten dem vil livet kun gå vondt. De mennesker du vet er eller var gode og edle av sinn vil du alltid ha med deg, om så ei 'fysisk', og de du vet kun ville eller vil deg vondt kan du med fordel la gå fra dine tanker og tid i hverdagen. Livet fortsetter slik den alltid har gjort siden tidenes begynnelse, og kan du puste og innse at ved siden av livets mange mørke tunneler så finnes det alltid glimt av lys, er ditt liv fullverdig verdt å leve, og du har ingen steder du hører mer hjemme akuratt nå enn på denne mangfoldige kloden sammen med oss andre.

Nyt dine venners selskap og opplev det gode samfunnet og naturen har å by på, og du vil på ingen måte ha 'mindre mening i tilværelsen' enn noen annen du kjenner. Lykke til, og husk at håp og glede aldri kan dø ut om ein ikke lar det skje selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære, KJÆRE deg ts! Klart livet ditt er verd å leve! Tenk på alt det du hadde gått glipp av hvis du ikke levde! Hva hvis i morgen blir en fantastisk dag? :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: MANGE KLEMMER TIL DEG!!!

Anonym poster: 6ed5a3fc9597f2f9dcfe0dba1d5dc8f7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ingen mennesker går igjennom livet uten å oppleve vonde perioder. Det er tøft når det står på, men heldigvis er det kun snakk om perioder for de fleste av oss.

Du skriver at din livsledsager flyttet fra deg. Selvfølgelig blir man ulykkelig av å oppleve noe sånt, men du er ikke alene. Når du ser skilsmissestatistikken, ser du at det er mange som akkurat i dag opplever det samme som deg.

Jeg håper du klarer å bite tennene sammen mens dette står på og at du finner lykken i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er jo evig smerte og plage. Skal være glad når jeg er ferdig med det. Tenk så lenge man IKKE har eksistert og så bra man hadde det før man ble født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Tusen takk for svarene fra dere<3 de skal jeg se på når det kommer sånne tunge stunder. Heldigvis føles det ikke slik hele tiden og det er heldigvis mange andre ting å glede seg over i livet)

Kom fra trening nå og det gjør underverker! kan ikke understreke nok hvor bra trening er når en sliter - men selvfølgelig ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...